Re: Lufka

From: "Ajgor" <o...@m...com>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Lufka
Date: Thu, 25 May 2006 14:41:44 +0200
Sender: news <n...@n...dialog.net.pl>

Użytkownik "lechox" napisał w wiadomości
> sie
>
> a co robia sady z malolatem przylapanym na paleniu ??

Obecne prawo przewiduje 3 lata wiezienia za posiadanie nawet jednego skreta
(i nie ma wytlumaczenia, ze to na wlasne potrzeby. Jest marycha, sa 3 lata i
koniec). I 5 lat za udostepnianie osobom ponizej 18 roku zycia Czyli na
przyklad czestowanie.
A obecnie sa jakies prace w sejmie nad tym, zeby za posiadanie bylo 12 lat.
Oczywiscie to jest teoria. A w prktyce pewnie sady uniewinniaja za "nikla
szkodliwosc spoleczna", albo w ogole gliniarze nawet ich nie lapia bo to nie
ma sensu.