Mail sprzed chwili.

341. Data: 2010-04-20 19:53:34

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Zatem mniej szacunek dla tych, którzy czytają milion pięćset postów
> zwykłych użyszkodników i miej trochę pokory wpadając tu okazjonalnie.

Paulinka, nie możesz vBraunowi zapomnieć tego "podporządkowania
percepcji celom ewolucyjnym"? ;)

Ewa

342. Data: 2010-04-20 19:54:26

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Zatem mniej szacunek dla tych, którzy czytają milion pięćset postów
> zwykłych użyszkodników i miej trochę pokory wpadając tu okazjonalnie.

Czy możesz w sposób bardziej jednoznaczny wyjaśnić czego ode mnie
oczekujesz i co świadczy o braku pokory i szacunku?

pozdrawiam
vonBraun

343. Data: 2010-04-20 20:04:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niesamowite.
Sądziłem, że siedzisz w przedziale 30-35. ;)

--
CB

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

[...]
Moje (dorosłe) dzieci ...

344. Data: 2010-04-20 20:04:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> Czy możesz w sposób bardziej jednoznaczny wyjaśnić czego ode mnie
> oczekujesz i co świadczy o braku pokory i szacunku?

Ta grupa generuje min. 100 postów dziennie. Ile z nich czytasz?
O kim możesz się wypowiedzieć?

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

345. Data: 2010-04-20 20:17:18

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> A któż ciebie prosił o taką uprzedzoną opinię?
> Cokolwiek w niej miało być jakoś konstruktywne,
> czy tylko chcesz się małostkowością wkupić się do
> grona psiapsiółek, których głównym celem aktywności
> na psp jest nacieranie tyralierą na Ixi?

Również miałeś kłopot ze zrozumieniem tego, co napisał vB?
;)

Ewa

346. Data: 2010-04-20 20:21:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

300-350 i więcej postów dziennie.
Masz jakieś bardzo stare dane.

Dziś mamy już ponad 500.

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hql0sk$guo$3@node1.news.atman.pl...

Ta grupa generuje min. 100 postów dziennie.

347. Data: 2010-04-20 20:25:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Hej, a to co ma znaczyć? Mogłabyś trochę uważać na języczek?
> Gdzie ci się wydaje, że jesteś? W moim kfie?
> Jeśli myślisz, że moa tż jest zniewolona, to nie po prostu
> nie wiesz co piszesz dziewczyno.

Twoja tż nie jest ani języczkiem u wagi ani nawet obciążnikiem. Ma za
chłopa durnia i tyle.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

348. Data: 2010-04-20 20:27:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-20 22:21, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> 300-350 i więcej postów dziennie.
> Masz jakieś bardzo stare dane.
>
> Dziś mamy już ponad 500.

Do rana będzie kolejne pińcet.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

349. Data: 2010-04-20 20:28:01

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Niesamowite.
> Sądziłem, że siedzisz w przedziale 30-35. ;)

Niesamowite!
Można tyle teorii na czyjś temat wysmarować, nie zwracając nawet uwagi
na to, co ludzie o sobie już niejednokrotne pisali.

Ewa

350. Data: 2010-04-20 20:29:44

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> A co, chciałabyś mi to wyjaśnić?
> Szepnąć na uszko tu się raczej nie da,
> ale pewnie potrafisz być równie sugestywna ;-)

Daj to uszko!
Zwróć uwagę na ostatnie zdanie w poście vB.
;)
Ewa

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna