Re: Miska do ciasta drożdżowego Tupperware

Data: 2003-05-16 20:34:24
Temat: Re: Miska do ciasta drożdżowego Tupperware
Od: "rena" <r...@p...pl>

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1e5d.00000829.3ec548e5@newsgate.onet.pl...

> Akurat dzisiaj natrafilam na stoisko z tymi artykulami. Gdyby
> nie ten watek, nie zwrocilabym na nie uwagi. Widzialam tez
> miske, o ktorej piszesz. Z tego, co mowila sprzedawczyni,
> wynika, ze wode trzeba nalac do pelna. Ale przeciez wtedy
> jarzyny się cokolwiek wyplucza, straca smak. Jak to jest?

nie wiem - mi sie nic nie wyplukuje, jarzynki sa w wyrazistych kolorach i
smaczne. moze dlatego, ze stoja w zamknietych pojemniku, a normalnie na
gazie w garnku, to jednak woda paruje. nie wiem. dla mnie smakuja fajnie i
daja mozliwosc zornienia wielu wariantow obiadowych gotowych w 15 minut.

stolnicy niestety nie mam, wiec tu nie opowiem. moge ci tylko jedno
powiedziec - ze cokolwiek mi powiedziala dystrybutorka, to sie potwierdzilo
i sprawdza caly czas, wiec nabralam zaufania. ale to chyba tez wane, na kogo
sie trafi. ja mialam po raz pierwszy do czynienia z szefowa, ktora to
wszystko organizuje - rzeczywiscie ma zmysl i swietnie to przekazuje. druga
pani na szczescie nie byla pierwsza, bo chyba by mnie zniechecila:(