Marketowe specjały :] - nie reklama, broń Boże

11. Data: 2005-08-29 12:06:22

Temat: Re: Marketowe specjały :] - nie reklama, broń Boże
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka napisał(a):

> Tego z kukurydzą i czerwoną fasolą albo z ananasem? :)

Nie, zwyklego, w sosie wlasnym :) Ale to chyba jakies odpady z tunczyka
sa, bo nawet kilka lusek udalo mi sie wnim znalezc.

th

12. Data: 2005-08-29 12:11:50

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie, zwyklego, w sosie wlasnym :) Ale to chyba jakies odpady z tunczyka
> sa, bo nawet kilka lusek udalo mi sie wnim znalezc.

No to mówimy o czymś zupełnie innym. Ten o który mi chodziło (do kupienia
we Wrocławiu) jest bardzo dobrej jakości, w naprawdę dużej puszce i jest
bardzo smaczny, porządne kawałki tuńczyka z warzywami, żadne śmieci.

BTW - tuńczyk ma łuski? Wydawało mi się, że ma taką skórę jak makrela, albo
rekin?

--
pozdrawiam, misiczka

Czary-Mary - magiczny sklep
http://sklep.tarotnet.pl/index.php?ref=35&affiliate_
banner_id=2

13. Data: 2005-08-29 12:36:14

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka napisał(a):

> BTW - tuńczyk ma łuski? Wydawało mi się, że ma taką skórę jak makrela,
> albo rekin?

Nie wiem, ale wlasnie tak wygladalo - jasne plytki wielkosci rybich
lusek. Moze to bylo cos innego, nie bede sie upierac, ale mieso
tunczykowe to na pewno nie bylo.

th

14. Data: 2005-08-29 12:38:13

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, ale wlasnie tak wygladalo - jasne plytki wielkosci rybich
> lusek. Moze to bylo cos innego, nie bede sie upierac, ale mieso
> tunczykowe to na pewno nie bylo.

moze lepiej nie wnikać co to było...
;-)

co do taniego łososia to całkiem przywoity jest tuńczyk w oliwie pakowany
dla TIPa (czyli real), w każdym razie łusek czy czegoś w tym stylu nie
znalazłam.

pozdrawiam
Basia

15. Data: 2005-08-29 12:38:55

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze to bylo cos innego, nie bede sie upierac, ale mieso tunczykowe to na
OMG! Kto kupuje tuńczyka sałatkowego samen sobie winien :)
Ja tylko i wyłącznie tyńczyk w kawałkach :)
Jak na razie nie trafiłem na niedobrego tunczyka - ani z biedrony ani z leader
p.

CAT

16. Data: 2005-08-29 12:39:30

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> co do taniego łososia to całkiem przywoity jest tuńczyk

:)

17. Data: 2005-08-29 12:39:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Nie, zwyklego, w sosie wlasnym :) Ale to chyba jakies odpady z tunczyka
> sa, bo nawet kilka lusek udalo mi sie wnim znalezc.

Tuńczyk bywa w kawałkach (i tego warto kupować) i taki rozdrobniony, w
"piórkach", którego boję się kupować niezależnie od producenta. Przy
takiej konsystencji latwo dorzucić do puszki różne "uzupełnienia".
Tuńczyka w sosie własnym kawałkach kociarstwo raczy. BTW, sąsiedzi
kupili kiełbasę grilową w Tesco i tego specjału nie chciały nawet
wiejskie psy :O

Najpiękniejszą muzyką przed snem

18. Data: 2005-08-29 12:49:58

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> [...]
> takiej konsystencji latwo dorzucić do puszki różne "uzupełnienia".
> Tuńczyka w sosie własnym kawałkach kociarstwo raczy.

No wlasnie, kotu jak do tej pory smakowal kazdy inny tunczyk, obojetnie
czy w kawalkach czy rozdrobniony, a na carrefourowego sie wypial.

> BTW, sąsiedzi
> kupili kiełbasę grilową w Tesco i tego specjału nie chciały nawet
> wiejskie psy :O

A oni zjedli? ;P

th

19. Data: 2005-08-29 12:50:38

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> :)

czas zacząc jakieś ginko biloba zażywać...

;-)))

pozdrawiam
Basia, ze sklerozą

20. Data: 2005-08-29 13:54:53

Od: "Marta1" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości >
> [...]
> Tuńczyka w sosie własnym kawałkach kociarstwo raczy. BTW, sąsiedzi
> kupili kiełbasę grilową w Tesco i tego specjału nie chciały nawet

oprócz wyżej wymienionych sa jeszcze kawałki tuńczyka - najmniej
rozdrobnione, np Heinz ma taki podział (w sumie 3 rodzaje- sałatkowy,
tuńczyk w kawałakch i kawałki tuńczyka)
pozdrawiam tuńczykożerców
marta

0,5 l weselnej(absolwent), jakieś propozycje??;]
jak przyprawić pieczoną ryb
Ile kosztuje używanie kuchenki elektrycznej ???
zapiekanka grzybowa
Przyprawa "KNORR"