Lufka

101. Data: 2006-05-30 06:38:16

Temat: Re: Lufka
Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emes" <i...@m...com> napisał w wiadomości
news:pan.2006.05.28.17.23.56.744380@microsoft.com...

> i jakoś nie trafiłem, bo nikt mnie nie złapał.

> a co ty o mnie wiesz, poza tym co napisałem w paru krótkich słowach?

Wystarczy ze cpasz i jarasz. I juz nic wiecej nie trzeba o tobie wiedziec.
Ja ni chce zeby moj syn stal sie taki jak ty.

102. Data: 2006-05-30 06:44:18

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> wiem jak wyglądali moi rodzice gdy im powiedziałem, że palę.
> nie byli przerażeni.

Gratuluje rodzicow ktorym na tobie nie zalezy. Ciekawe dlaczego.

> aha, już rozumiem twój nieskomplikowany tok myślenia.
> nie jest ważne co człowiek robi, jak sobie radzi w życiu, itd. jeśli
> pali marihuanę, to jest ćpunem i znajduje się poniżej twojego poziomu.

Dokladnie. I tak mysla wszyscy, ktorzy nie cpaja. Tylko ty pewnie takich nie
znasz, bo obracasz sie miedzy takimi samymi jak ty.

> był też taki, co uważał że każdy żyd jest poniżej jego poziomu.
> nawet wysoko zaszedł... tylko potem też nisko spadł....

Uwazasz, ze bycie zydem mozna porownywac do bycia cpunem? Oj mysle, ze zydom
nie spodobalo by sie to porownanie.
Na prawde jestes ponizej zera, skoro jedyne co potrafisz, to obrazac innych,
bo nie lubia narkotykow.
Tym stwierdzeniem jeszcze obnizyles swoj poziom w moich oczach.

> typowe objawy fobii. to się da leczyć.

Hahaha... A to przypadek do podrecznikow psychiatrii. Cpun, ktory chce
leczyc innych z tego, ze nie cpaja.

> poza tym kłamiesz w żywe oczy, że nie widziałeś narkotyku z bliska.
> chyba, że naprawdę żyjesz w swoim własnym świecie i przez 42 lata
> twój wzrok nie natrafił na papierosa czy butelkę wódki.

Nie przekrecaj. Wszyscy wiedza, ze mowie o nielegalnych narkotykach. Nie
masz innych argumentow i musisz przekrecac sens moich wypowiedzi? Zreszt co
bys nie powiedzial, ze zmienisz faktu, ze JESTES cpunem, wiec nie
zaslugujesz na to, zeby wypowiadac sie w kwestii leczenia z narkomanii. Bo
calym sobą udowadniasz, ze w czym, jak w czym, ake w tym masz zero
kompetencji.

> wcale nie walczysz o przyszłość syna, tylko o udowodnienie, że masz
> rację. przy okazji krzywdzisz innych. swojego syna także.

Taa.. Ty masz na prawde mozg zlasowany tymi narkotykami, skoro uwazasz, ze
krzywdzi sie kogos, wyciagajac go z narkotykow.

> czy ja tak napisałem? pokaż gdzie.

Bierzesz - chwalisz sie tym - wreczc jestes z tego dumny - poskladaj to do
kupy, a sam zobaczysz, gdzie to napisales.

103. Data: 2006-05-30 09:56:56

Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 May 2006 11:59:15 +0200, lechox wrote:

> sam widzisz ze najpierw dostaja kilka ostrzezen... a jesli ktos z uporem

Zawiasy to kilka ostrzezen?

104. Data: 2006-05-30 10:05:32

Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 May 2006 01:50:25 +0200, Ajgor wrote:

> Czyli nie jestes dla mnie partnerem do rozmowy. Bo ja bym wprowadzil takie
> prawo, jakie jest gdzies na wyspach pacyfiku.
> Niestety nie pamietam dokladnie gdzie. Ale mniej wiecej wyglada tak:
> Za posiadanie do 2 gram - 15 lat wiezienia. Powyzej - 25 lat. Za handel -
> dozywocie. Gliniarz za wspoludzial tez dozywocie.
> I z dnia na dzien znikaja narkotyki z kraju.

Biedaku... Jak wprowadzili prohibicje na alkohol w USA to tez zniknal?

105. Data: 2006-05-30 20:53:39

Od: hdd37 <h...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-05-29 23:07:59 +0200, emes <i...@m...com> said:

> no i co takiego napisałem?
> czy fakt, że palę zioło i czasem używam też innych środków
> dyskwalifikuje mnie jako człowieka?

zdecydowanie tak, wrócisz do społeczeństwa kiedy przestaniesz i
zaczniesz się leczyć, wtedy też zaczniesz normalnie myśleć, wtedy też
możemy podyskutować o opiece nad dziećmi, które zaczynają ćpać

--
pozdrówka hdd37

106. Data: 2006-05-30 22:16:23

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

emes napisał(a):

> a skąd ty możesz wiedzieć, co ja robię z moimi bliskimi?
>
> naprawdę powinienneś przyjąć do wiadomości to, że skoro ty wpadłeś
> w bagno i spartoliłeś kawał życia i stosunki z innymi ludźmi, wcale
> nie oznacza że każdy w to wpadnie.

to jest pewnik. ;-)

107. Data: 2006-05-30 22:16:36

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Makowski" <s...@B...org> napisał w wiadomości

> Biedaku... Jak wprowadzili prohibicje na alkohol w USA to tez zniknal?

A jakie kary byly za handel? Dwa lata wiezienia? Ja mowie o CALKOWITYM
wyizolowaniu ze spoleczenstwa.
Handlujesz? Idziesz do paki NA CALE ZYCIE. Bez prawa do wczesniejszego
zwolnienia. I jak chcesz, to w murach se handluj. Ale
poza nie juz nie wyjdziesz. Nigdy. A do tego 16 godzin dziennie pracy przy
budowie autostrad (dzieki temu obnizy sie koszt budowy autostrad). Caly
dochod z twojej pracy idzie na twoje utrzymanie w wiezieniu, dzieki czemu
spoleczenstwo nie musi lozyc na utrzymanie dilerow. A w niedziele i swieta -
z okazji niedzieli i swieta - praca skrocona do 12 godzin. I tak cale zycie.
I pokaz mi odwaznego, ktory chociaz jedna dzialke sprzeda. :)))))))

108. Data: 2006-05-30 22:16:54

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> no i co takiego napisałem?
> czy fakt, że palę zioło i czasem używam też innych środków
> dyskwalifikuje mnie jako człowieka?

Tak. Calkowicie.

109. Data: 2006-05-31 01:42:11

Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 May 2006 08:44:18 +0200, Ajgor wrote:

> Gratuluje rodzicow ktorym na tobie nie zalezy. Ciekawe dlaczego.

ja za to gratuluję wniosków. otóż moi rodzice mają to do siebie, że
nigdy niczego nie wymuszali na mnie siłą. zawsze cierpliwie i rzecowo
argumentowali, a gdy trzeba było - pewnie z duszą na ramieniu - ufali
mojemu rozsądkowi. takich rodziców życzyłbym każdemu dziecku.

> Dokladnie. I tak mysla wszyscy, ktorzy nie cpaja.

pozwól misiu, że inni "którzy nie ćpają" wygłoszą swoje zdanie
osobiście. nie poczuwaj się do bycia ich rzecznikiem, bo w tym licznym
gronie wiele osób wykazuje się inteligencją i wiedzą daleko większą
od twojej. chyba że chciałeś po raz kolejny udowodnić swoje wodzowskie
zapędy i chęć narzucania własnego widzimisię innym?

> Tylko ty pewnie takich
> nie znasz, bo obracasz sie miedzy takimi samymi jak ty.

tak, oczywiście. i w pracy i w sklepie i w tramwaju otaczją mnie same
ćpuny. nie-ćpunowi nawet ręki nie podam. ty też musisz być ćpunem,
skoro odpisuję na twoje posty.

> Uwazasz, ze bycie zydem mozna porownywac do bycia cpunem? Oj mysle, ze
> zydom nie spodobalo by sie to porownanie.
> Na prawde jestes ponizej zera, skoro jedyne co potrafisz, to obrazac
> innych, bo nie lubia narkotykow.

na razie to ty próbujesz mnie obrazić, nazywając "zwykłym ćpunem" i
uznając za osobę gorszej kategorii, niegodną rozmowy.

> Nie przekrecaj. Wszyscy wiedza, ze mowie o nielegalnych narkotykach. Nie
> masz innych argumentow i musisz przekrecac sens moich wypowiedzi?

no to wyjaśnij mi, czym oprócz statusu prawnego różnią się używki
legalne od nielegalnych? te legalne są mniej uzależniające? a może
zdrowsze i bardizej pożyteczne?

> [...]
> zaslugujesz na to, zeby wypowiadac sie w kwestii leczenia z narkomanii. Bo
> calym sobą udowadniasz, ze w czym, jak w czym, ake w tym masz zero

a jakie są twoje kompetencje? bo na razie widzę rozdęte ego i chęć
narzucania własnego zdania innym, czemu towarzyszy zerowa wręcz
znajmość tematu, do której zresztą sam się przyznajesz (w końcu
nawet nie widziałeś na oczy "narkotyku").

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

110. Data: 2006-05-31 01:44:12

Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 May 2006 08:37:20 +0200, Ajgor wrote:

> To znaczy, ze jestes im obojetny i ze im tobie nie zalezy. Teraz ja ci
> wspolczuje. Chociaz nie. Nie wspolczuje ci. W koncu cpun nie zasluguje na
> wspolczucie.

kogo jeszcze, oprócz ćpunów, tak szczerze nienawidzisz?

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

Uzaleznienie od kofeiny + pracoholizm
szukam pomocy