Mail sprzed chwili.

381. Data: 2010-04-21 11:10:20

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Ej, no nie wiedzialam, ze klon Tatusia sie juz 1 znalazl. Znaczy - Ixi
> jest tesciowa. Znaczy - niedlugo moze zostac babcia.

No tak, pewnie stąd te sporadyczne występy na psd. ;)

Ewa

382. Data: 2010-04-21 11:12:10

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MID: <gn4vq2$pue$3@atlantis.news.neostrada.pl>

> Pamiętam, że miałaś do mnie pretensje o XL, że za mało wyraziście albo w
> ogóle nie staję w jej obronie.

Byłam wtedy po dość szczerej i osobistej rozmowie z XL, więc pewnie
podświadomie włączyły mi się jakieś mechanizmy, żeby stanąć w jej
obronie za wszelką cenę. No i w ogóle nie znałam tej grupy i relacji
jakie tutaj panują.

> Nie o brak sympatii tu chodzi(ło), tylko o właśnie pewien rodzaj
> dojrzałości w wyrażaniu poglądów i opinii, której - jak mi się zdawało -
> Tobie czasem brakuje. Jakoś głupio się tłumaczyć, tak jak np. teraz vB,
> że nie jest się np. wielbłądem tylko zebrą. Trochę się tego bałam (i
> boję nadal). Trzeba się do tego Twojego uroku przyzwyczaić. ;)

Zdarza mi się sprowadzić poziom do magla, dlatego cieszę się, że
ktoś potrafi mi to wytknąć i pokazać. Na szczęście tak szybko jak palnę,
tak szybko się reflektuję.
Czasami wyłażą ze mnie stare nawyki z p.s.d. ;)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

383. Data: 2010-04-21 11:59:50

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> MID: <gn4vq2$pue$3@atlantis.news.neostrada.pl>

No tak. Strasznie się rozpanoszyłaś wtedy i chyba faktycznie asekurancko
podpięłam się pod adamoxxxa, za co przepraszam. Byłam wtedy zmęczona tym
ciągłym głupim jazgotem, który panował wtedy na psd. BTW zauważ, że
często masz do ludzi podobne uwagi, strasznie napastliwa bywasz.
A w ogóle fajny tamten wątek, wszystko w nim było. No i dzięki niemu
chyba Qra tu nadciągnęła.

PS: Każdemu zdarzają się głupoty. Po przeczytaniu tamtego wątku
stwierdzam, że bez sensu się teraz tak z XL zacietrzewiłam.
Ewa

384. Data: 2010-04-21 12:48:56

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> O! Boszeszszsz...
> Czy ja dobrze widzę?
> Czy mógłby ktoś potwierdzić, że ja widzę to co widzę?
> Koniec świata!
> Normalnie to sobie druknąłem i przypiąłem na ścianę.

Koniecznie chcesz ją rozwścieczyć?

> Jak jeszcze mnie Paulina przeprosi tak ślicznie, za te wszystkie obelgi

Tu chyba potrzebne by były wzajemne przeprosiny.

> Normalnie mogę już się kłaść i umierać w spokoju :-))

Jeszcze nie możesz. Musisz jeszcze zadbać o mnie i zaszczepić mnie przed
"typami". ;))

Ewa

385. Data: 2010-04-21 12:54:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No tak. Strasznie się rozpanoszyłaś wtedy i chyba faktycznie asekurancko
> podpięłam się pod adamoxxxa, za co przepraszam.

Ja się już tutaj kajałam za nazwanie p.s.p. maglem towarzyskim ;)
Mnie za nic przepraszać nie musisz, raczej ja Ciebie powinnam, ze Ci
tyle krwi napsułam tamtym wątkiem. Trochę się o sobie wtedy przy okazji
dowiedziałam, np że jestem w Twoich oczach dziewczynką. I weź tutaj
potem pretenduj do miana dojrzałej kobiety ;-)

> Byłam wtedy zmęczona tym
> ciągłym głupim jazgotem, który panował wtedy na psd.

Taki urok p.s.d. Zresztą teraz to raczej wspomnienie tego uroku.

> BTW zauważ, że
> często masz do ludzi podobne uwagi, strasznie napastliwa bywasz.

Tak już mam, że jak dyskutuję o czymś dla mnie ważnym to się mocno
zapalam. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby mi powiedzieć, że przesadzam
z ekspresją.

> A w ogóle fajny tamten wątek, wszystko w nim było. No i dzięki niemu
> chyba Qra tu nadciągnęła.

Ja myślałam, że Qra to dłuższy ma staż, ale nie wiem. Tamten wątek to
mój debiut na psychologii.

> PS: Każdemu zdarzają się głupoty. Po przeczytaniu tamtego wątku
> stwierdzam, że bez sensu się teraz tak z XL zacietrzewiłam.

A mnie się od tamtego wątku optyka na jej temat zmieniła o 180 stopni.
To co wydawało mi się, że nas łączy, teraz nas wyjątkowo dzieli.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

386. Data: 2010-04-21 12:55:36

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> [...]
> i ataki, to już normalnie nic mi więcej do szczęścia nie będzie potrzeba.
> Normalnie mogę już się kłaść i umierać w spokoju :-))

Nie ma cie Eduś na liście osób, którym się coś ode mnie należy.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

387. Data: 2010-04-21 13:00:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Koniecznie chcesz ją rozwścieczyć?

Ewo trochę nie przesadzasz?

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

388. Data: 2010-04-21 13:12:38

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No przecież o tym właśnie piszę, geniuszu.
> Dlatego jak już się kajasz, to masz okazję i przede mną wyrazić skruchę,
> a jak coś potem Ci się nie spodoba, to najwyżej zwalisz na gorączkę.
> Tylko mogłabyś się postarać, to też bym sobie druknął ;-)

Skruchę z powodu tego, że jesteś, byłeś i będziesz dla mnie dupkiem?
Nigdy w życiu. Ty sobie lepiej przygotuj długą listę osób, które
powinieneś przeprosić.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

389. Data: 2010-04-21 13:19:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> No tak. Strasznie się rozpanoszyłaś wtedy i chyba faktycznie asekurancko
> podpięłam się pod adamoxxxa, za co przepraszam. Byłam wtedy zmęczona tym
> ciągłym głupim jazgotem, który panował wtedy na psd.

Qra tu przyszła zachęcona informacjami na temat wysokiego poziomu grupy. To
nie była przesadzona reklama.

> [...]
> bywasz.
> A w ogóle fajny tamten wątek, wszystko w nim było. No i dzięki niemu chyba

Qra tu przyszła, bo indziej żniwa się zakończyły.

Qra, wędrowniczka

390. Data: 2010-04-21 13:23:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Skruchę z powodu tego, że jesteś, byłeś i będziesz dla mnie dupkiem?
> Nigdy w życiu. Ty sobie lepiej przygotuj długą listę osób, które
> powinieneś przeprosić.

Najlepiej na papierze toaletowym.

Qra

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna