Masło - ile cię cenić trzeba?

111. Data: 2017-09-25 18:05:50

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-25 o 15:02, Trybun pisze:

> Ale to przecie tylko iluzja, dla kogoś zdrowego na umyśle na pewno
> nigdy nie będzie priorytetem ganianie za pieniędzmi, tylko po to aby
> mieć ich więcej niż inni. Przecie to już na pierwszy rzut oka wygląda
> jak kara zadana przez Bogów Olimpijskich Syzyfowi.

Widocznie taki jest ich cel. Kochają pieniądze, chociaż mają ich bardzo
dużo i wciąż mają coraz więcej.
Nie ważne, że upiekło się ciasto bez jajek, bo szkoda pieniędzy nawet na
4 jajka. No i ciasto nie nadawało się do jedzenia. Taka jest m.in
chciwość ludzka. Niektórzy mają to we krwi tak jak po trupach do celu.

--
animka

112. Data: 2017-09-25 18:13:00

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym co jeszcze go posiadają, - bardziej polecam własny rozsądek.

No i co Ci z tego ufania i wlasnego rozsądku. Jednostki ludzkie się nie
liczą, tylko tłumy.

--
animka

113. Data: 2017-09-25 19:02:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> To dlaczego ludzie z tej Białorusi pospieprzali kiedyś i spieprzają
> nadal do Polski?
> Jak mam ich już dosyć! Tak samo tych Ukraińców i Ukrainki. Wkrótce My
> Polacy przestaniemy być ważni dla Polski.
> Przepraszam za brzydkie wyrazy, ale kulturalniejsze wyrażenie w tej
> chwili mi nie przychodzi do głowy.

http://lublin.wyborcza.pl/lublin/1,48724,17036981,St
udenci_o_kolegach_z_Ukrainy__Zajmuja_miejsca_Polakom
.html

--
XL

114. Data: 2017-09-26 10:34:43

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Dzieło mojego Ojca trwa. A tamtego towarzysza pozwoliło tylko nachapać się
> kokeżkom przed odejściem z areny.

Nie da rady nie zauważyć. Tylko po co gardłujesz przeciw UE, skoro to
czystej wody kontynuacja dzieła twojego ojca?

> Dają - bo mieli dobry start.

No mieli. Magdalenka ma się dobrze.

> Przepisy drogowe...

Mentalność niewolnika, ot co.

Idę gotować grzybki, szkoda czasu dla ciebie.

J.

www.kontestacja.com

115. Data: 2017-09-26 10:37:14

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

http://lublin.wyborcza.pl/lublin/1,48724,17036981,St
udenci_o_kolegach_z_Ukrainy__Zajmuja_miejsca_Polakom
.html

Po co tak daleko szukasz:

https://kresy.pl/wydarzenia/kielce-500-zl-dla-ukrain
cow/

J.

www.kontestacja.com

116. Data: 2017-09-26 12:23:35

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-25 o 18:05, Animka pisze:

> [...]
> na 4 jajka. No i ciasto nie nadawało się do jedzenia. Taka jest m.in
> chciwość ludzka. Niektórzy mają to we krwi tak jak po trupach do celu.

Może mają we krwi, a może to kara boska już w życiu doczesnym. Myślę że
sama chciwość to normalny, zakodowany, odruch ludzki,. Natomiast
kapitalizm to nic innego jak wynaturzenie, zaburzenie ludzkiej osobowości.

117. Data: 2017-09-26 12:25:00

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-25 o 18:13, Animka pisze:

> No i co Ci z tego ufania i wlasnego rozsądku. Jednostki ludzkie się
> nie liczą, tylko tłumy.

Z dużą dozą prawdopodobieństwa - NIC, ale odwróciłbym pytanie - Ikselka
zaleca ufność Kościołowi (instytucji która twierdzi że bez jej
pośrednictwa nie ma dostępu do Boga) - to lepsze niż zaufanie sobie
samemu, swojemu instynktowi, rozumowi?

118. Data: 2017-09-26 13:03:42

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.09.2017 o 18:00, Animka pisze:
> [...]
> Polacy przestaniemy być ważni dla Polski.
> Przepraszam za brzydkie wyrazy, ale kulturalniejsze wyrażenie w tej

Droga Animko, czy Tobie nie pomyliły się kraje?
Może to Ukraińcy spieprzają do Polski, bo ja nie spotkałem robotników
Białoruskich?
Pewnie korzystając z ruchu bezwizowego przyjeżdżają coś sprzedać lub
kupić, ale to chyba nie o to chodzi?
Nigdy też przy drogach nie stały Białorusinki (Ukrainki owszem).

Zainteresuj się dokładnie tematem, dużo jest w sieci reportaży z cyklu
"Białoruś, jak tam jest naprawdę".

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

119. Data: 2017-09-26 16:18:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> http://lublin.wyborcza.pl/lublin/1,48724,17036981,St
udenci_o_kolegach_z_Ukrainy__Zajmuja_miejsca_Polakom
> [...]

Słyszałam o tym, ale raczej jako o plotce - i że oni to po prostu
przepijają, mieszkając za darmo w akademikach, czesto też na drogich
stancjach - bo byle kto tu nie przyjeżdza, tylko dzieci bogatych.

--
XL

120. Data: 2017-09-26 16:20:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> Kościołowi (instytucji która twierdzi że bez jej
> pośrednictwa nie ma dostępu do Boga) -

Dobra, dawaj namiary na te stwierdzenia.

--
XL

Mięso puchnie
sliwki - biały osad