Manorexia.

41. Data: 2010-01-21 10:56:20

Temat: Re: Manorexia.
Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
news:5a1cdae6-a6c9-4a79-808f-cee2ea6fc890@a6g2000yqm
.googlegroups.com...
On 21 Sty, 10:43, Marchewka <s...@g...pl> wrote:

>udowodniono, ze sprzyja całemu ciału. Wiesz, moda poczyniła wpływ na
>koszt kijków, niemniej nie oznacza to równocześnie przereklamowania
>tegoż wysiłku fizycznego.

Nawet gandalf miał kijek, a jak wygrał z Sarumanem to miał przez
chwilę dwa. Więc nie bagatelizujmy znaczenia kijków.

42. Data: 2010-01-21 11:02:45

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Nawet gandalf miał kijek, a jak wygrał z Sarumanem to miał przez
> chwilę dwa. Więc nie bagatelizujmy znaczenia kijków.

Tym bardziej, że jak ludowa mądrość głosi bez problemu można taki kijek
zamienić na sierkierkę :-)

Stalker

43. Data: 2010-01-21 11:04:46

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

.googlegroups.com...

> Tym bardziej, że jak ludowa mądrość głosi bez problemu można taki kijek
> zamienić na sierkierkę :-)

... a siekierka znów to mi się kojarzy z jasiem, Małgosią i ich babcią.
Też bardzo ludowe. Oczywiście jak kto wie, o co chodzi.

44. Data: 2010-01-21 11:15:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

.googlegroups.com..

> Tym bardziej, że jak ludowa mądrość głosi bez problemu można taki kijek
> zamienić na sierkierkę :-)

Wolę kijek. Można nim próbować zawrócić Wisłę.

Qra

45. Data: 2010-01-21 11:17:30

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

.googlegroups.com..

> Wolę kijek. Można nim próbować zawrócić Wisłę.
>
> Qra

Proszę o listę ludzi, którym się to udało:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

46. Data: 2010-01-21 11:20:26

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hj97kv$a3i$4@inews.gazeta.pl...

> Z tego widać, że nie używasz.

Uzywam za to poczucia humoru. Choc bez emotow.
I.

47. Data: 2010-01-21 11:22:05

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hj9da2$h6$3@inews.gazeta.pl...

> Uzywam za to poczucia humoru. Choc bez emotow.
> I.

A ja jestem wredny ponurak- spytaj Redarta. Zaraz się obrażam- a wtedy
wyżywam się na Redim.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

48. Data: 2010-01-21 11:22:57

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Dobra skarbie, to jaki masz zawód?

Zadnego. No i nie jestem podatna na tani podryw.
I.

49. Data: 2010-01-21 11:23:48

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> A ja jestem wredny ponurak- spytaj Redarta. Zaraz się obrażam-

Obrazanie sie to staly punkt programu tutaj, jak widze.
I.

50. Data: 2010-01-21 11:25:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Obrazanie sie to staly punkt programu tutaj, jak widze.
> I.

Akurat Chirona obrazić to żadna sztuka :-)

Stalker

Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...
RELACJE MALZENSKIE...
Re: Wazektomia