Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia

71. Data: 2017-08-07 02:10:25

Temat: Re: Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Tupnij jeszcze nogą :)

Nudne. Lepiej ręką, można też uchem. Albo brzuchem.
:->

72. Data: 2017-09-05 02:11:14

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 6 sierpnia 2017 21:10:09 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Serio?

> Jesteś bogiem?

nie Przemku, jestem tylko JEGO WYBRANCEM.

POZDRAWIAM,
JACEK

(przepraszam, tak jakos caps lock niechcacy nacisnalem)

73. Data: 2017-09-05 02:14:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 6 sierpnia 2017 21:07:35 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> LOL:)
> Wszechmocny, który nic nie może.
> Da się to wyleczyć?

> Tupnij jeszcze nogą :)

w twój róg?
po co :)

74. Data: 2017-09-05 02:43:44

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 lipca 2017 19:44:24 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> Jaka znowu prawda? To tylko Twoje przekonanie, Twoja opinia o bogu jakiego
> sobie wymyśliłeś. Masz takie wyobrażenie o bogu, że on nic nie planuje...
> nie wiem skąd u Ciebie to przeświadczenie i stąd moje pytanie. Miałeś może
> jakieś wizje? Objawienia?

wizje i Objawienia to za malo powiedziane, Przemku kochany:)

> Dlaczego? Po co Ci modlitwa??? Do czego ma ona służyć?

z tym roznie. dla podziekowania Bogu ze jest i jaki jest.
dla przeproszenia przede wszystkim, za siebie, ktorego to przeproszenia
i tak Bog nie potrzebuje. dla podziekowania, ze zyje, moge myslec i pisac,
doswiadczac swiata, istniec. i ze tego istnienia sens istnieje.

naprawde Przemku, ja mam za co Bogu dziekowac, choc nie musze.
ty tez nic nie musisz.

> Że co? Sprawdź Ty może co znaczy "wszechmogący", bo się dogadać z Tobą nie
> sposób.

sposob, tylko ty tych spraw nie pojmujesz, albo pojac nie chcesz.

> Takie jest Twoje wyobrażenie o Twoim bogu, Jacku.
> twoje subiektywne wyobrażenie.

nie Przemku kochany; tak samo ty postapilbys, chocby serce ci sie krajalo.
gdybys byl Bogiem.

> Fajnie że to ustaliliśmy, że Pismo Święte, Słowo Boże masz w dupie...

nie, przemku. ale nie wszystko, co tam zawarli, jest prawda. cóż, tak bywa.

> Napisz mi teraz lepiej skąd znasz tego swojego boga :-)

bo do mnie przemowil, to proste.
bo czulem w sobie Jego Dobroc, to proste.
bo bylem w Niebie, to proste.

znam. i o tym wiem.

jacek

75. Data: 2017-09-05 08:07:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Gdybyś rzeczywiście wierzył w to, że Bóg nad Tobą czuwa i szczerze wierzył
> w jego plany nie czułbyś potrzeby modlić się do niego !

Jeśli rozumiesz "modlitwę" wyłącznie jako "proszenie się o coś" to mógłbyś mieć
rację. Ale chyba z własnym ojcem i matką w ogóle rozmawiałeś w zyciu o czymkolwiek
innym poza "proszeniem się" o coś? ;P

76. Data: 2017-09-06 08:13:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2017 o 00:55, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> ... jako reakcję do batalii toczącej się od tysięcy lat.
>
> Zastanowiłaś się, dlaczego bronisz dziś religii, którą Twoi przodkowie

Sęk w tym, że ja żadnej konkretnej religii jeszcze tu bronić nie zaczęłam.

PS: Sorry za obsuwę czasową, ale dopiero przeczytałam. ;)

Ewa

77. Data: 2017-09-12 02:07:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 września 2017 08:07:25 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

> Jeśli rozumiesz "modlitwę" wyłącznie jako "proszenie się o coś" to mógłbyś mieć
rację. Ale chyba z własnym ojcem i matką w ogóle rozmawiałeś w zyciu o czymkolwiek
innym poza "proszeniem się" o coś? ;P

w ogole proszenie o cos Boga, to nie jest takie ot sobie hop!
o wiele spraw, jesli jakos to czujesz, calkiem nie mozna poporosic.
znaczy, niby mozna, ale w stanie, w ktorym mozesz poprosic
i miec pewnosc, ze jest to w porzadku, nie poprosisz o wiele spraw.
bo po prostu, nawet nie to, ze nie wypada, ale byloby malo uczciwe.
ojejku, np. Boga nie prosi sie o pieniadze (no chyba, ze ktos jest w skrajnej
nedzy, to byc moze), ani o jakies tam materializmy. nawet o deszcz,
na pewnym poziomie swiadomosci, choc mozna wyrazic takie pragnienie
(zreszta deszczem to chyba na codzien steruje ktos inny - wiem,
ze to glupie i malo zrozumiale, ale najbardziej prawdopodobne),
jednak pamietajac o tym, ze deszcz tu najprawdopodobniej odbije sie
brakiem go gdzie indziej - slowem twoja wola, twoj wybor.
jA OSOBISCIE uwazam, ze bardzo trzeba starac sie unikac wystosowywania
takich prosb.

po prostu nie mozna za bardzo w naturze mieszac, bo po to nam Bog
ja dal, zeby byla naturalna.
zreszta podobnie, jak Dobroc.

pozdrawiam,
jacek

78. Data: 2017-09-12 02:56:45

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 12 września 2017 02:07:33 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> takich prosb.
>
> po prostu nie mozna za bardzo w naturze mieszac, bo po to nam Bog

zeby mozse bylo jasniej.

masz prace niedokonczona. widzisz, ze nadchodzi deszcz.
prosisz wowczas, zeby nie padal. Bog, czy ktos tam inny,
powstrzymuje go na pol godziny. i jest to wlasciwe.

jednak, jesli tobie pasuje, zeby przez powiedzmy dwa dni
byl albo nie byl deszcz, i jesli prosisz o to Boga,
to cos nie tak.
poza tym zauwaz, ze jesli on pol godziny wczesniej spadnie lub
nie spadnie, zaden uszczerbek w okolicy i innych uprawach,
ale jesli przez dwa dni spadnie lub nie spadnie, to dla ciebie
tylko jest to na reke, a dla tych, co maja inne uprawy, juz tak nie jest.

jakbyscie mysleli, ze jesli susza w calym kraju, to tez mozna
prosic o deszcz, to pomyslcie o tych innych krajach, w ktorych
deszczu wowczas mniej spadnie. mozecie oczywiscie pomyslec,
ze wowczas uchroni sie je przed powodzia, a u was zbiory
beda dobre, ale tak nie jest. deszcz pada naturalnie, a wy przeciez
nie myslicie naturalnie; gdybyscie mysleli, ze chcemy owe hipotetyczne
kraje uchronic przed powodzia, to byloby i naturalne, i boskie.
czy w prosbie o deszcz kiedykolwiek tak mysleliscie?
ksieza.

jacek
(przepraszam Boze. nie wiem po co to napisalem)

79. Data: 2017-09-15 05:10:27

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 lipca 2017 16:51:53 UTC+2 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:

> Przemol 2011.
> Zarówno bóg jak i nieśmiertelna dusza to urojenia słabego człowieka.

no, jestem słaby. tylko ze dwadzieścia lat szukałem Boga
żeby mi wreszcie się objawił.

pozdrawiam,
jacek

80. Data: 2017-09-15 05:15:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Przemol 2011.
> Zarówno bóg jak i nieśmiertelna dusza to urojenia słabego człowieka.
> Bóg to urojenie, choroba jaką człowiek zaraża się od rodziców.
>

> Po chj ateista rozważa problemy które go nie dotyczą?

może dlatego, ze wierzący tez rozważa problemy, które ateistów dotyczą.

jacek

nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.