Re: Mikołajki w przedszkolu

From: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Mikołajki w przedszkolu
Date: Sun, 16 Nov 2008 16:24:37 +0100
Sender: k...@n...onet.pl

Agnieszka:

> Oraz w przedszkolu, nie widzę sprzeczności.

przedszkole to nie dom.

> A te chore przez najbliższe dwa miesiące będą chodzić po ulicach w workach
> na głowie, żeby przypadkiem nie zobaczyć rozdającego słodycze Mikołaja.

te chore, otyle, i inne nie beda widzialy kolezanki z przedszkola z czekolada
w rece.

> Chore/uczulone dziecko nie musi, a właściwie to nie powinno, być chowane w
> przeświadczeniu że słodycze nie istnieją. Ma mieć świadomość, że jemu
> szkodzą i nie może ich jeść. A inne dzieci jedzą i jeść będą. I trzeba z tym
> żyć, a nie ograniczać innym to, czego się samemu nie może.

to sa dzieci przedszkolne, a nie dorosli. Dziecku bedzie przykro mimo
wszystko, po co stwarzac taki problem skoro rozwiazanie moze byc i zdrowsze i
wspolne. Dziecko nie musi sie czuc inne nawet w czasie wpolnego swietowania.
Co sie komu stanie jesli nie bedzie slodyczy w worku?? Na prawde to tak trudno
zrozumiec?

i.