Masło - ile cię cenić trzeba?

71. Data: 2017-09-22 18:45:20

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> I nie zobaczysz, bo jesteś zaślepiona propagandą sukcesu.

> Może być nasz własny kraj z czasów, kiedy obowiązywały ustawy Wilczka.

Ustawa. Pana z PZPRu. Jedna. Rok zaledwie funkcjonowała - zeby kolesie coś
zdażyli.

> Zanim biurokracja położyła łapę na niewidzialnej ręce wolnego rynku.

"Biurokracja" to takie coś i nic. Konkretnie?

--
XL

72. Data: 2017-09-23 09:11:44

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Ustawa. Pana z PZPRu. Jedna. Rok zaledwie funkcjonowała - zeby kolesie coś
> zdażyli.

Nawet pan z PZPR mógł zrobić coś pożytecznego. Sama jednego wychwalałaś,
jako ideowego komunistę. Ustawa Wilczka dot. działalnosci gospodarczej miała
4 strony, dzioś przedsiębioircy gubią się w gąszczu wykluczających się
przepisów. A kolesie nadal dają radę - jakbyś rozumiała, co MichaLkiewicz
mówi, to byś wiedziała.

> "Biurokracja" to takie coś i nic. Konkretnie?

Pozwolenia, licencje, ograniczenia, zakazy, koncesje i inne wynalazki
niepotrzebne do zycia zwykłym ludziom.

J.

www.kontestacja.com

73. Data: 2017-09-23 12:14:00

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widzę tego. Ale chetnie przeczytam, które państwo byś polecała na wzór
> :-|

Ja chętnie Ci podpowiem.
Tuż obok, nazywa się Białoruś.
Stabilna gospodarka, czystość, uprzejmi ludzie, brak biedy, silna armia,
nie biorą udziału w obcych wojnach...
Zresztą, co ja Ci będę gadał... zajrzyj tu:
https://www.youtube.com/watch?v=mqJgI54XYQQ

https://www.youtube.com/watch?v=0u439KmZ6s4

https://spolecznosc.fly4free.pl/blog/3079/minsk-bial
orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

74. Data: 2017-09-23 17:52:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Nawet pan z PZPR mógł zrobić coś pożytecznego. Sama jednego wychwalałaś,
> jako ideowego komunistę.

Dzieło mojego Ojca trwa. A tamtego towarzysza pozwoliło tylko nachapać się
kokeżkom przed odejściem z areny.

> [...]
> 4 strony, dzioś przedsiębioircy gubią się w gąszczu wykluczających się
> przepisów. A kolesie nadal dają radę - jakbyś rozumiała, co MichaLkiewicz

Dają - bo mieli dobry start.

> Pozwolenia, licencje, ograniczenia, zakazy, koncesje i inne wynalazki
> niepotrzebne do zycia zwykłym ludziom.

Przepisy drogowe...

?

--
XL

75. Data: 2017-09-23 17:56:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> [...]
>
> https://www.youtube.com/watch?v=0u439KmZ6s4
>

> https://spolecznosc.fly4free.pl/blog/3079/minsk-bial
orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

https://www.google.pl/search?q=białoruś+bieda&ie=UTF
-8&oe=UTF-8&hl=pl-pl&client=safari

--
XL

76. Data: 2017-09-23 18:30:38

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-23 o 12:14, Wiesiaczek pisze:

> [...]
>
> https://www.youtube.com/watch?v=0u439KmZ6s4
>

> https://spolecznosc.fly4free.pl/blog/3079/minsk-bial
orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

Jak nie pola i lasy to kołchoz.
Kopiec to taki sam jak u nas śmieciowy, czyli teraz pomnik AK przy
Czerniakowskiej.

--
animka

77. Data: 2017-09-23 19:34:35

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.09.2017 o 18:30, Animka pisze:

orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

> Jak nie pola i lasy to kołchoz.
> Kopiec to taki sam jak u nas śmieciowy, czyli teraz pomnik AK przy
> Czerniakowskiej.

Może nie wiesz, ale Białoruś jest trzecim producentem maszyn ciężkich na
świecie. To oni produkują największy na świecie samochód ciężarowy.
Więc nie tylko lasy i kołchoz:)

78. Data: 2017-09-23 19:38:37

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.09.2017 o 17:56, XL pisze:

orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

> https://www.google.pl/search?q=białoruś+bieda&ie=UTF
-8&oe=UTF-8&hl=pl-pl&client=safari

Chodzi Ci o ten dowcip?
"Białorusini znają trzy stopnie biedy. Pierwszy, gdy nie ma pieniędzy.
Drugi, gdy naprawdę nie ma pieniędzy. I trzeci, gdy tak bardzo ich
brakuje, że trzeba sprzedawać dolary."

Dobry:)

Smutne jest tylko to, że my oprócz dolarów sprzedaliśmy cały kraj, z
przemysłem, infrastrukturą, armią, handlem i całą resztą.

79. Data: 2017-09-23 19:44:48

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-23 o 19:34, Wiesiaczek pisze:

> [...]
>>

> Może nie wiesz, ale Białoruś jest trzecim producentem maszyn ciężkich
> na świecie. To oni produkują największy na świecie samochód ciężarowy.

Oni samochód ciężarowy, a Polska jednak jeszcze trochę wiecej produkuje.
W stoczni statki chyba jeszcze budują.

--
animka

80. Data: 2017-09-23 20:03:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> [...]
>
> Smutne jest tylko to, że my oprócz dolarów sprzedaliśmy cały kraj, z
> przemysłem, infrastrukturą, armią, handlem i całą resztą.

Wy? No właśnie - dlaczego go sprzedaliście? My teraz musimy odzyskiwać. :-\

--
XL

Mięso puchnie
sliwki - biały osad