Masło - ile cię cenić trzeba?

351. Data: 2017-10-06 20:27:43

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 14:12, Trybun pisze:
> Bo chyba tak naprawdę cały sekret odchudzania nie leży w tym aby sobie
> czegoś odmawiać czy ograniczać. Raczej trochę mniejsze porcje a
> częściej. U mnie to przyniosło efekty, i nadal przynosi, mimo tego że
> już nie korzystam z siłowni.
Niektórzy jak jedzą to za kilku chłopów, bo mają już żołądki rozepchane.

--
animka

352. Data: 2017-10-06 20:29:42

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 19:05, Wiesiaczek pisze:

> Błędem było zezwolenie na istnienie prywatnej SZ.
> Leczyłem się na Białorusi... marzenie pacjenta!

Byłes widziałeś to możesz marzyć. Ja nie byłam, nie widziałam to nie mam
porównania.

--
animka

353. Data: 2017-10-06 21:37:10

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-06 o 20:11, Animka pisze:

> Dobrze miałeś. pozazdrościć. Ja m.in pracowałam parę lat (do czasu
> likwidacji) w Wydawnictwie. Dostawałam codziennie tylko 5 gazet.

Dwa słowa kluczowe - wielostanowiskowość i wielozawodowość...
A to nie było łatwe..
pozdr
Stefan

354. Data: 2017-10-07 07:27:00

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2017 o 16:57, XL pisze:

> Skoro jesteś za eutanazją i boisz się jej NIE doświadczyć, no to tak.

Ale rozumiesz, co to jest ta eutanazja? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

355. Data: 2017-10-07 08:08:35

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2017 o 19:13, XL pisze:

> Widać należysz do tych, którzy nigdy nie będą szczęśliwi, bo nie mieszkają
> tam, gdzie wg nich jest najlepiej, a jeśli by nawet tam zamieszkali, to
> nagle się okazuje, że... najlepiej jest zupełnie gdzie indziej. Cóż, zawsze
> współczułam takim osobom.
> Ja jestem szczęśliwa mieszkając tu i teraz - w najpiękniejszym kraju na
> świecie.

Nie, nie należę do takich jak piszesz.
Co nie przeszkadza mi widzieć szamba jakie zrobiono z tego kraju.
Mam swój spokojny i odizolowany zakątek (w podkarpackiej wsi), brak
zależności od kogokolwiek a całą resztę kompensują mi podróże po świecie.
Dlatego spokojnie zaliczam siebie do śmietanki szczęśliwych ludzi w
naszym kraju:)

W niczym nie przeszkadza mi to, żeby widzieć i pisać o panującym w tym
kraju wyzysku, brudach, niewolnictwie etc.

356. Data: 2017-10-07 08:17:20

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2017 o 19:27, XL pisze:

> O! Czym?
> To już nie jest zadawaniem śmierci, tylko dawaniem życia???
> Przegapiłam przemianę pojęciową????

Nie. Eutanazja nie jest zadawaniem śmierci. Śmierć jest nieuchronna.
Eutanazja pozwala jedynie odejść z godnością i to tylko na wyraźne
życzenie samego zainteresowanego.

> W imieniu ludzi zmuszanych do mordowania.

Ciebie zmuszają do mordowania?
To może służysz w naszej armii?

357. Data: 2017-10-07 08:56:36

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.10.2017 o 03:25, Animka pisze:

> Ćwoku, słoma z butów Ci wystaje. Nauczyłeś się paru zdań i brechasz
> ciągle to samo w każdym swoim "występie".

Oj babcia, babcia... nieladnie.
A swoja droga Akarm ma w 100% racje - malo tu kuchni, wbrew nazwie grupy.
Tytuly watkow nijak sie nie maja do wypowiedzi, kilka postow jest w
temacie, reszta to pozakuchenny smietnik. Po przejrzeniu kilku ostatnich
dyskusji przestalam sie dziwic, ze stale osoby, ktore wiele wnosily do
zagadnien stricte kulinarnych, poznikaly.

@

358. Data: 2017-10-07 09:36:59

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 08:17 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

> Nie. Eutanazja nie jest zadawaniem śmierci. Śmierć jest nieuchronna.
> Eutanazja pozwala jedynie odejść z godnością i to tylko na wyraźne
> życzenie samego zainteresowanego.

Poczytaj ze zrozumieniem:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Eutanazja

To i tak jest definicja skrojona pod "nowoczesne" poglądy zwolenników
eutanazji.

Nagle okazuje się, że również na żądanie najbliższej rodziny!
Poza tym, można zawsze umiejętnie przekonać zainteresowanych o celowości
dokonania eutanazji.

Zauważ, że w polskim Kodeksie Karnym:
http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/przestepstwa/2
85627,Przyczynienie-sie-do-samobojstwa.html

"Kto namową lub przez udzielenie pomocy doprowadza człowieka do targnięcia
się na własne życie, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do
lat 5."

Poczytaj też statystyki:
http://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przeste
pstwa-przeciwko/63420,Namowa-lub-pomoc-do-samobojstw
a-art-151.html

Wyraźnie widać, że można "przekonać" do samobójstwa, a postulujecie też
możliwość przekonania rodziny do eutanazji!
Konkretna osoba dokonująca samobójstwa, ma jeszcze własny "bezpiecznik"
(nawet, jeśli to nazwiemy zwykłym strachem), osoba obca (najbliższa
rodzina też potrafi być zupełnie obca!) w wielu przypadkach będzie
kierować się własnymi interesami - już teraz decydujecie się na aborcję
eugeniczną!

Powyższe piszę jako ateista (to nie zawsze jest równoznaczne z
idiotyzmem!) i przeciwnik kary śmierci.
To ciekawe, że tzw. lewactwo też przeciwne karze śmierci, ale już
eutanazję i aborcję "po uważaniu" uważa za zdobycz cywilizacyjną.
Popatrzcie też na rozwój medycyny (podnoszona nieuleczalność choroby jako
wskazanie do eutanazji), oraz zmianę poglądów lekarzy na choroby (coś
chorobą jest, a nagle już jest "stanem naturalnym" - np. homoseksualizm).
Popatrzcie też na III Rzeszę.

Ech...

--
Trefniś

359. Data: 2017-10-07 09:47:59

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 08:56 samya <s...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
> dyskusji przestalam sie dziwic, ze stale osoby, ktore wiele wnosily do
> zagadnien stricte kulinarnych, poznikaly.

Uważaj, to Akarm samozwańczo decyduje, kto ma prawo apelować o powrót
grupy do rudymentariów!
Cała reszta to szmaty etc.

--
Trefniś

360. Data: 2017-10-07 12:40:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Ale rozumiesz, co to jest ta eutanazja? :)

Tak - mordowanie na (mniej lub bardziej świadomie wyrażone) życzenie.

--
XL

Mięso puchnie
sliwki - biały osad