Re: Maszynki do makaronu...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Maszynki do makaronu...
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Thu, 3 Apr 2014 23:24:37 +0200

Dnia Tue, 1 Apr 2014 23:43:11 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> czy herbata jest slodka od mieszania? co za roznica z maszynki, czy gnieciony
recznie? wazne sa ingrediencje!

Pytanie Trybuna jest jak najbardziej zasadne. Gdyby takie nie było, owe
ingrediencje wystarczyłoby wrzucać sobie do żołądka po kolei albo i
łącznie, nie bacząc na recepturę... Mnie na przykład nawet moja ulubiona
herbata pita z kamionkowego, blaszanego lub porcelanowego (generalnie z
jakiegokolwiek) KUBASA nie smakuje zupełnie, natomiast pita z cylindrycznej
(koniecznie! - ze stożkowej mi nie smakuje) szklanki czy filiżanki z
cieniutkiej porcelany smakuje bosko, przy czym dziw bierze, bo ta w
szklance JEDNAK inaczej, niż ta w filiżance... No i niech mi to ktoś
racjonalnie wytłumaczy! Ja tu wytłumaczenia nie widzę, a JEDNAK.