Re: Mięta w pęczkach.

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Mięta w pęczkach.
Date: Thu, 08 Jun 2006 15:29:10 +0100

On Thu, 8 Jun 2006 16:05:49 +0200, "Sowa"
<m...@w...pl> wrote:

>Piękna, dorodna i pachnąca, kusiła mnie dziś na targu.
>Ale nie wiem co mogłabym z niej zrobić.
>Na herbatę taki wiecheć po wysuszeniu starczył by mi pewnie na dziesięć
>kolejnych lat, bo nie przepadam za herbatą miętową.
>
>Czy można jakoś wykorzystać żywą , zieloną miętę?
>Do sałatek jakichś, surówek?
>Może jakoś z truskawkami, albo sałatą?

Ja dokladam miete do kazdej salaty, jak pamietanm, z roznymi
innymi "ogrodowymi patykami"
Mozesz zrobic raite
mozesz dodac do mlodych ziemniakow , najlepiej juz ugotowanych a
odstawionych na chwile pod przykryciem -> listki miety dobrze
pogneisc, by aromat wyskoczyl)
dodac pod koniec gotowania groszku zielonego, z lodygami
zrobic mietowy sos, lub galaretke do sloika, ale w sumie dla
jednego peczka nie ma co sie meczyc w sloiki :)
No i na wierzch salatki owocowej

pierz, co ma w ogrodzie trzy rozne meity
K.T. - starannie opakowana