Re: Nalewka

From: Animka <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Nalewka
Date: Fri, 05 Oct 2012 17:57:24 +0200

W dniu 2012-10-04 20:01, Ikselka pisze:

> To już wolę zrobić konfitury niż to białe wino z róży. I tu, i tu trzeba
> pozbywac się ziarenek - robiłam to kiedyś taką metalową szpilką do koka...
> Muszę pojechać w rodzinne strony, może w piątek - na skarpie za
> posiadłością rodziców rosły i rosną do dziś całe gaje różane, a teren
> bardzo czysty, więc można bez obaw korzystać z owoców. Zawsze zbierałam tam
> różę na konfitury i wino, robiłam nawet witaminowy przecier z niej, boskie
> to wszystko było. Czas powtórzyć.

Kiedy Ci czasu na to wszystko starcza? :-)
Zrobilam raz konfiturę z dzikiej róży. Strasznie przy tych pestkach sie
narobiłam i czułam się jakby jakies wszy po mnie chodziły. Ale nic to
..konfitura była wspaniała. Sama zjadłam wszystko w chyba 3 dni ( bo
tylko ja raczej bezmięsna i bezwędlinowa jestem).

--
animka