Misiewicza rola życia :-)

21. Data: 2017-05-20 07:58:40

Temat: Re: Misiewicza rola życia :-)
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 22:49, Ikselka pisze:

> Ba - żebyś ty wiedział, ile jest w Polsce rasistowskich szuj czy jak nas
> tam sobie chcesz nazywać.

Doskonale wiem kretynko ilu was jest :) O wiele za dużo :)

> Terminologia twoja jest dla nas nieistotna.

Oczywiście :) Faszyści cały czas się obrażają za nazywanie ich faszystami.

> Niestety ty dojdziesz do właściwych wniosków za późno - bo dopiero kiedy
> naleje ci się porządnie za kołnierz. Tak mają prymitywy.

W przeciwieństwie do ciebie znam historię. Rasistowskie prymitywy zawsze
dostają w dupę :)
Wiesz dlaczego tylko nieuki są rasistami, faszystami itd.? Właśnie
dlatego, że są nieukami. Nie wiedzą jak tacy kończą :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-05-20 08:15:34

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-20 o 01:14, Ikselka pisze:
> [...]
a.pl...

> [...]
> trzeba było wypirzać poradzieckich generałów z polskiej armii - sami
> odeszli. Co tam jakiś pionek Misiewicz, nocoty, debilku, o jakimś tam
> Misiewiczu już nawet słychu ani widu - a EFEKT pozostał. I to jest naprawdę
> mistrzostwo świata :-)
>
> A bonusikiem jest to, że takie jak ty kodziarskie i podobne sprzedajne lisy
> czy inne prymitywizmy, podjarane i z wypiekami skupione na brzydkim
> Misiewiczu i doraźnym wieszaniu psów na nim, nie zdążyły nawet narozrabiać,
> ba, jak widać (po tobie) do tej pory nie rozumieją, dłuuuugo po sprawie -

Zniszczyć człowieka? O to chodziło twoim idolom? Zgodnie z twoją teorią,
znaleźli naiwnego miśka, wykorzystali go i wyrzucili na śmietnik.
Fajnych masz kumpli. Tylko takim szmatom jak ty może się podobać takie
cyniczne skurwysyństwo. I jeszcze jesteś z tego dumna...

> Chodzilo o szybką i sprawną wymianę kompletu zasiedziałych, w Moskwie
> szkolonych, starych komuchów w armii - na nowe, od dawna przygotowywane
> (tak tak! - dokładnie jak dla mediów) młode siły.

LOL :) Ty nawet nie wiesz o co chodziło :)
Przecież to infantylna wersja dla skretyniałych wyborców pislamskich.
Takie bzdury łykają tylko naiwne masy, dla których świat się kończy w
sklepie spożywczym na krańcu wsi w której mieszkają.

> Taki mały i cichutki zamaszek wojskowy, o którym cioci Hunii nikt z
> kodziarzy, Nowoczesnej czy innych sługusów Sorosa nawet nie może naskarżyć.

Tylko debilom się wydaje, że w UE to same debile pracują :)

> No bo na co? Że wojskowe świętokomusze krowy same odeszły??? Nikt nikogo w
> polskim wojsku siłą nie trzyma, a ludzi niezastąpionych ni ma :-D

Jarosławpolskęzbaw też jest niezastąpiony?
I właśnie dlatego, że nie ma ludzi niezastąpionych, to wszelkiej maści
faszyści i rasiści zawsze w końcu dostają w dupę :) Ale skąd ty to
możesz wiedzieć?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2017-05-20 08:28:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> Wiesz dlaczego tylko nieuki są rasistami, faszystami itd.? Właśnie
> dlatego, że są nieukami. Nie wiedzą jak tacy kończą :)

O. A ja nie znam twojej "historii" - więc zawsze myślałam, że Włosi,
Niemcy, Francuzi to się zwłaszcza po rasistowskich czystkach całkiem dobrze
mieli w historii i mają nadal, chociaż w światowej opinii zawsze byli
nieukami oraz prymitywami. Co prawda czasem dostawali w dupę, ale po tym
zaraz wskakiwali znowu na tor i mieli się jeszcze lepiej. Nie mówiąc o
Szwajcarach, a jakże, nie- rasistach, o których ty do dziś nie wiesz, z
czego żyją, bo przecież twoja "historia" ci nie powie.
To mówisz, że oni wszyscy już dawno źle skończyli??? Tak mówisz,
robaczku??? USA też????
Szkooooda, niewiedziauam, straszne, auaaaa!
W mojej historii raczej wygląda, że właśnie z powodu nagłego masowego
nierasizmu w Europie stanie się to dopiero teraz, już za chwilę. Twoja
"historia" chyba tego jednak nie odnotuje, a ty nadal pozostaniesz nieukiem
i prymitywem :-(

24. Data: 2017-05-20 08:40:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

a.pl...

> Zniszczyć człowieka?

Coś wiesz o tym? Źle się ma? Pogorszyło mu się? Nie ma co jeść ani gdzie
mieszkać? Znasz szczegóły? Dalsze złe i tragiczne losy? Zabił się? LOL
33333-)

Nieuku i prymitywie - przynajmniej szybciutko wpisz w tym twoim gugielu
jego samo nazwisko i przeleć pierwsze kilka linków. Zaktualizujesz swoją
elokwencję, bo puszcza szwami. Ale podejrzewam, że od TEGO, co obecnie robi
Misiewicz, pęknie. Bo to musi być cios, kiedy dotrze do ciebie, że ludzi
się WYNAJMUJE do pewnych zadań i dobrze za to płaci - a niszczy ludzi tylko
PO, wykorzystując i ośmieszając jakieś biedne głupie Muchy, o których teraz
ani widu, ani słychu.
https://www.google.pl/amp/www.fakt.pl/wydarzenia/pol
ityka/joanna-mucha-byla-na-odwyku-minister-o-swojej-
traumie/wmzkpy1.amp

25. Data: 2017-05-20 09:04:02

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-20 o 08:28, Ikselka pisze:

> [...]
> czego żyją, bo przecież twoja "historia" ci nie powie.
> To mówisz, że oni wszyscy już dawno źle skończyli???

I po co bredzisz?
Ja wiem, że dla ciebie każdy Niemiec to bekający przy stole potwór, ale
tak jest tylko w twojej chorej głowie. I z tego co czytam takie same
urojenia masz na temat innych państw.

> Tak mówisz,
> robaczku??? USA też????

Pisałem o faszystach i rasistach takich jak ty, a nie o całych narodach.
Dobrze sobie radzą, bo (w miarę...) dobrze sobie poradzili z takimi jak ty.
W USA też.

> Szkooooda, niewiedziauam, straszne, auaaaa!

No pewnie, że nie wiedziałaś. To nic nowego.

> W mojej historii raczej wygląda, że właśnie z powodu nagłego masowego
> nierasizmu w Europie stanie się to dopiero teraz, już za chwilę.

Oczywiście :) Bo rasiści, narodowcy i fanatycy religijni to kochający
pokój dobrzy ludzie, ale są zmuszani do wojny przez złych czarnuchów i
pedałów.
Ale ty masz bałagan w głowie :)

> Twoja
> "historia" chyba tego jednak nie odnotuje, a ty nadal pozostaniesz nieukiem
> i prymitywem :-(

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2017-05-20 09:14:54

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-20 o 08:40, Ikselka pisze:

a.pl...

> Coś wiesz o tym? Źle się ma? Pogorszyło mu się?

To był komentarz do twojej teorii kretynko :)

> Nie ma co jeść ani gdzie
> mieszkać? Znasz szczegóły? Dalsze złe i tragiczne losy? Zabił się? LOL
> 33333-)

Ja nie znam. Ale ty znasz:
"jakiś pionek Misiewicz, nocoty, debilku, o jakimś tam
Misiewiczu już nawet słychu ani widu"

Pionek Misiewicz na pewno jest szczęśliwy, że został wykorzystany jak
pionek.

Znowu się pogubiłaś w tych swoich urojeniach :)

[ciach reszta urojeń, że to niby PO niszczy ludzi, w odróżnieniu od PIS,
który nie niszczy, ale zwyczajnie, po ludzku, traktuje ich jak pionki o
których już nawet słychu ani widu]

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2017-05-20 09:48:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
>
> Oczywiście :) Bo rasiści, narodowcy i fanatycy religijni to kochający
> pokój dobrzy ludzie, ale są zmuszani do wojny przez złych czarnuchów i

Proporcje u ciebie między inwektywami a konkretami, i tak kiepskie do tej
pory, teraz już skokowo się zmieniły na 99,99:0,01.
I to by było na tyle.

28. Data: 2017-05-20 09:56:09

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-20 o 09:48, Ikselka pisze:
> Kviat <null> wrote:
> Proporcje u ciebie między inwektywami a konkretami, i tak kiepskie do tej
> pory, teraz już skokowo się zmieniły na 99,99:0,01.
> I to by było na tyle.

Nazywanie rasistki rasistką to konkret, a nie inwektywa.
Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2017-05-20 10:27:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-20 o 09:56, Kviat pisze:

> Nazywanie rasistki rasistką to konkret, a nie inwektywa.
> Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

W sumie to się dziwię, że che jej się jeszcze ci odpisywać. Wydawało mi
się, że osiągnąłeś już pozycję globa z którym nikt już nie chce gadać,
którego można dla uciechy kijem poszturchać raz na czas jakiś. Tak czy
siak na pewno jesteś już tego blisko, efekt "świeżej krwi" tu na grupie
przestaje już działać. Z drugiej strony, patrząc jak globa usilnie
przepraszałeś za słowa przez pomyłkę skierowane do niego ... chyba
będzie wam razem dobrze ... ;)

Dębska

30. Data: 2017-05-20 10:38:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> że to niby PO niszczy ludzi,

Żadne niby. PO niszczy ludzi - a konkretnie KOBIETY. Bo to banda seksistów
jest. Kobiety to kozły do bicia i kukły na szpilki do wbijania, bo z
założenia głupie. Tylko że te wszystkie POwskie paniusie (Muchy, Kopacze,
Pitery) - specjalnie dobierane są pod kątem głupoty do zadań specjalnych.
Żeby przez nie po kilku latach (jak widać - czasowo wymierzone w punkt)
PO tak tragicznie spadła w sondażach, że jak się tylko Tuskowi kadencja
skończy, będzie go tonąca bez niego partia na kolanach błagała "Wodzu,
wracaj, ratuj!"
A on się oczywiście ZGODZI 3333-)
No bo tak to musiałby tylko "z wykładami" dla oszołomstwa po świecie
jeździć (no bo przecież nie po Polsce, gdzie ludzie go mają w...),
zapraszany pod tym pretekstem i pokazywany jak okaz zoologiczny, wypisz
wymaluj jak Wałęsa.

> w odróżnieniu od PIS,
> który nie niszczy, ale zwyczajnie, po ludzku, traktuje ich jak pionki o
> których już nawet słychu ani widu]

W POLITYCE. Gdybyś był czytaty, wiedziałbyś, jak teraz dobrze sobie radzi
poza. To człowiek wynajęty do jednego konkretnego zadania. I chwała mu za
to, jak dobrze je spełnił.

A takie durnie jak ty mogą teraz tylko paznokcie gryźć, jak PiSowi rośnie w
narodzie.

Powrotu treści żołądkowej życzę.

Po cośmy wstępowali do Unii ?
Czarny koń wyborów
Wszechświat się rozpada?
Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.
Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?