Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia

51. Data: 2017-07-29 21:27:53

Temat: Re: Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Pierdolenie kota za pomoco młota. "Ateiści" a jak pogmerasz głębiej
> zawsze trafia się srul albo komuch.
>

> W odpowiedzi na:
> - zezwalanie na sprzedaż polskiej nieruchomości Watykanowi
>
> ani tam sprzedaży, ani Watykanu, ani sprzedaży nieruchomości. Ić w chj.

https://wiernipolsce1.wordpress.com/2016/06/27/stan-
posiadania-kosciola-katolickiego-w-polsce/

Przeczytaj - może zrozumiesz dlaczego nie wszystkim Polakom podoba się ta
sytuacja

52. Data: 2017-07-29 21:27:55

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Przemol jeszcze wierzga kopytkami i oko może wybić, ale kariery mu nie wróżę:)

Ja może mam kopytka, jak przystało na nieskrępowanego mustanga, ty masz
natomiast raciczki, baranku boży...

53. Data: 2017-07-30 00:31:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> Ja może mam kopytka, jak przystało na nieskrępowanego mustanga

A to cię poniosło, panie "mustang" ?

54. Data: 2017-07-30 01:42:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
ps.com...

> Może liczba 340 mld PLN ukradziona Państwu przez mafię paliwową popieraną
> przez PO-PSL ci wystarczy? - sorry, że bez żadnego porównania, no ale sam
> rozumiesz, że trudno cokolwiek z tym porównać :->
>
> https://wpolityce.pl/m/polityka/350863-bedzie-komisj
a-sledcza-w-sprawie-mafii-vat-owskiej-za-rzadow-po-p
sl-posel-kukiz-15-jezeli-pis-nie-wystapi-z-takim-wni
oskiem-my-z-nim-wystapimy-wideo

> https://m.money.pl/wiadomosci/artykul/artykul,147,0,
2349971.html

> https://dorzeczy.pl/kraj/34250/Za-rzadow-PO-mafii-pa
liwowej-nikt-nie-przeszkadzal.html

https://celnicy.pl/content.php/4056-Spirytus-z-Ukrai
ny-który-na-granicy-stawał-się-koncentratem-płynu-do
-spryskiwaczy

Polecam!

55. Data: 2017-07-30 01:49:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
liwowej-nikt-nie-przeszkadzal.html

> https://celnicy.pl/content.php/4056-Spirytus-z-Ukrai
ny-który-na-granicy-stawał-się-koncentratem-płynu-do

Pismo do ówczesnego ministra - pozostawione bez reakcji:
https://celnicy.pl/attachment.php?s=3d045b318de4dc8e
5ef366253ca51673&attachmentid=4962&d=1499181283

"Władysław Żmuda
Przemyśl, dnia 28 grudnia 2007r.
ul. Sobieskiego 27
37-700 Przemyśl
Kierownik Oddziału Celnego
Medyka - Żurawica

Pan Marian Banaś
Podsekretarz Stanu
w Ministerstwie Finansów
Szef Służby Celnej w Warszawie
ul. Świętokrzyska 12
00-950 Warszawa

Szanowny Panie Ministrze (...)"

Polecam CAŁOŚĆ!

56. Data: 2017-07-30 10:08:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> https://celnicy.pl/attachment.php?s=3d045b318de4dc8e
5ef366253ca51673&attachmentid=4962&d=1499181283

"(...) Jako przykładowe mogą posłużyć zdarzenia usunięcia wagonów,
a nawet składów pociągów towarowych spod dozoru celnego i nie podjęcie
przez Kierownictwo Urzędu Celnego w Przemyślu wobec przewoźnika PKP Cargo
wymaganego postępowania karnego skarbowego lub innych działań przeze mnie
wnioskowanych.
Ponadto okoliczności tych zdarzeń wskazują na to, że występuje duże
prawdopodobieństwo celowego działania grupy osób związanych z przemytem,
zwłaszcza towarów akcyzowych, o czym świadczy dobitnie wypadek śmiertelny
jaki miał miejsce w dniu 19 października 2007r. na stacji PKP w Żurawicy, w
trakcie wyjmowania przez 2 ludzi /niezatrudnionych na PKP/ przemycanych z
Ukrainy 1500 kartonów papierosów, z kontenera będącego w składzie pociągu
towarowego, który z pominięciem kontroli celnej odjechał ze stacji
granicznej w Medyce.
Nadmieniam, że w dniu 29.10.2007r. kolejny pociąg został usunięty
przez pracowników PKP Cargo w Medyce spod dozoru celnego.

Trudna, złożona i być może kryminogenna sytuacja jaka występuje
na kolejowym przejściu granicznym w Medyce nie jest dla mnie obojętna,
wręcz mnie martwi dlatego, że moje wysiłki i różnorakie działania nie
odnoszą pożądanego rezultatu. Takim stanem rzeczy jestem zdesperowany i
bezradny, podobnie jak funkcjonariusze całego oddziału, gdzie kilkunastu z
nich, tak jak ja prawie całe życie związali z tą służbą i mają duże
poczucie powierzonego obowiązku dla dobra społeczeństwa, państwa i służby
celnej.
Pomimo, że Oddział Celny Medyka - Żurawica, którym kieruję od
czerwca 2003r. daje najwięcej wpływów do Skarbu Państwa, spośród wszystkich
oddziałów funkcjonujących w obszarze działania Izby Celnej w Przemyślu
/około 400 milionów złotych rocznie/, to jest najbardziej zaniedbanym,
zwłaszcza w zakresie infrastruktury koniecznej do przeprowadzania rewizji
celnej, w tym występują braki urządzeń do prześwietlania towarów i wagonów.
Zachodzi duże prawdopodobieństwo, że przejście kolejowe w Medyce jest
wykorzystywane do przemytu na wielką skalę różnych towarów, w tym nie jest
także wykluczone zagrożenie przemytem towarów podwójnego zastosowania oraz
broni i materiałów służących do działań terrorystycznych.
Wymuszony przez nieodpowiednią infrastrukturę system kontroli
celnej polegający głównie na kontroli dokumentów na przewożone towary, nie
eliminuje takiego zagrożenia dla bezpieczeństwa państwa, dlatego też z tego
punktu widzenia, tym bardziej trudno zrozumieć działania przełożonych
jeszcze bardziej ograniczające możliwości dokonywania należytej kontroli
celnej, wręcz wymuszające na podwładnych naruszanie przepisów prawa
wspólnotowego i krajowego.
Takie działania przełożonych mogą generować, a faktycznie
generują od dłuższego czasu poważne straty dla Skarbu Państwa i budżetu
Wspólnoty, dlatego też mogą skutkować pociągnięciem do odpowiedzialności
karnej, zarówno mnie jak i podległych funkcjonariuszy celnych, którzy w
atmosferze nacisku i presji, wręcz mobbingu wykonywali polecenia
przełożonych w trakcie kontroli celnej towarów przewożonych przez granicę w
Medyce, wiedząc o tym, że występuje duże prawdopodobieństwo ich
niezgodności z obowiązującym prawem. Z tego powodu jako funkcjonariusz
państwowy jestem zobowiązany do powiadomienia także organów ścigania.(...)"

57. Data: 2017-07-30 11:03:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 lipca 2017 07:51:36 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> Taką podrzucam refleksję do przemyślenia:
>
> Modlitwa jest rezultatem zwątpienia w Boga...
>
> Nie jest wynikiem wiary w Boga!
>
> Gdybyś rzeczywiście wierzył w to, że Bóg nad Tobą czuwa i szczerze wierzył
> w jego plany nie czułbyś potrzeby modlić się do niego !

Bog nic nie planuje, tylko chce, aby tobie wiodlo sie jak najlepiej w zyciu.
Modlitwy sa rozne; zalezy w jakim stanie akurat sie znajdujesz.
zapewniam cie, ze bedac w stanie uswieconym na przyklad,
nigdy pewnych slow powszechnie w modlitwach mowionych
nie powiewsz, bo to po prostu nie przystoi.
czym bardziej zanurzasz sie w ziemskosc,
czym bardziej pazurami ja orzesz,
tym wiecej slow modlitwy ktore nie przystoja wypowiesz.

wiem to dokladnie i niezbicie.

jesli zechcesz, moge Ci przytoczyc dokladnie slowa,
ktore niekiedy mozesz powiedziec, bo ci to przez gardlo jakos przejdzie,
a niekiedy nie wypowiesz.

jednak sa pewne Slowa, ktore w zadnym stanie, chocby nie wiem co,
nie wypowiesz, bo sa po prostu calkowicie sprzeczne z natura boska.

tymi np. slowami jest koncowy fragment modlitwy "Ojcze Nasz":
"i nie wodz nas na pokuszenie" - bo Bog nigdy, przenigdy nikogo
nie wodzi na pokuszenie. bez wzgledu co tam sobie w Pismach Swietych
Starego Testamentu napisali.

zauwaz, ze nawet Pan Jezus, o ile dobrze pamietam, zapytal:
dlaczego nazywasz mnie Dobrym? Dobry jest tylko Bog Ojciec.

pozdrawiam,
jacek

58. Data: 2017-07-30 12:48:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 lipca 2017 16:51:53 UTC+2 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:

> Przemol 2011.
> Zarówno bóg jak i nieśmiertelna dusza to urojenia słabego człowieka.
> Bóg to urojenie, choroba jaką człowiek zaraża się od rodziców.

wez kwasku kochany. wiesz ile trzeba wyc, by dane ci bylo uwierzyc?
niektorzy to maja od rodzicow dane, niektorzy za nic w swiecie
uwierzyc nie moga.

opowiem Ci cos, choc tego nigdy nie powinienem opowiadac.

bylem na weselu, i jesli zajrzysz do pl.hum.poezja,
kiedy temat jakis tam rozpoczelem, zobaczysz, ze wszstko ma zwiazek.
byla sciana, tak jak modlitewna u Amona, tylko piekniejsza.
na niej dwa napisy, a wlasciwie litery, A A.
oczywiscie, ze od razu wiedzialem,
ze A oznacza Amon, a A oznacza Aniol.
to oczywiste, bo wlasnie w tym czasie mialem z nimi stycznosc
i poza tym dostalem przekaz, o ktorym nie chcialbym mowic,
bo moze byc to potraktowane jako zarozumialstwo, nadczlowieczosc,
czy cos w tym stylu.
oczywiscie przekaz troszeczke wtorny, bo swoje prawa
mniej wiecej znam, i przepraszam, ze w ogole o tym wspominam.

jedno A bylo wyzej, drugie nizej, troche po skosie.
i naprawde niewazne, ktore A nizej, a ktore wyzej.

spotkalem czlowieka, danych ci nie moge podac, bo po prostu nie pamietam.
ale slub byl oli sikory, a wlasciwie Aleksandry,
z Adamem oczywiscie.
lokal w Augustowie, chyba nazywa sie Nad Netta,
ale nie jestem pewien.

i wowczas wlasnie, po dluzszym czasie, przysiadlem sie,
pod koniec wesela do czlowieka jowialego, bo zagadywal.

pytal sie, co robie. to mowie, ze rozne rzeczy,
rolnictwo, troche biznesu, troche pisze, i takie tam.

no to on, co za biznesy.
wiec mowie, ze kantor prowadze, choc tak wlasciwie,
to od nastu lat jest on na zone, bo mnie to juz nie interesuje.

to poyta gdzie. wiec mowie, ze w Augustowie i na okolicy tez.
- to ile?
- trzy - przyznaje, ale wlasciwie to tylko nieraz interweniuje
i bardzo, bardzo rzadko. taki zwykly nic nie dajacy procz pieniedzy interes,
jak wiekszosc.
- to ile haraczu placisz?
- nigdy nie placilem.
- pieprzysz, kazdy placil.
- ja nie placilem, nie moglbym.
- no jak to tak, z Lomzy ten znany kantorzysta
- Koniu?
- nie, nie, ten najwiekszy.
- Tadeusz?
- wlasnie, Tadeusz, co tydzien w tych zbojeckich czasach
wozil walizke okupu do Warszawy zbierana z calego miasta.
a ty mi mowisz, ze nie woziles?
- ja nie placilem okupow. nigdy. pieniadze sa potrzebne na lepsze rzeczy.
- co ty pieprzysz, niemozliwe.
- co wiecej, nikt nigdy ode mnie nawet haraczu nie zadal.
- to niby wszyscy w Polsce haracz placili, a Augustow
nie placil?
- nie wiem, czy Augustow nie placil, bo jeszcze chlopaki z Raczek
maja tu kantor od dawna, ale ja nie placilem. nawet nie wiedzialem,
ze istnieje taka potrzeba:) zreszta w jakimkolwiek miescie ,
bo jest to normalne.
- to co, Bog ciebie chronil?
- nie wiem, moze tak.
- ja tez wtedy zaczynalem interes, ale peklem, bo u nas zabijali nawet
za to.
- u nas zamykali ludzi w klatkach, bili bejsbolami, obcinali glowy,
do rzeki wrzucali. w warszawie restauratorzy zamykali kiedys kawiarnie,
zeby okupom jakos razem sie przeciwstawic, tez przeciez nie bez powodu.
- i ty mi mowisz, ze nigdy w tamtych czasach haraczu nie placiles?
- a co mi za roznica, czy bym zaplacil i z okna kiedys wyskoczyl
sam za siebie, czy mnie zastrzela na ulicy. wyskocze smierc raczej
pewna, a zastrzela nie az tak koniecznie.
- wiesz co, widze ciebie, ale nadal nie moge w ciebie uwierzyc.
- nie musisz, mowie jak bylo.
- ale to jest niemozliwe.
- spytaj wiec chlopakow z Suwalk, ktorzy jezdzili pare lat temu
na pzresluchania do Bialegostoku, bo przy Siwym, ktoremu nota bene
w rozgrywkach mafijnych noge podlozona w samochodzie boma urwala,
policjanci znaleezli notes z zapiasanymi wplatami od "klientow",
spytaj Mirak Franko, na ktorego 3 razy napasc z bronia urzadzano.
- jacek, widze ciebie ale nadal w ciebie uwierzyc nie moge.
to jest niemozliwe!
- mozliwe, mozliwe. ale wierzyc nie musisz:)
- ale jak to tak? przeciez ja tez sie staralem.
- to jest tak normalnie.

opowiedzialem mu jeszcze o najbardziej znanym restauratorze z Elku,
od ktorego wynajmuje lokal i ktory pytal mnie, czy nikt do mnie nie przychodzi,
a ja dopiero po kilku miesiacach, kiedy zadal mi ponownie to pytanie,
zrozumialem, o co m uchodzi.
- ale jak to tak, przeciez nawet nie jestres stad, wiec jak to mozliwe?
- ale dlaczego, panie Rydzewski, mialbym akurat w Elku haracz placic,
skoro nigdzie nigdy nie placilem?

i wlasciwie dopiero wowczas, przed laty, zrozumialem, ze nawet rodowity,
najbogatszy czlowiek w miescie, w takiej czy innej formie
danine zazwyczaj odprowadza.

opowiedzialem mu jeszcze dokladniej o tych sprawach,
ale i tak nie za bardzo mogl do konca uwierzyc.
choc fakty jak najbardziej sprawdzalne i weryfikowalne.

dlaczego to Ci opowiadam.
ano dlatego, ze sa bardzo rozne istoty na tym swiecie.
nawet takie jak Bog.

w ktorego nijak nie mozesz uwierzyc.

pozdrawiam,
jacek

59. Data: 2017-07-30 13:42:58

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> Bog nic nie planuje, tylko chce, aby tobie wiodlo sie jak najlepiej w zyciu.

Skąd u Ciebie takie przekonanie?

> Modlitwy sa rozne; zalezy w jakim stanie akurat sie znajdujesz.

Żadna nie jest do niczego potrzebna jeśli wierzysz w to, że Bog jest
nieskonczenie dobry i nieskończenie wszechmogący i wszechwiedzący.

> [...]
> "i nie wodz nas na pokuszenie" - bo Bog nigdy, przenigdy nikogo
> nie wodzi na pokuszenie. bez wzgledu co tam sobie w Pismach Swietych

Zaprzeczasz dogmatowi wiary że Pismo Święte to słowo boże napisane pod
dyktando boże? Opowieść o tym, jak to bóg z diabłem, dla rozrywki i zabawy,
założyli się że zrujnują życie Hiobowi jest zmyślona? Ciekawa ta Twoja
wiara chrześcijańska...

> zauwaz, ze nawet Pan Jezus, o ile dobrze pamietam, zapytal:
> dlaczego nazywasz mnie Dobrym? Dobry jest tylko Bog Ojciec.

Jasne, bardzo jest dobry... np organizuje zagładę całej planety w formie
wielkiej powodzi... A może w wielką powódź też nie wierzysz?

60. Data: 2017-07-30 13:44:20

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> dlaczego to Ci opowiadam.
> ano dlatego, ze sa bardzo rozne istoty na tym swiecie.

Bog jest wymyślony. Urojony.

nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.