Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.

11. Data: 2006-02-27 15:07:15

Temat: Re: Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.
Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> http://www.staudenshop-peters.de/start.html

Dziękuję za okazaną pomoc, ofertę obejrzałem dokładnie.

Ceny przylaszczek: Yuunagi za 1000 Euro i Kuro Taiyo za 2500 Euro są szokujące.

Natomiast kolorowe przylaszczki pospolite oraz przylaszczki siedmiogrodzkie są
relatywnie tańsze od naszych.

Szukam czerwonej, różowej i białej przylaszczki pospolitej, dwóch przylaszczek
siedmiogrodzkich: Dark Blue i Pure White oraz przylaszczki Mottled Leaf.

Pozdrawiam Jacek Gucio

12. Data: 2006-02-27 15:21:58

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio napisał:

> Szukam czerwonej, różowej i białej przylaszczki pospolitej, dwóch przylaszczek
> siedmiogrodzkich: Dark Blue i Pure White oraz przylaszczki Mottled Leaf.

Popatrz na stronę Eweliny:
http://waja.w.interia.pl/
część z nich można kupić, choć też nie zawsze tanio.

Krzysztof

13. Data: 2006-02-27 15:32:35

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> napisał(a):

> A ja palę i też kilka przylaszczek mam :))

Kasiu, nie pal, palenie jest niemodne. Weź przykład ze mnie: paliłem jak
lokomotywa ponad 30 lat i udało się rzucić. Miałem motywację :)
Wiem, że masz ładne przylaszczki i zazdroszczę, ja mam dopiero 3 odmiany a
chciałbym mieć znacznie więcej. Bardzo je lubię. Są tak samo modne jak niepalenie.

Pozdrawiam Jacek Gucio

14. Data: 2006-02-27 18:43:42

Od: "Elżbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siedmiogrodzkich: Dark Blue i Pure White oraz przylaszczki Mottled Leaf.

Witam!
Ja tez bardzo lubie przylaszczki i mam kilka.
Popatrz do firmy eKom www.kwietnik.com.pl . Tam przylaszczek mają sporo i
niektóre w przyzwoitych cenach.
U nich kupiłam Mottled Leaf za jedyne 15 zł.
Pozdrawiam , Elzbieta

15. Data: 2006-02-27 19:50:03

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta Berlicka <e...@o...pl> napisał(a):

> U nich kupiłam Mottled Leaf za jedyne 15 zł.

Elu, w Kokotowie ceny są takie same jak w większości szkółek, a przylaszczki
Dark Blue i Pure White można kupić taniej.
Wejdź na ten adres www.staudenshop-peters.de/start.html i obejrzyj ofertę
niemiecką. Gdybyśmy tylko mieli niemieckie dochody :-(

Jacek Gucio

16. Data: 2006-02-28 09:43:39

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niektóre w przyzwoitych cenach.
> U nich kupiłam Mottled Leaf za jedyne 15 zł.

Tylko jest jeden problem.
Nie mają jeszcze aktualnej oferty
na wiosnę 2006.

Pozdrawiam
Waldek

17. Data: 2006-02-28 10:02:21

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wejdź na ten adres  www.staudenshop-peters.de/start.html i obejrzyj ofertę
> niemiecką. Gdybyśmy tylko mieli niemieckie dochody :-(
>
> Jacek Gucio

Na stronie:
http://www.rareplants.co.uk/prodtype.asp?
PT_ID=275&numRecordPosition=1&strPageHistory=cat&str
Keywords=&strSearchCriteria
=
możesz również uzupełnić swój stan posiadania przylaszczek.
Pozdrawiam
Waldek

18. Data: 2006-02-28 11:19:21

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Keywords=&strSearchCriteria
> =
>  możesz również uzupełnić swój stan posiadania przylaszczek.

Cudze chwalicie swego nie znacie. Kupiłem 2 lata temu u Eweliny na wystawie w
Krakowie 3 duze, pięknie ukorzenione przylaszczki pełne, każda inna. Bardzo
dobrze zimują i w tej chwili tak pięknie sie rozrosły, że nie żałuje zakupu. A
z mojej orientacji widze, że zapłaciłem znacznie mniej niż za granicą, za dużo
większe sadzonki.

19. Data: 2006-02-28 11:48:03

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z mojej orientacji widze, że zapłaciłem znacznie mniej niż za granicą, za
dużo
> większe sadzonki.

Ja taką orientacją nie dysponuję żebym rozpoznał po zdjęciu odmiany
przylaszczki, jej wielkość sadzonki.
Właśnie na stronie jest możliwość zobaczenia szerokiej gamy odmian.
Nie wszystkie do kupienia.Niestety Ewelina posiada inne odmiany.Oferta
odmian jest znana ze względu na sprzedaż internetową.

Pozdrawiam
Waldek

20. Data: 2006-02-28 12:49:38

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...pl napisał(a):

> [...]
> z mojej orientacji widze, że zapłaciłem znacznie mniej niż za granicą, za dużo

Napisz proszę po ile płaciłaś to sobie porównamy. Ceny niemieckie są
dopasowane do niemieckich zarobków a angielskie do angielskich.
Ciekaw jestem, jakie są polskie ceny, czy też dopasowane do naszych zarobków
czy do niemieckich. Jacek Gucio.

Zimujące kaktusy
Nomocharis
Prosba o identyfikacje
Cortaderia selloana
Gdzie kupić nasiona iglaków ?- wysyłkowo