Miska do ciasta drożdżowego Tupperware

1. Data: 2003-05-15 08:43:53

Temat: Miska do ciasta drożdżowego Tupperware
Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Witam, miałam wczoraj przyjemność oglądać produkty firmy Tupperware (nie
była to prezentacja). Szczególnie zainteresowała mnie miska do ciasta
drożdżowego, w której podobno wychodzi rewelacyjne ciasto bez wyrabiania.
Czy to naprawdę działa? Czy ktoś ma taką miskę i mógłby podzielić się
wrażeniami?

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-05-15 08:47:49

Temat: Re: Miska do ciasta drożdżowego Tupperware
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 May 2003 10:43:53 +0200, "Kasia A."
<k...@g...pl.usun_to> wrote:

> [...]
>drożdżowego, w której podobno wychodzi rewelacyjne ciasto bez wyrabiania.
>Czy to naprawdę działa? Czy ktoś ma taką miskę i mógłby podzielić się

obserwowalam miche w kacji, wszystko prawda - od poczatku do
konca. ciacho wyszlo leciutkie, a micha trzy razy zrobila PUFF i
bylo gotowe do pieca. malo mycia, szanse na to, ze jak wlozysz
rece w ciasto zeby wyrobic a tu, panie, wlos pojedynczy zaczyna
chodzic po twarzy/oku/szyi/dekolcie - zero! tak mi sie ustrojstwo
spodobalo, ze dostalam w prezencie. i teraz sobie sama PUFam

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-15 09:09:37

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> napisał w wiadomości
> Witam, miałam wczoraj przyjemność oglądać produkty firmy Tupperware (nie
> była to prezentacja).

A czy wielka tajemnica jest, gdzie mozna obejrzec te produkty bez
prezentacji?
Pewnie u kogos, kto kupil, ale moze jeszcze gdzies?? :)

Pozdrawiam
tez Kasia

1. Data: 2003-05-15 09:09:54

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile takie cudo kosztuje?

Agus

wiadomosci news:0uk6cv4dcbhn7ushs2npgudvdl35tgmv53@4ax.com...

1. Data: 2003-05-15 09:13:03

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzic po twarzy/oku/szyi/dekolcie - zero! tak mi sie ustrojstwo
> spodobalo, ze dostalam w prezencie. i teraz sobie sama PUFam

To ja tez chce ta miche na prezent. Wyrabianie drozdzowego to dla mnie wysilek
przekraczajacy moje mozliwosci...
Byla u mnie prezentacja tupperware w poniedzialek. Zamowilam sobie stolnice i
pare pojemniczkow. Ciekawa jestem, jak sie beda spisywac.
Mam jeszcze ochote na shaker no i teraz jeszcze na miske.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-05-15 09:14:00

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prezentacji?
> Pewnie u kogos, kto kupil, ale moze jeszcze gdzies?? :)

W internecie - www.tupperware.pl - ale niestety nie ma tam cen.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-05-15 09:52:49

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
wiadomości news:b9vld0$9gj$1@druid.ceti.com.pl...
> [...]
> prezentacji?
> Pewnie u kogos, kto kupil, ale moze jeszcze gdzies?? :)

Byłam wczoraj w domu u znajomej, która okazała się być dystrybutorką tej
firmy. A zgadałyśmy się przypadkiem, zapytała czego się napiję i że może mi
zrobić kawę inaczej, więc się zainteresowałam czym to będzie to inaczej , i
ona mi zaczęła pokazywać i ten shaker (do kawy) i miskę i mnóstwo innych
fajnych rzeczy. Dostałam od niej katalog i cennik (miska kosztuje 51,50).
Pokazywała mi to wszystko ot tak, to co miała w domu, czego używała, raczej
informacyjnie niż z nastawieniem, ze coś uda jej się sprzedac. A sprzedac i
tak jej się uda, bo do paru rzeczy oczy mi się zaświeciły :-)

Kasia

1. Data: 2003-05-15 10:09:37

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> informacyjnie niż z nastawieniem, ze coś uda jej się sprzedac. A sprzedac
> tak jej się uda, bo do paru rzeczy oczy mi się zaświeciły :-)

Przydalaby mi sie taka znajoma ;) Ogladalam www, ale zawsze to inaczej
obejrzec te ustrojstwa w akcji...
A w jaki sposob mozna sie "wkrecic" na taka prezentacje, bo niestety
zorganizowanie u mnie odpada z przyczyn technicznych :(
Kasia
(Kraków)

1. Data: 2003-05-15 10:12:52

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ona mi zaczęła pokazywać i ten shaker (do kawy) i miskę i mnóstwo innych
> fajnych rzeczy. Dostałam od niej katalog i cennik (miska kosztuje 51,50).

czy moze ta miska do ciasta drozdzowego?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-05-15 10:27:48

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czy moze ta miska do ciasta drozdzowego?

W rzeczy samej.

Kasia

fasola konserwowa- jak zrobic samemu?
tahini - jest w warszawie
RE: szparagi - pytania poczatkujacego ;)
Szczawiowa - beznadziejnie lamerskie pytanie
Kuchnię przedpokój odnowię w Wa-wie