Mail sprzed chwili.

651. Data: 2010-04-22 19:25:09

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-22 21:13, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 22-kwiecień-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> no tak, moja żona uwielbia pearl jam!

Fakt, dziewczyna o perłowych włosach to raczej starsze pokolenie.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

652. Data: 2010-04-22 19:27:56

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> No to jak już się tak zwierzamy, mnie wzięto na śledzie. W śmietanie.

A mnie na zapatrzenie. Chyba żaden facet wcześniej tak się na mnie nie
zapatrzył, żeby nawet nie słyszeć co do niego mówię. ;)

Ewa

653. Data: 2010-04-22 19:38:18

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> A chociaż wielkie i złote? ;)

O takie (0:51):

http://www.youtube.com/watch?v=3vrxPDDWJAk

;)

Ewa

654. Data: 2010-04-22 19:38:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

a dziewczyna bez zęba na przedzie?

655. Data: 2010-04-22 19:40:11

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No i wracamy z rozmową do punktu wyjścia.
> Jak już tłumaczyłem, czasem najpierw może pojawić się sympatia,
> a dysproporcje wyjść znacznie później, podczas dialogów
> w jakichś zasadniczych kwestiach.
> I dysonans jak z książki.

No ale przecież rozmówców nikt Ci nie narzuca, a i nie każdy gadać z
Tobą musi.

:)

Tak bardzo boisz się rozczarowań?

Ewa

656. Data: 2010-04-22 19:43:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> O takie (0:51):
>
> http://www.youtube.com/watch?v=3vrxPDDWJAk
>
> ;)

Jak miło, że zrozumiałaś zawoalowaną pochwałę dla jednej z moich
ulubionych piosenek :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

657. Data: 2010-04-22 19:54:02

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-22 21:38, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Takie przetwory lubimy i my.

Qra

658. Data: 2010-04-22 20:08:31

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Jak miło, że zrozumiałaś zawoalowaną pochwałę dla jednej z moich
> ulubionych piosenek :)

No ba! :)

Gdyby mnie trochę poduczyli profesjonalnej obsługi komputera, to
mogłabym spokojnie zostać tajnym agentem, więc uważajcie, co przy mnie
mówicie. ;)

Ewa

659. Data: 2010-04-22 20:14:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No ba! :)
>
> Gdyby mnie trochę poduczyli profesjonalnej obsługi komputera, to
> mogłabym spokojnie zostać tajnym agentem, więc uważajcie, co przy mnie
> mówicie. ;)

Chodzący twardy dysk :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

660. Data: 2010-04-22 20:15:04

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No to spadaj.

Spadłam.

Ewa

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna