Masło - ile cię cenić trzeba?

431. Data: 2017-10-08 19:34:57

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 19:29 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> No tak, oczywiście :-)
>
> Każdy powinien być miły, sympatyczny. Nie tylko kobieta, ale także facet.

W ogóle zauważyłem, że ludzie coraz milsi dla siebie są. poza usenetem i
polityką.
Jest lepiej - nawet młodzież jest znacznie lepsza od opinii o niej.

--
Trefniś

432. Data: 2017-10-08 19:41:13

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-08 o 13:19, Trybun pisze:

> Oprzyjmy się na możliwościach rządu, a może on naprawdę dużo, od
> zlikwidowania głodowych pensji do dogłębnych zmian w kodeksie pracy,.
> Tymczasem nasi władcy poszli w ślady Hansa Franka - "obrońcy polskich
> drzew"*. I ja mam się na to godzić, aby pracownika pozbawili możliwości
> dorobienia a Polaków możliwości robienia zakupów?
>
> *Słynne zdanie - "gdybym każdego rozstrzelanego Polska chciał umieścić
> na liście, na słupie ogłoszeniowym to zabrakło by w GG lasów na papier".

Rozchmurz się :-)
https://www.youtube.com/watch?v=9QYXVWbhGgM

--
animka

433. Data: 2017-10-08 19:46:02

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-08 o 13:21, Trybun pisze:

> To już jakaś choroba, zresztą chorób objawiających się przybieraniem na
> wadze jest sporo, i z reguły w takich wypadkach sama dieta to już
> raczej nie pomoże.

Może pomóc jakaś wielka tragedia, może pomóc zmniejszenie żołądka, może
pomóc bieganie np. ze 100 razy dziennie naokoło swojego domu czy gdzieś tam.

--
animka

434. Data: 2017-10-08 19:54:00

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-08 o 15:05, Trefniś pisze:

> W porządku, sprawdziłem dokładniej - to Animka rozpoczęła dyskusje o
> seksualnych ekscesach.
> Zwracam honor!

Tak, to ja, ale odpowiadałam w sprawie rozwiązywania krzyżówek przez
lekarzy....

--
animka

435. Data: 2017-10-08 20:46:29

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 19:54 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Tak, to ja, ale odpowiadałam w sprawie rozwiązywania krzyżówek przez
> lekarzy....

Szkoda czasu na analizowanie kto, kiedy, gdzie i co napisał :)
Dostało się przypadkowo Trybunowi, przeprosiłem go!

Ważne, że uzgodniliśmy zeznania :)

--
Trefniś

436. Data: 2017-10-08 20:48:03

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szybka kwerenda w archiwaliach jako pierwszego wyrzuciła mi Macieja
> Zembatego. Można nie znać, można nie lubić, można nie rozumieć.
Jak ja lubię Zembatego. Piosenkę, którą śpiewa (wespół z Rozmusem) pt.
"Mówili na nią słońce" czasami sobie odsłuchuję, a to już bardzo stara
piosenka jest.
https://www.youtube.com/watch?v=JGFrrdU3Cxw

--
animka

437. Data: 2017-10-08 21:21:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Jest lepiej - nawet młodzież jest znacznie lepsza od opinii o niej.

Zawsze była. Także Wszechpolska.

--
XL

438. Data: 2017-10-08 22:31:23

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 21:21 XL <i...@g...pl> pisze:

> Zawsze była. Także Wszechpolska.

Poglądów na czole nie mają.

Dobrze, że pisze to była nauczycielka!
Młodzież z zasady jest bezkompromisowa, nie daje się przez starców łatwo
wprowadzić w koleiny, sama chce myśleć i sprawdzać wszystko. Byle kto im
na szczęście poglądów nie wtłoczy, tzw. autorytety to dla nich wstyd. To
dlatego co starcy zmarnowali - młodzi mogą naprawić.
Oczywiście warunkiem jest samodzielne myślenie, ale na szczęście tylko
tacy coś znaczą.

--
Trefniś

439. Data: 2017-10-08 22:56:46

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@v...pl> napisał w wiadomości
> Mam wątpliwości.

No, u ciebie z myśleniem bardzo ciężko...

Iwona

---
Avast.

440. Data: 2017-10-08 22:58:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Szybka kwerenda w archiwaliach jako pierwszego wyrzuciła mi Macieja
> Zembatego. Można nie znać, można nie lubić, można nie rozumieć. Ale
> zdarzyło się też, że jako "autor" kiepskich wierszy zostałem pomylony
> z Juliuszem Słowackim.

Samego zdarzenia nie pamiętam, ale od czasu do czasu przewijała się tu
sprawa rzekomych Twoich kiepskich wierszy. Zawsze podejrzewałam, że myli
Cię w tej kwestii ze Stefanem S., ale widzę, że jest jeszcze śmieszniej.

Uważaj, bo zaraz Ci gębę dorobią.

Ewa

Mięso puchnie
sliwki - biały osad