Re: Masło - ile cię cenić trzeba?

Data: 2017-09-21 23:09:57
Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Animka <a...@t...wp.pl>

W dniu 2017-09-21 o 21:00, Trefniś pisze:
> [...]
tvp-jacek-kurski-mial-wypadek-samochodowy-uciekl-do-
lasu/2yxbg18

> Lepiej byłoby, gdybyście przenieśli politykę na pl.soc.polityka...
>
> Ale skoro już musicie, to przykładajcie tę samą niarę do wszystkich.
> Za PO i PSL prwie wszyscy dziennikarze byli prorządowi, zatem milczeli.
>
> Pijany BOR-owiec rozbił na drzewie służbowy wóz Komorowskiego:
> http://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/1,35241,12743
218,_Nadpicie__ratuje_chorazego_BOR__Wypadek_pod_Bud
a.html

Po jego łbie nawet z tyłu poznaję tego typa. To napewno ten z rodziny
Komorowskiego.
U niego pracowała prawie cała jego (wieeeeeeeeeeeeelka rodzina), parę
dziewczyn z jego rodziny przyjezdnych w restauracji rządowej. W tym
mniej więcej czasie ktoś wyniósł te słynne obrazy oraz oprożniono z
mebli willę po Gierku.
Oj działo się dużo, było bardzo głośno. Robili co chcieli, bo mieli plecy.
Nie chcę sie rozpisywać, a i tak za dużo napisałam, a mafia jak wiadomo
może się okrutnie na mnie zemścić.
Dobrze, że rząd się zmienił i w razie czego są nowi posłowie. Do
opowiedzenia im miałabym bardzo dużo, ale chyba prędzej mnie ktoś z tej
poprzedniej (ale dalej działającej) świty mnie przejedzie.
> Żeby mimo wszystko było kuchennie, BOR-owiec powinien zagryzać przy
> piciu, może by się struł i nie wsiadł do wozu? Albo byłby mniej pijany
> (podobno tłuste dobrze robi na ochlajstwo).
Moze wziął jeszcze przez pomyłkę pigułkę gwałtu, którą miał zastosować
jakiejś dziewczynie ukraince i sie więcej schlał.

> Więcej kwiatków:
> https://wiadomosci.wp.pl/mswia-o-wypadkach-z-udziale
m-bor-za-czasow-po-psl-doszlo-do-60-6094206135517825

Ciągle jakieś nieprzyjemne sprawy sie dziają.Począwszy od czasów Wałęsy
stajemy się coraz większymi dziadami.
Chyba, ze ktoś już wczśniej zdążył nakraść i się wzbogacić "nie swoja
pracą rąk" to teraz ma dobrze i dalej sie bogaci.

--
animka