Masło - ile cię cenić trzeba?

61. Data: 2017-09-22 15:31:25

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> A co byłoby Dobre?

Minarchizm. I niewidzialna ręka wolnego rynku (nie wspomagana widzialną
ręką państwa).

J.

www.kontestacja.com

62. Data: 2017-09-22 15:37:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Minarchizm. I niewidzialna ręka wolnego rynku (nie wspomagana widzialną
> ręką państwa).

Gdzie tak jest? Już tam jadę. Dysponujesz danymi geolokacyjnymi?
3-)

--
XL

63. Data: 2017-09-22 15:41:53

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> Dla Rydzyka i na swoje podwyżki płac i nagrody może musieli podwyższyć
> ceny. Pińcet plus to jest źdźbło we stogu siana ;-)

http://bezuzyteczna.pl/nie-ma-czegos-takiego-226250
J.

www.kontestacja.com

64. Data: 2017-09-22 15:53:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> http://bezuzyteczna.pl/nie-ma-czegos-takiego-226250

Więc narzekasz byle narzekać. Szkoda :->

--
XL

65. Data: 2017-09-22 15:54:05

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Gdzie tak jest? Już tam jadę. Dysponujesz danymi geolokacyjnymi?
> 3-)

I zostawisz umiłowanych socjalistów pobożnych, żeby do końca rozpieprzyli
ten kraj i wypędzili na tułaczke co zdolniejszych rodaków? Pytałaś, co
byłoby dobre, a nie co jest.
Póki co idziemy w kierunku Korei, tej od Kima (vide - 4 godziny na odebranie
normalnym rodzicom władzy rodzicielskiej za niewyrażenie zgody na kąpiel i
podanie nierejestrowanych substancji) .

J.

www.kontestacja.com

66. Data: 2017-09-22 16:21:03

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Więc narzekasz byle narzekać. Szkoda :->

Szkoda to jest ograbianie społeczeństwa żeby stosować rozdawnictwo.
Kupowanie głosów za cudze pieniądze.
I nie narzekam - kontestuję rzeczywistość i robię, co mogę, żeby wreszcie
zlikwidować koryto, w którym na przenmian pasą się ciągle te same świnie na
nasz koszt.

J.

www.kontestacja.com

67. Data: 2017-09-22 17:04:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> [...]
> normalnym rodzicom władzy rodzicielskiej za niewyrażenie zgody na kąpiel i

Nie widzę tego. Ale chetnie przeczytam, które państwo byś polecała na wzór
:-|

--
XL

68. Data: 2017-09-22 17:29:06

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 15:41, krys pisze:

> http://bezuzyteczna.pl/nie-ma-czegos-takiego-226250
Taka jest prawda niestety.

--
animka

69. Data: 2017-09-22 17:42:31

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Nie widzę tego.

I nie zobaczysz, bo jesteś zaślepiona propagandą sukcesu.

> Ale chetnie przeczytam, które państwo byś polecała na wzór
> :-|

Może być nasz własny kraj z czasów, kiedy obowiązywały ustawy Wilczka.
Zanim biurokracja położyła łapę na niewidzialnej ręce wolnego rynku.

J.

www.kontestacja.com

70. Data: 2017-09-22 18:31:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> [...]
> zlikwidować koryto, w którym na przenmian pasą się ciągle te same świnie na

Ja też robię. SWOJE.

--
XL

Mięso puchnie