Data: 2002-10-13 11:40:33
Temat: Re: [N] Re: Temat do dyskusji
Od: "Paweł S." <p...@w...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Przepraszam, trzymałem go, ale mi się urwał :-)
Już kończę:
> W rzeczywistości (tu: wychowawczej) mamy raczej do czynienia z postaciami
> stylów leżącymi np. na kontinuum demokratyczny-autokratyczny, bliżej bądź
> dalej któregoś z biegunów.
> Dodajmy też - przy osobistym przekonaniu o wy
Dodajmy też - przy osobistym przekonaniu o wpływie stylu kierowania na
wyniki tegoż wychowania (w tym nauczania) - nie można tego analizować w
oderwaniu od paru jeszcze przynajmniej czynników, które też ten wpływ (w
zlożeniu) posiadają. Mogą one na przykład tłumaczyć fenomen (w sensie
socjologicznym tego słowa) nauczycieli-"zamordystów", uzyskujących wysokie
wyniki w nauczaniu (nierzadko ze "stratą" na wychowaniu w węższym słowa
znaczeniu - np. generując _określony_ poziom agresji, o którym piszesz)
Pozdrawiam
Paweł
|