Data: 2004-10-18 11:39:45
Temat: Re: Naprawa gwarancyjna za pieniądze ?
Od: Pawel Sawka <b...@i...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Piotrek Wróbel <p...@g...pl> napisał:
>>
>> Sprawa z reklamacją u sprzedawcy jest skomplikowana, ponieważ pralkę
>> kupiłem w sklepie wysyłkowym przez Internet, dzieli nas w realu
>> kilkaset kilometrów. Jak znam życie koszt dostarczenia towaru do
>> sprzedawcy przekroczyłby owe kilkadziesiąt złotych, nie mówiąc o
>> zmarnowanym czasie...
>>
> sprawa jest tym prostsza, moim zdaniem
>
> po pierwsze jak ktoś wspominał, mamy ustawę o szczególnych warunkach
> sprzedaży konsumenckiej
> art 8 ust.2 mówi (tu cytat) "Nieodpłatność naprawy i wymiany w
> rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu
> kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów
> demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego
> zamontowania i uruchomienia."
>
> więc wystarczy moim zdaniem kopię paragonu za naprawę wraz z opisem
> usterki wysłać za zwrotym potwierdzeniem odbioru na adres tego sklepu
> żądając zwrotu kwoty poniesionej w związku z naprawą
>
No - to tak jak myslałem wcześniej, że serwis mi naprawi a ja potem
zgrabnie obarczę kosztami sprzedawcę :) To by mi odpowiadało.
--
* Paweł Sawka sawka at tu.koszalin.pl RLU#79732 *
* while [ -s ~/kawa ]; do łyk ~/kawa; sleep 60; done *
|