Mail sprzed chwili.

371. Data: 2010-04-21 08:50:13

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> Nie o tym samym chyba myślimy. Jeden już się znalazł, ślub był w zeszłym
> roku bodajże.

Ej, no nie wiedzialam, ze klon Tatusia sie juz 1 znalazl. Znaczy - Ixi
jest tesciowa. Znaczy - niedlugo moze zostac babcia.
I.

372. Data: 2010-04-21 09:18:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> No i słusznie, bo Ty zła kobieta jesteś.

Bingo :)

--
Pozdrawiam - Aicha

373. Data: 2010-04-21 09:59:45

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> No tak.
> Nie ze Sawicka byla niemoralna krecac lody,
> tylko ze ujawnieni afery bylo w sposob niemoralny
Z Sawicką był ten problem, że afera była zmontowana pod wybory.
Albo się uczciwie walczy z aferami, albo się
nieuczciwie zbiera wybrane kwiatki, by potem w odpowiednim
POLITYCZNIE momencie rzucić komuś bukiecik. To nie może
tak funkcjonować.

> Fajnie! I juz mamy "zly, niemorlalny PiS". Proste, prawda?
>
> Przy a. hazardowej bylo zwolnienie Kaminskiego
> i juz zly PiS nie bedzie szkodzil Polsce.
> Zobaczysz - nie bedzie juz zadnych afer!
>
> Podobnie z Blidą.
> Byla niewinna a przez PiS zastrzelila sie.
> Komisja nie bada afery weglowej,
> tylko "atak na Blide".
>
> Czujesz ironie?

A nie masz wrażenia, że fakt, iż ktoś popełnia samobójstwo jest bardzo
znaczącym
systemem alarmowym, że jednak coś tu jest nie tak ? W końcu za kradzież
nie karze się u nas śmiercią.

Wszystko wymaga odpowiedniej dojrzałosci.
Zarządzanie państwem to ustalanie priorytetów i angażowanie bardzo
(boleśnie) ograniczonej energi i środków w wybrane cele.
Jeśli ktoś kładzie priorytety w budowę restrykcyjnych mechanizmów
kontroli i wdraża je na niedojrzałych służbach - to masz właśnie
taki "radosny" efekt. Idealizm ma tę fatalną wadę, że sobie nie radzi
z normalnością i powszednością człowieka ułomnego, a szczególnie
postsovieticusa. Postsovieticusa trzeba latami edukować, przez
dopływ dobrych przykładów. Inaczej masz taką perspektywę kaczora
- wszyscy dookoła to złodzieje, nawet u mnie w partii prawie sami
podejrzani - ale tych to przynajmniej chwycę mocno za ryj.
Chwytanie za ryj to nie jest jedyny sposób na edukację
wielomilionowego narodu, w szczególnosci raczkujacej klasy
różnego rodzaju ludzi związanych z biznesem. Biznes ma swoje
interesy, państwo ma własne - i trzeba jakiegoś nieidealnego
kompromisu - no chyba, że nie chcesz mieć biznesu.
Mozna czywiście jak Putin - wsadzić kilku biznesmanów do
więzienia itp itd. Ale ponoć z takim stylem rządzenia Kaczory
walczyły, nie ? Ponoć walczyli o demokrację ?

374. Data: 2010-04-21 10:02:23

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na tym polega demokracja zeby partie sie pilnowaly.
> PO przejelo kontrole nad CBA - zeby nikt jej nie mogl
> przeszkadzac. To jest chore.
> Zarowno PiS jak PO powinno byc pilnowane.

A nie zastanawia Cię, dlaczego Tusk nie wywalił
Kamińskiego zaraz po tym, jak objął władzę ?
Dlaczego udzielił mu 'kredytu zaufania' ?

375. Data: 2010-04-21 10:11:17

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hql4a4$guo$9@node1.news.atman.pl...

> Piszesz jak psycholog bez jaj i tyle. Nawet nie bez jaj, ale bez własnego
> zdania, to po co tu pisać? Ogólnikami to może siostra Władzia katechizm na
> lekcji religii wykładać.
Ostro Ci odpierdziela ;)

Ale to tylko tak nawiasem ... ;) swój swobodny pogląd wyrażam li tylko
i bardzo wprost do osoby ;)

376. Data: 2010-04-21 10:25:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> Ostro Ci odpierdziela ;)
>
> Ale to tylko tak nawiasem ... ;) swój swobodny pogląd wyrażam li tylko

No nie jestem w najlepszej formie, masz rację. Pojechałam po bandzie.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

377. Data: 2010-04-21 10:31:04

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Nic nie jest moją własnością. Jesteś do bólu zachowawczy i nijaki.

Paulinko, dlaczego każdy nie może być taki, jaki sam chce?

Czy to znaczy, że jeśli ktoś nie używa - tak jak Ty - drastycznych
środków wyrazu i skrajnych poglądów, to trudniej Ci go zrozumieć/wyczuć
i trudniej wobec niego zająć jakieś stanowisko i zaklasyfikować?

Włączam się tutaj, bo pamiętam, że i do mnie miałaś chyba identyczne
zarzuty kiedyś, w ten sam (agresywny) sposób wyrażane.

Ewa

378. Data: 2010-04-21 10:38:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> środków wyrazu i skrajnych poglądów, to trudniej Ci go zrozumieć/wyczuć
> i trudniej wobec niego zająć jakieś stanowisko i zaklasyfikować?

Oczywiście że może. Przesadziłam i to mocno.
Do vb powinnam wystosować osobiste przeprosiny, a nad własną klasą
powinnam się mocno zastanowić.

> Włączam się tutaj, bo pamiętam, że i do mnie miałaś chyba identyczne
> zarzuty kiedyś, w ten sam (agresywny) sposób wyrażane.

W tamtej dyskusji chodziło o to, ze adamoxxxx napisał do mnie
spierdalaj, a Ty w odpowiedzi do niego radośnie przyłączyłaś się do
jego uprzejmej prośby. Zarzuciłam Ci, ze chowasz się za jego plecami,
zamiast mi wprost napisać, co o mnie myślisz. Chyba nie musimy się
oszukiwać, ze nigdy nie pałałaś do mnie szczególną sympatią, prawda ? :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

379. Data: 2010-04-21 10:52:38

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <z...@y...on.pl> wrote in message

> [...]
> nieuczciwie zbiera wybrane kwiatki, by potem w odpowiednim
> POLITYCZNIE momencie rzucić komuś bukiecik. To nie może

Rzeczywiscie termin z Sawicka byl polityczny.

Ale Blida oraz afera hazardowa - termin ok.
I to TAK wlasnie powinno tak funkcjonowac.

> A nie masz wrażenia, że fakt, iż ktoś popełnia samobójstwo jest bardzo
> znaczącym
> systemem alarmowym, że jednak coś tu jest nie tak ? W końcu za kradzież
> nie karze się u nas śmiercią.

Tym bardziej dziwi jej samobojstwo skoro byla niewinna.
No chyba chcesz mnie przekonac ze PiS torturowalby ja.

> Idealizm ma tę fatalną wadę, że sobie nie radzi
> z normalnością i powszednością człowieka ułomnego, a szczególnie
> postsovieticusa.

Tylko dzieki takiemu idealizmowi, jedna partia pozbawiona jest
wszelkiej kontroli. Tylko dlatego ze ta kontrola osmielila
sie kontrolowac ta partie.

Obawiam sie takiej sytuacji gdzie wykrycie afery tej partii
to zawsze bedzie "niesprawiedliwym chwytniem biednych politykow za ryj".
Wyobrazam sobie tak placzace wszelkie mafie i gangi.

To doprowadzi do niesamotiwych przekretow.
Zreszta wiezniowie wlasnie glosuja na ta partie,
co jest niepokojacym sygnalem.

Druch

380. Data: 2010-04-21 11:00:47

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> W tamtej dyskusji chodziło o to, ze adamoxxxx napisał do mnie
> spierdalaj, a Ty w odpowiedzi do niego radośnie przyłączyłaś się do
> jego uprzejmej prośby.

Nie pamiętam akurat tego zbyt dokładnie, serio. Może to jakoś
przypadkiem wyszło, pamiętasz tytuł wątku? Przepraszam w takim razie za
tamto, choć trudno mi uwierzyć, że akurat to miałam ochotę wtedy
powiedzieć. ;)
Pamiętam, że miałaś do mnie pretensje o XL, że za mało wyraziście albo w
ogóle nie staję w jej obronie.

> Chyba nie musimy się
> oszukiwać, ze nigdy nie pałałaś do mnie szczególną sympatią, prawda ? :)

Nie o brak sympatii tu chodzi(ło), tylko o właśnie pewien rodzaj
dojrzałości w wyrażaniu poglądów i opinii, której - jak mi się zdawało -
Tobie czasem brakuje. Jakoś głupio się tłumaczyć, tak jak np. teraz vB,
że nie jest się np. wielbłądem tylko zebrą. Trochę się tego bałam (i
boję nadal). Trzeba się do tego Twojego uroku przyzwyczaić. ;)

Ewa

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna