Re: Miska do ciasta drożdżowego Tupperware

Data: 2003-05-15 19:16:44
Temat: Re: Miska do ciasta drożdżowego Tupperware
Od: i...@o...pl

> On 15 May 2003 13:01:05 +0200, i...@o...pl wrote:
>
> >UWAGA-NIE
> >JESTEM DYSTRYBUTOREM TYCH MISEK.
>
> Ok, ale czemu tak krzyczysz?!
>
> --
> Pozdrawiam, Sabina
proste,mam miske!!! I ja pozdarawiam

15.05 syso
16.05 Krzysztof Wróblewski
16.05 darek
16.05 rena
16.05 PatryCCCja
16.05 rena
16.05 a...@o...pl
16.05 Monique
16.05 rena
Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi
XXXXL
Przystawka do piwa
Jasnota biała i glistnik.
Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Czy alkohol tuczy?
woda i wino
Kiedy ryż zabija?
Kiedy ziemniak zabija?
szukam szybkowaru szeroki i niski
zaproszenie na wyżerkę
Dwie różne zupy w jednym garnku...
XXL szaleje !!
Ponowne zamrożenie miesa
pozytywnie
Miałeś, "chrabjo", złoty róg...
Igrzyska
KOMOROWSKI WIEDZIAŁ WCZEŚNIEJ!
Bluray Samsung F7500 czy LG BP7300 czy ???
Galasy i co z nimi
Co wyrosnie w cieniu
Dlaczego podoba mi się demokracja?
Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi
Ofiary holocaustu to... MY!
A widok geja homofobom stoi fujara, badania.
Darmowe leczenie z homofobii
No i wybrali..
Nowa Prezydentowa już dyskryminowana
Bo polaczek pojmuje tylko empirycznie.