Re: Nalesniki -tortille

Data: 2001-03-12 09:02:10
Temat: Re: Nalesniki -tortille
Od: u...@a...net (Ula Dynowska)

> Tia, tyle że tortille wykonane wg. tego przepisu nie wychodzą wcale takie
"z obu
> stron tak by stały się suche, ale jeszcze elastyczne (kolor dość blady
miejscami
> podpieczony)"
> Mnie niestety wychodzą suche i łamliwe choć "kolor dość blady miejscami
> podpieczony" :))
>
> Może zna ktoś przepis taki bardziej "naleśnikowy" ?

Ja robilam tortille pszenne wg. przepisu z serwisu MM - przepis Magdy
Bassett (chyba na burrito z kurczakiem) i tam po usmazeniu plackow na
patelni nalezy je odlozyc, a potem przed zawijamiem nadzienia rozmiekczyc
nad para. Nam wyszlo wszystko bardzo dobrze - chociaz te sklepowe placki
byly jednak bardziej pulchne (pewnie zawieraly jakies dodatki). Trzeba tylko
pamietac, zeby ciasto naprawde porzadnie rozwalkowac i nie przejmowac sie
dymem spowijajacym mieszkanie - od maki palacej sie na prawie suchej patelni
;))

Pozdrawiam - Ula