Re: Mail sprzed chwili.

Data: 2010-04-22 09:19:12
Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: Marchewka <s...@g...pl>

Ikselka pisze:
> Ma 21 lat, ale już dawno dorosła - podczas rozmów w domu i pośród kolegów,
> gdzie jak widać prezentuje swoje zdanie bez kompleksów i nie daje się
> zakrzyczeć ignorantom.

A czy zaznajomilas corke ze wszystkimi szczegolami swietego zycia
twojego swietego bylego prezydenta Lecha? Oraz jego swietych kolezkow z
PiS - Gosiewski.

"Pierwszym przewodniczącym rady Fundacji był Lech Kaczyński (pełnił
także funkcję przewodniczącego rady nadzorczej Towarzystwa Ubezpieczeń
SKOK Benefit SA, którego współwłaścicielem była Fundacja). Ale na tym
polityczne koneksje Fundacji się nie kończą. Na początku lat 90.
pełnomocnikiem zarządu Fundacji została Małgorzata Gosiewska obecnie
posłanka PiS. Specjalistą w biurze pełnomocnika w latach 199395 był jej
ówczesny mąż Przemysław Edgar Gosiewski, do niedawna szef
parlamentarnego klubu PiS, dziś szef komitetu stałego Rady Ministrów. W
latach 199496 funkcję pełnomocnika zarządu Fundacji pełnił obecny poseł
PiS Jędrzej Jędrych (potem pracował jeszcze w kilku innych podmiotach
należących do systemu SKOK, a gdy został posłem, poszedł na bezpłatny
urlop). Z Fundacją, a następnie z Pomorskim Funduszem Pożyczkowym,
którego współudziałowcem jest Fundacja, związany był także Jacek
Tarnowski. Do 2005 r. był prezesem PFP. Zrezygnował, gdy Kazimierz
Marcinkiewicz zaproponował mu funkcję szefa gabinetu politycznego
premiera."
"Opracowując ekspertyzę (dla sądu) Kaczyński nie był już formalnie
związany z Fundacją ani Kasami. Jednak jak pisze na swej stronie
internetowej Światowa Rada Związków Kredytowych nawet w latach, gdy
pełnił funkcje senatora, ministra w Kancelarii Prezydenta, prezesa NIK,
ministra sprawiedliwości i prezydenta Warszawy, nadal angażował się w
rozwój i umacnianie związków kredytowych w Polsce. W 1995 r. w uznaniu
wieloletniego poparcia dla ruchu spółdzielczych kas
oszczędnościowo-kredytowych dostał najbardziej prestiżową nagrodę Kas
Feniksa (później dostali go także posłowie PiS Przemysław Gosiewski i
Artur Zawisza). Potem jeszcze wielokrotnie brał udział w krajowych
konferencjach SKOK. Jesienią 2003 r. już jako prezydent Warszawy
Kaczyński gościł w ratuszu Grzegorza Biereckiego i Bobby Mc Veighta,
prezesa Word Council of Credit Unions. Dziś córka Lecha Kaczyńskiego
Marta Kaczyńska-Smuniewska jest aplikantem adwokackim w kancelarii,
której wspólnikami są Adam Jedliński i Marek Głuchowski, a jej mąż Piotr
Smuniewski pracuje w dziale monitoringu i kontroli Krajowej SKOK."

Tekst sprzed kilku lat, kiedy corka prezydenta byla jeszcze zona
Smuniewskiego. Zaledwie kilka miesiecy po rozwodzie z nim okazalo sie,
ze jest w ciazy. Pospiesznie zostal zorganizowany slub z Dubienieckim -
synek dzialacza SLD.
Jak ja wychowali Kaczynscy, ze dopuscila sie takich grzechow - rozwod,
zerwanie slubu koscielnego, ciaza przed slubem?! I w dodatku w swietle
doktryn KK zyje teraz ciagle w grzechu, bo przeciez drugi slub jest
jedynie cywilny. Wedle doktryn KK nie moze nawet przystepowac do komunii
swietej...
Miejmy nadzieje, ze twoje corki nie beda cie tak bolesnie doswiadczac. Z
pewnoscia lepiej je wychowalas, niz najwiekszy patriota Polski Lech
Kaczynski - rzeczywiscie na "prawdziwe patriotki, prawidziwe, dojrzale
Polki" i nie zrobia ci takiego afrontu.
I.