Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: Pawel Sawka <b...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Naprawa gwarancyjna za pieniądze ?
Date: Mon, 18 Oct 2004 11:39:45 +0000 (UTC)
Organization: -
Lines: 29
Message-ID: <cl0a21$732$1@elfik.one.pl>
References: <cks402$p94$1@elfik.one.pl> <ckug1o$jcl$1@inews.gazeta.pl>
<ckvmrk$505$1@elfik.one.pl> <cl06fg$pc5$1@inews.gazeta.pl>
<cl06sv$6mb$1@elfik.one.pl> <cl09h1$gj7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: pe200.tomaszow.sdi.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1098099637 209 212.160.35.200 (18 Oct 2004 11:40:37
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Oct 2004 11:40:37 +0000 (UTC)
User-Agent: tin/1.7.4-20040225 ("Benbecula") (UNIX) (Linux/2.4.20 (i586))
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:47246
Ukryj nagłówki
Piotrek Wróbel <p...@g...pl> napisał:
>>
>> Sprawa z reklamacją u sprzedawcy jest skomplikowana, ponieważ pralkę
>> kupiłem w sklepie wysyłkowym przez Internet, dzieli nas w realu
>> kilkaset kilometrów. Jak znam życie koszt dostarczenia towaru do
>> sprzedawcy przekroczyłby owe kilkadziesiąt złotych, nie mówiąc o
>> zmarnowanym czasie...
>>
> sprawa jest tym prostsza, moim zdaniem
>
> po pierwsze jak ktoś wspominał, mamy ustawę o szczególnych warunkach
> sprzedaży konsumenckiej
> art 8 ust.2 mówi (tu cytat) "Nieodpłatność naprawy i wymiany w
> rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu
> kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów
> demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego
> zamontowania i uruchomienia."
>
> więc wystarczy moim zdaniem kopię paragonu za naprawę wraz z opisem
> usterki wysłać za zwrotym potwierdzeniem odbioru na adres tego sklepu
> żądając zwrotu kwoty poniesionej w związku z naprawą
>
No - to tak jak myslałem wcześniej, że serwis mi naprawi a ja potem
zgrabnie obarczę kosztami sprzedawcę :) To by mi odpowiadało.
--
* Paweł Sawka sawka at tu.koszalin.pl RLU#79732 *
* while [ -s ~/kawa ]; do łyk ~/kawa; sleep 60; done *
|