Re: Mail sprzed chwili.

Data: 2010-04-22 09:15:32
Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: zażółcony <z...@y...on.pl>

news:4bd01074$0$19165$65785112@news.neostrada.pl...

> Jest jeszcze zwrot "miło się rozczarowałem". Strach pomyśleć, jak może być
> interpretowany.
"Miłych zaskoczeń' niech będzie.
Więc, żeby być uczciwym, mój związek należy oceniać, jeśłi już, w kategoriał
mniejszych/większych rozczarowań rekompensowanych przez pozytywne
zaskoczenia, ale też przez dobrą wolę i pracę. To drugie jest o tyle ważne,
że metodą na 'rozczarowanie' nie jest 'zaskoczenie' ;) To brzmi zbyt
maniakalno-depresyjnie ;) metodą na 'rozczarowanie' jest głębsze
zrozumienie róznic i jakieś stopniwe dochodzenie do kompromisu.
'Miłe zaskoczenia' idą swoim torem, mają swoje życie ;)

> A ile to już lat od czasu śpiwora minęło?
Czekaj ... na obrączkach jest 2008, a śpiwór był ... hmmm 2-3 lata wczesniej
?
To będzie więc jakieś 11-12 latek.