Mail sprzed chwili.

411. Data: 2010-04-21 19:12:22

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-21 21:04, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Notabene: za gdakanie uznaję to co uprawia namiętnie m.in. Ewka.
>
> Qra natomiast jedynie coś ściemnia na okrągło.

Wario-graf.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

412. Data: 2010-04-21 19:18:48

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:
> Druch wrote:
>
> /.../
> Stąd mój post ;-)

> Dobra, dobra, niech ja też mam swoją teorię spiskową: na Twój temat.
> Zobaczymy czy mi się sprawdzi.

Ja też mam spiskową teorię na temat Ducha - że jest księdzem.

Ewa

413. Data: 2010-04-21 19:23:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobnie "pisaniem" bym tego też nie nazwał.
Szybciej już "wysyłaniem".

"Publikuję wiadomości na newsach od lat, mając na względzie
poziom ulubionych interlokutorów.
Czasem używam nawet prostych zdań z jednym podmiotem
i jednym orzeczeniem."

Tak mniej więcej powinno być. :)

--
CB

[...]
Piszę na newsach od lat [...]

414. Data: 2010-04-21 19:47:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja teoria spiskowa jest o niebo bardziej trywialna: Dr uszasty
od pewnego czasu z uporem maniaka zamieszcza na psp swoje
ogłoszenie matrymonialne w odcinkach.

PS: dotąd wstydziłem się ją ujawniać, bo taka jest obciachowa...
jak i on sam. ;)

--
CB

415. Data: 2010-04-21 19:50:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:
> Paulinka wrote:
> /.../
> /.../
> Nie przepraszaj bo deczko jednak podpuściłem Cię, dbając jednak o język
> aby w razie gdyby móc robić za rycerza bez skazy. Jednak, jak sobie
> poczytasz sekwencję odpowiedź-replilka zwłaszcza tej wcześniejszej
> rozmowy to zobacz czy po drodze nie nakręcałaś sobie jakiś emocji i
> jak zmieniały one sens tego co piszę. Jeśli tak było i to zauważysz to
> będziesz miała "pancerz ochronny" na wypadek konfliktu.

Dzisiaj rano to sobie przeczytałam jeszcze raz, stąd moje
autozażenowanie nad tym, czego sama u innych nie lubię, czyli na prosty
przekaz osoba zaangażowana emocjonalnie odpowiada tak, jakby w ogóle nie
czytała tego, na co odpowiada.

> W drugiej rozmowie zerknij,jak zastosowanie "zmiany tonu" wpłynęło na
> Twój stosunek do rozmówcy (zmieniałem 3 razy).
> Dalej rób jak chcesz - podejrzewam, że jak zroumiesz jak dajesz się
> podpuszczać,to Twoja odporność na podpuszczanie wzrośnie. Jeśli chcesz
> pisać na PSP aby dać upust swoim emocjom to OK tak też jest w
> porządku(!) i mnie nic do tego, ale jak RAZ złapiesz jak nieuświadamiane
> emocje zawężają proces myślenia to masz do przodu.

No to czuj się vb wybrany nie tak znowu często się zdarza, żeby mnie
ktoś wytrącił z równowagi tak skutecznie ;)
Niemniej bez wątpienia cenna lekcja .

> Najczęściej są to emocje pojawiające się po zaatakowaniu samooceny
> (pośrednio i bezpośrednio) - w takich sytuacjach,to można w ogóle
> przestać rozumieć rozmówcę, nawet jeśli pisze dorzecznie.
> I co ciekawe, nie oznacza to, że mamy wyzbyć się emocji ;-). To oznacza
> jedynie, że rozumiejąc je zaczynamy się koncentrować na tych, które
> dają pozytywnego kopa, lub są narzędziem poznania innych ludzi -
> poznania nie takiego "po wierzchu" ale od środka.
> Jak by co to sorki bo byłem wredny ;-)

Jak mówi mądre przysłowie : Kto mieczem wojuje, od miecza ginie.
Pouczające doświadczenie :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

416. Data: 2010-04-21 19:51:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> ogłoszenie matrymonialne w odcinkach.
>
> PS: dotąd wstydziłem się ją ujawniać, bo taka jest obciachowa...

Chwilę temu medea sugerowała, że jest księdzem ;)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

417. Data: 2010-04-21 19:54:57

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Chwilę temu medea sugerowała, że jest księdzem ;)

Ja to sugeruję od dawna. I chyba Duch nigdy wprost nie zaprzeczył,
zawsze jakoś owija w bawełnę, gdy na to odpowiada.

Ewa

418. Data: 2010-04-21 19:58:52

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> [...]
> ogłoszenie matrymonialne w odcinkach.
>
> PS: dotąd wstydziłem się ją ujawniać, bo taka jest obciachowa...

Bardzo proszę tego co poniżej nie traktować jako:
1) Instynkt stadny
2) CHęć zjednania faszysty
itd.

Ale powiedz mi Cb jak to się stało, że w przeciągu zaledwie ROKU(!)
pojawiło się u Ciebie w pełni rozwinięte POCZUCIE HUMORU???
To jest dopiero fascynujące.

PNSP
pozdrawiam
vonBraun

419. Data: 2010-04-21 20:00:55

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:
/.../

> Jak mówi mądre przysłowie : Kto mieczem wojuje, od miecza ginie.
> Pouczające doświadczenie :)
Nie giń lecz walcz (że tak protekcjonalnie powiem)
Niech moc będzie z Tobą!
/EOT/
pozdrawiam
vonBraun

420. Data: 2010-04-21 20:02:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-21 21:51, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Gosposi szuka.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna