Masło - ile cię cenić trzeba?

361. Data: 2017-10-07 12:52:11

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Nie, nie należę do takich jak piszesz.
> Co nie przeszkadza mi widzieć szamba jakie zrobiono z tego kraju.

O. Ja widzę szambo dosłownie w kazdym, a największe w tych powszechnie
uznawanych za wolne od szamba. Może Ty w którymś nie widzisz - podpowiedz?

> Mam swój spokojny i odizolowany zakątek (w podkarpackiej wsi), brak
> zależności od kogokolwiek a całą resztę kompensują mi podróże po świecie.
> Dlatego spokojnie zaliczam siebie do śmietanki szczęśliwych ludzi w
> naszym kraju:)

Czy ja kiedykolwiek inaczej napisałam o sobie? W dodatku przebijam - ja
zaliczam siebie do śmietanki światowej 3-)

> W niczym nie przeszkadza mi to, żeby widzieć i pisać o panującym w tym
> kraju wyzysku, brudach, niewolnictwie etc.

W ,,tym kraju", który ja nazywam Ojczyzną, zbyt wielu srało i wyzyskiwało
cale dziesieciolecia, żebyś akurat ty i zwłaszcza ty miał jakiekolwiek
prawo narzekać stricte na obecną władzę. Która notabene rzadzi dopiero dwa
lata.
Zamiast więc szanować swoją Ojczyznę, ponarzekaj raczej na te kraje, do
których (dobrobytu) tak tęsknisz, a które spokojnie korzystały przez cały
czas naszej komunistycznej niewoli z dóbr zdobytych na niewolnictwie i
kolonializmie, a teraz słusznie odbierają tego konsekwencje - chcąc w nich
także i nas pogrążyć.

Ja cueszę się z Polski jaka jest i uważam, że w porôwnaniu z nią reszta
Europy to bagno. Cóż z tego, że bogate.

--
XL

362. Data: 2017-10-07 12:56:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Nie. Eutanazja nie jest zadawaniem śmierci. Śmierć jest nieuchronna.
> Eutanazja pozwala jedynie odejść

Co to jest ,,odejść"?

> z godnością i to tylko na wyraźne
> życzenie samego zainteresowanego.

> Ciebie zmuszają do mordowania?
> To może służysz w naszej armii?

Do mordowania zmusza się i chce zmuszać lekarzy - tych mających sumienie
i/lub wierzacych. Najważniejsza zasada lekarska jest dla nich świeta. Znasz
ją?

Jak chcesz odejść na życzenie, to sobie wynajmij płatnego kata lub
bandziora. Ale ty byś chciał porzadnych ludzi obciązać moralnie, bo taki
masz kaprys.

--
XL

363. Data: 2017-10-07 12:58:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

samya <s...@p...onet.pl> wrote:

> Oj babcia, babcia... nieladnie.
> A swoja droga Akarm ma w 100% racje - malo tu kuchni, wbrew nazwie grupy.
> Tytuly watkow nijak sie nie maja do wypowiedzi, kilka postow jest w
> temacie, reszta to pozakuchenny smietnik. Po przejrzeniu kilku ostatnich
> dyskusji przestalam sie dziwic, ze stale osoby, ktore wiele wnosily do
> zagadnien stricte kulinarnych, poznikaly.
>

> @

Właśnie jedna z nich się pojawiła - ale jakoś sama niczego nie wnosząc.

--
XL

364. Data: 2017-10-07 12:59:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Poczytaj ze zrozumieniem:
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Eutanazja
>
> To i tak jest definicja skrojona pod "nowoczesne" poglądy zwolenników
> eutanazji.
>
> Nagle okazuje się, że również na żądanie najbliższej rodziny!
> Poza tym, można zawsze umiejętnie przekonać zainteresowanych o celowości
> dokonania eutanazji.
>
> Zauważ, że w polskim Kodeksie Karnym:
> http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/przestepstwa/2
85627,Przyczynienie-sie-do-samobojstwa.html

> "Kto namową lub przez udzielenie pomocy doprowadza człowieka do targnięcia
> się na własne życie, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do
> lat 5."
>
> Poczytaj też statystyki:
> http://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przeste
pstwa-przeciwko/63420,Namowa-lub-pomoc-do-samobojstw
a-art-151.html

> [...]
> kierować się własnymi interesami - już teraz decydujecie się na aborcję
> eugeniczną!
>
> Powyższe piszę jako ateista (to nie zawsze jest równoznaczne z
> idiotyzmem!) i przeciwnik kary śmierci.
> To ciekawe, że tzw. lewactwo też przeciwne karze śmierci, ale już
> eutanazję i aborcję "po uważaniu" uważa za zdobycz cywilizacyjną.
> Popatrzcie też na rozwój medycyny (podnoszona nieuleczalność choroby jako
> wskazanie do eutanazji), oraz zmianę poglądów lekarzy na choroby (coś
> chorobą jest, a nagle już jest "stanem naturalnym" - np. homoseksualizm).

Dzięki za te słowa.

--
XL

365. Data: 2017-10-07 13:00:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Uważaj, to Akarm samozwańczo decyduje, kto ma prawo apelować o powrót
> grupy do rudymentariów!
> Cała reszta to szmaty etc.

Chyba że mu się szmata podlizywać zaxznie, pod nogi kłaść - to awansuje
na... ścierkę. Do naczyń.

--
XL

366. Data: 2017-10-07 13:02:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> cale dziesieciolecia, żebyś akurat ty i zwłaszcza ty miał jakiekolwiek
> prawo narzekać stricte na obecną władzę. Która notabene rzadzi dopiero dwa

[było: szanować; bł.red.]
szkalować

> [...]
> także i nas pogrążyć.
>
> Ja cueszę się z Polski jaka jest i uważam, że w porôwnaniu z nią reszta

J.w.

--
XL

367. Data: 2017-10-07 13:51:53

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-06 o 19:14, XL pisze:

> -CIE???

Tak, tzw prawica to nic innego jak ciągoty kapitalistyczne.

368. Data: 2017-10-07 13:52:57

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-06 o 12:47, Trefniś pisze:

> [...]
dnia-wieku-pielegniarek-to-prawie-51-lat,171448,1.ht
ml

> Czyli jednak twoje obserwacje własne na redtube :)
> O resztę pytaj pielęgniarki w polskich szpitalach.

Przypominam że miałem uwagi tylko do rozwiązywania krzyżówek przez
lekarzy w pustych pozbawionych pacjentów gabinetach, i w ogóle chodzi mi
nie o szpitale a o pustki w gabinetach specjalistycznych przychodni..

Jeżeli już mam jakąkolwiek styczność z wyżej wymienionym serwisem to na
pewno nie z powodu fabuły oferowanych tam klipów wideo.

369. Data: 2017-10-07 13:53:31

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-06 o 19:18, Animka pisze:

> Porównaj sobie z prezydentem Francji i jego żoną :-D

Nie wiem jak to jest u nas, ale pani Agata wydaje się także być dużo
starsza od p. prezydenta.

370. Data: 2017-10-07 13:55:37

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-06 o 15:37, Wiesiaczek pisze:

> Fajnie, tyle tylko, że to utopia.
> Tak samo, jak fajnie byłoby, gdyby wszyscy byli zdrowi i bogaci.
> Oczywiście zachowując możliwość wyboru opcji: Chory i biedny.
> Jak wybór to wybór!

Dlaczego utopia, po prostu likwidujemy te kosztowne instytucje na linii
pacjent-lekarz, i każdy podmiot przechodzi na własny rozrachunek -
nadzór nad publiczną obejmuje MZ a prywaciarze niech robią co chcą, mogą
leczyć indywidualnie, mogą podpisywać umowy na leczenie z prywatnymi i
państwowymi firmami ubezpieczeniowymi itd. Co niby pacjent by miał
stracić na pozbyciu się NFZ, Kasy Chorych, czy jak to zwał tak zwał,
albo na tym że lekarze w gabinetach publicznej SZ przestaną rozwiązywać
krzyżówki a zaczną naprawdę leczyć?

Mięso puchnie
sliwki - biały osad
Przepraszam Ewę FEniks!