Re: Naleśniki z orzechami...

Data: 2002-05-20 20:49:46
Temat: Re: Naleśniki z orzechami...
Od: mishka <m...@w...pl>

"GoniaP" <g...@s...pl> wrote in news:acb9fc$248b$1@foka.acn.pl:

> "Dorunia" <d...@w...pl> wrote in message

> Pyszne sa nalesniki z masa orzechowa i polane takim troche
> skarmelizowanym
> mlekiem skondensowanym slodnim (nie wiem czy to ma jakas fachowa nazwe,
> ale tak to sie robi ;))
> Jadlam takie w meksykansiej restauracji i byly PRZEPYSZNE :)
> Jezeli ktos ma na taka orzechowa mase jakis konkretny przepis to
> chetnie skorzystam :P
> Pozdrawiam
> Gosia
> ps.chyba jutro zrobie nalesniki...

> [...]
leje..hmmm..... niedorobiony kajmak?
nie mam pojecia jak to wygladalo ale moze byc dobre cos takiego: kajmak
wymieszac z posiekanymi orzechami wloskimi, nalesniki posmarowac masa,
zlozyc i polac sosem z gorzkiej(bardzo gorzkiej) czekolady.A do masy moze
jeszcze jakis alko np.amaretto? likier orzechowy? a moze jakis likier
pomaranczowy albo cointrau(?).Oj fantazja mnie poniosla...

mniam
mishka z wielka chetka na nalesniki