Najlepsza śmietana

261. Data: 2015-11-10 23:43:15

Temat: Re: Najlepsza śmietana
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n1tgtq$9e3$1@dont-email.me...

> i w LO nie miałaś choc tyle odwagi by nie pójść na pochód?

No co Ty... ojciec by jej sprał tyłek tak, że by się jej odniechciało.

262. Data: 2015-11-10 23:51:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n1suh8$q4t$1@dont-email.me...

> ale co mam Ci uzasadniać?
> http://stenaekostacja.pl/proces-recyklingu-butelki-p
et/

Wartałoby abyś przeczytał to co podlinkowujesz, bo strzeliłeś
właśnie gola do własnej bramki, patrz:
"Uwaga! Butelki PET przy wyrzucaniu powinny zostać zgniecione,
a nakrętka powinna być odkręcona." i co Ty na to?

263. Data: 2015-11-10 23:54:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pókie się robale nie zalęgły i z "winkiem" wzmocnionym do jakichś
> 60 procent - mogłabym. Tylko oczy zamknąć i na wydechu :-D

Póki się robale nie zalęgły? W casu marzu? Nie doczytałaś chyba :-))

264. Data: 2015-11-11 00:27:31

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> [...]
> "Uwaga! Butelki PET przy wyrzucaniu powinny zostać zgniecione,
> a nakrętka powinna być odkręcona." i co Ty na to?

na to, żę zgniecenie i odkręcenie potrzebne jest by butelka nie
zajmowała całej swojej objetości tylko dawała się zgnieść.
Natomiast nie jest to potrzebne do osobnego recyclingu

nie mam teraz po dręką wywiadu z właścicielami jednej z firm
recyclingowych, którzy mówili, że dla nich może być wszystko razem. Oni
i tak to segregują, czyszczą etc. Nie mogą polegać na segregacji przez
ludzi.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

265. Data: 2015-11-11 01:30:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n1tuh3$54k$1@dont-email.me...

> [...]
> recyclingowych, którzy mówili, że dla nich może być wszystko razem. Oni
> i tak to segregują, czyszczą etc. Nie mogą polegać na segregacji przez

Tak czy inaczej, odkręcanie nakrętek jest pożyteczne: z jednej
strony dlatego aby butelka nie zajmowała dużo miejsca
w kuble a z drugiej strony aby nie mieszać polietylenu
z polipropylenem czy jeszcze czym tam...
I dlatego takie akcje zbierania kapsli się organizuje bo ludziki
mają odruch aby po wypiciu płynu nakrętkę/kapsel buch
spowrotem na butelkę. Takie akcje to walka z tym nawykiem.
Ja może dziwny jestem, ale jak widzę gdy ktoś pijąc przy
mnie z butelki, po wypici bierze i spektakularnie nakręca
spowrotem nakrętkę i wyrzuca butelkę zakręconą to mnie coś
tam wewnątrz skręca. Ty też tak robisz czy wyrzucasz niezakręcone?

266. Data: 2015-11-11 11:14:59

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2015 o 23:51 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "masti" <g...@t...hell> wrote in message

(...)
> Wartałoby abyś przeczytał to co podlinkowujesz, bo strzeliłeś
> właśnie gola do własnej bramki, patrz:
> "Uwaga! Butelki PET przy wyrzucaniu powinny zostać zgniecione,
> a nakrętka powinna być odkręcona." i co Ty na to?

Oraz:
"Do pojemników na plastikowe butelki nie wolno wrzucać m.in. kartonów po
mleku (papier mieszany), butelek po olejach spożywczych (opakowania
plastikowe) oraz zakrętek (plastik)."

Wg mastiego nakrętki w niczym nie przeszkadzają, ale wrzucać ich do
pojemników na butelki nie wolno.
Nie znają się ci od recyklingu - wysłać ich na szkolenie do mastiego!

--
Trefniś

267. Data: 2015-11-11 12:19:09

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś wrote:

> [...]
> pojemników na butelki nie wolno.
> Nie znają się ci od recyklingu - wysłać ich na szkolenie do mastiego!

mylisz to co potrzebują firmy recyclingowe z wymaganiami odbiorców
śmieci. Własnie o tym pisałem, ze one są bez sensu z punktu widzenia
firm recyclingowych. Czytanie przed pisaniem się kłania.

268. Data: 2015-11-11 12:20:18

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> [...]
> spowrotem nakrętkę i wyrzuca butelkę zakręconą to mnie coś
> tam wewnątrz skręca. Ty też tak robisz czy wyrzucasz niezakręcone?

niezakręcone i zgniecione. Natomiast cały czas te akcje z nakretkami mi
śmierdzą dużym szwindlem. Ciekawe czemu nie są robione przez odbiorców
śmieci tylko nikomu nie znae organizacje

269. Data: 2015-11-11 12:31:32

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2015 o 12:19 masti <g...@t...hell> pisze:

> mylisz to co potrzebują firmy recyclingowe z wymaganiami odbiorców
> śmieci. Własnie o tym pisałem, ze one są bez sensu z punktu widzenia
> firm recyclingowych. Czytanie przed pisaniem się kłania.

Wijesz się jak (wiesz co).
Zainicjuj wszechpolską akcję zakręcania z powrotem odkręconych butelek PET.

--
Trefniś

270. Data: 2015-11-11 12:40:46

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2015 o 12:20 masti <g...@t...hell> pisze:

(...)
> niezakręcone i zgniecione. Natomiast cały czas te akcje z nakretkami mi
> śmierdzą dużym szwindlem. Ciekawe czemu nie są robione przez odbiorców
> śmieci tylko nikomu nie znae organizacje

Jakie nikomu nieznane orgasnizacje?
Tu masz:
http://www.zbawienie.com/nwo.htm

:)