Re: Margaryny antycholesterolowe

Subject: Re: Margaryny antycholesterolowe
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<5b0fb7bf$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
<5b101ed5$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sat, 2 Jun 2018 13:10:49 +0200

W dniu 2018-05-31 o 18:12, Stokrotka pisze:

> Prawda i nieprawda.
> Prawda, że pszyczyną cukszycy często jest zła dieta: mało mięsa (białka)
> i węglowodany w zbyt dużej ilości.
>
> Nie prawda, że dieta Kwaśniewskiego to samo mięso i tłuszcz.
> Czytałam jadłospis kilka lat temu, był w internecie na 2 tygodnie.
> Według mnie ten jadłospis mało odbiegał od dobrego jedzenia ze
> stałuwki wczasowej w wakacje.
> I wydaje mi się, że leczył masowe niedożywienie, jakie panowało po
> kartkowej komunie, gdy dieta ta stała się modna.

Nieprawda(;-)), przyczyną cukrzycy jest sam organizm pacjenta. Ogólnie
rzecz biorąc organ nazywany trzustką który z takiego czy innego powodu
niedomaga. Zmiana diety tu wiele nie pomoże. Oczywiście wg werdyktu
wydawanego przez tzw tradycyjną medycynę.

Widziałem też broszurę którą przy wypisie dostała ta babka z ośrodka
prowadzonego przez dr Kwaśniewskiego. Generalnie - jaja, masło i smalec,
tłuste sery, mięso, nie, nie z kurczaka - wieprzowe.