Masło - ile cię cenić trzeba?

41. Data: 2017-09-21 23:13:17

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 21:05, Trefniś pisze:
> W dniu .09.2017 o 20:20 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:
>
> (...)
>
> Mogą nie zdążyć. Najbliższa data końca świata to 23 września, pojutrze...
> :)

Co szybsi i wpływowi to już zdążyli. Zresztą pewnie ten koniec świata
przesuną znowu na inny termin ;-)

--
animka

42. Data: 2017-09-21 23:16:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Ciągle jakieś nieprzyjemne sprawy sie dziają.Począwszy od czasów Wałęsy
> stajemy się coraz większymi dziadami.

Tobie to za komuny chyba musiało być dobrze... Ciekawa jestem, coś Ty wtedy
robiła. Hmmmm...

--
XL

43. Data: 2017-09-22 08:21:49

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.09.2017 o 23:16, XL pisze:

> Tobie to za komuny chyba musiało być dobrze... Ciekawa jestem, coś Ty wtedy
> robiła. Hmmmm...

A co tu ciekawego?
Pewnie to samo co inni: Uczyła się, pracowała, robiła zakupy...
Zgadzam się z Animką: Jesteśmy coraz większymi dziadami i to zarówna
wewnętrznie jak i porównaniu z innymi krajami.
Daliśmy się sprzedać za kolorowe reklamy i makdonaldsy.
To co widać, te szklane biurowce, zakłady produkcyjne, hipermarkety to
nie dość, że nie są nasze to jeszcze budowane za nasze pieniądze.
A w tych hipermarketach sprzedają nam paszę znacznie gorszą niż podobna
na zachodzie, o czym ostatnio głośno.
Można było niżej upaść?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

44. Data: 2017-09-22 08:37:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> [...]
> nie dość, że nie są nasze to jeszcze budowane za nasze pieniądze.
> A w tych hipermarketach sprzedają nam paszę znacznie gorszą niż podobna

Dam głowę, że obie darłyście do Unii jak dusza do raju (ja byłam przeciw i
nadal jestem - za wyjściem).
To o co ten Wasz pisk teraz?

--
XL

45. Data: 2017-09-22 11:52:09

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 20:13, Animka pisze:

> Bogowie też kochają tylko bogatych- niezależnie od tego czy są
> wierzący czy niewierzący.

Trudno powiedzieć, bo może być tak że ten ich "wyścig szczurów" po
mamonę to właśnie kara boska. Kto tam zna zamysły Bogów..

46. Data: 2017-09-22 11:53:48

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 22:00, XL pisze:

> No cóż, korzystanie z państwowości kosztuje, wszyscy coś dostajemy -
> korzystamy z terytorium, granic, bezpieczeństwa, więc jakoś musimy na to i
> za to płacić. Na tym polega funkcjonowanie państwa i społeczeństwa
> obywatelskiego. Dostajemy to wszyscy, choć słabsi na to nie płacą, albo
> płacą mniej. Ale i we wspólnocie plemiennej także słabsi dostają, choć nie
> polują.
> Więc nie jest tak, że niczego nie dostaliście - po prostu słabsi dostają
> tyle, co Wy. Macie poczucie krzywdy? Ja nie.

Niezbyt mądre oklepane farmazony. Dobrze na tym wychodzą tylko i
wyłącznie ci co się sami robią zarządcami tych odbieranych Polakom pod
przymusem funduszów "na utrzymanie państwa". Polacy szukają jedzenia w
śmietnikach a Macierewicz realizuje swoje fantazje i kupuje karabiny dla
swojego papierowego wojska po 67000zł sztuka. Albo okręty podwodna..
Q*wa, konia z uprzężą dla tego kto potrafi wykazać po co Polsce okręty
podwodne.. Pewnie tylko po to że jak wybuchnie wojna to zaraz odpłyną do
USA, jak to było w 39roku.

Tylko rzeczywisty sq*yn dzieli społeczeństwo na kasty, gatunek
uprzywilejowanych biorców i zwykłych dawców. Tylko tyle i aż tyle w tym
temacie.

47. Data: 2017-09-22 11:54:28

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 22:09, Animka pisze:

> Zobacz: Wieżowiec dla Archidecezji
> Bardzo ciekawe są komentarze.
> Jestem katoliczką, ale teraz na to co się dzieje w niektórych sprawach
> to krew mnie zalewa.
>
> http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,policja-
na-posiedzeniu-komisji-poszlo-o-wiezowiec-archidiece
zji,203027.html

To raczej zawsze się tak działo, tylko że za Kwacha, Millera czy Tuska
sprawa nie było nagłaśniana.

48. Data: 2017-09-22 11:55:20

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 20:17, Animka pisze:

> Na dodatek porozwalają wszystkie limuzyny rządowe i kupią sobie nowe.

No przecie to nie za kasę z ich kieszeni, a więc żadnych powodów aby
szanować cudzą własność.

49. Data: 2017-09-22 11:55:47

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Może dla Animek.

Dla Animek jak i dla XLek, ale różnice są w podejściu - w sumie mało kto
lubuje się w masochizmie.

50. Data: 2017-09-22 11:56:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 20:20, Animka pisze

> Podobno koniec świata "idzie" i muszą nas- LUD jak najszybciej ograbić
> ze wszystkiego, zeby jeszcze trochę pożyć w luksusie.

Tylko co taki kapitalista powie Św. Piotrowi przed bramą nieba?

Mięso puchnie
sliwki - biały osad
Przepraszam Ewę FEniks!
Gotowanie - wiedza czy sztuka ?