Natura kobiet

31. Data: 2020-03-29 12:38:20

Temat: Re: Natura kobiet
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2020 o 14:54, gazebo pisze:

> [...]
> intryguje skad ci to nagle przyszlo do glowy, obudziles sie wlasnie?
> biarac pod uwage mnogosc dowcipow zwiazanych z roznica miedzy kobieta
> a mezczyzn, pomysl dlaczego ty nie rodzisz a bzykasz (tego akurat nie
> wiem), dlaczego ciebie zlamie swinka a kobiete rozyczka, dlaczego
> wsrod mezczyzn jest wiecej debili niz w populacji kobiet, dlaczego
> facetow rodzi sie wiecej a powyzej czterdziestki zostaje wiecej
> kobiet, albo dlaczego facet w pornusie trzyma sie za biodro a adblue
> wcale nie jest blue, tyle pytan, o matko boska

Nagle, ano bo właśnie wpadł mi w oko artykuł poświęcony polskiemu
kasanowie, to pomyślałem sobie że to może być dobrym tematem na tą
grupę. Co inni myślą o psychice i związanej z nią zachowaniem kobiet,.
Jeżeli masz coś do powiedzenia w temacie to chętnie podejmę temat, ale
ma być na temat a nie pieprzeniem dla samego paplania.

32. Data: 2020-03-29 12:38:50

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2020 o 23:51, Izaura pisze:
> [...]
biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> Mozna zastanawiac sie rownoczesnie, dlaczego inteligetny,
> heteroseksualny Europejczyk nie przyswoil kulturowych wzorcow...?

Możliwe że właśnie z powodu swojej inteligencji nie daje się ponieść na
fali...

33. Data: 2020-03-29 12:42:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> Możliwe że właśnie z powodu swojej inteligencji nie daje się ponieść na
> fali...

Swojej psychopatii.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2020-03-29 13:13:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 11:37, Trybun pisze:

> Jak dla mnie to dziwny jest ten twój kompletny brak zainteresowania
> kobietami i stosunkami na linii panie - panowie. Także te twoje rady są
> zupełnie nie na miejscu.

no to ja sobie poszukam poziomki, tutaj wszystko wczesniej dojrzewa

--
gazebo

35. Data: 2020-03-29 13:14:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/03/2020 o 21:50, XL pisze:

> Chrystusem to ty nie jesteś; nie przesadzaj z tą megalomanią, bo wrócisz do
> psychiatry.

gdyby glupota miala skrzydla to latalabys jak golebica

--
gazebo

36. Data: 2020-03-29 13:16:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 11:38, Trybun pisze:

> [...]
> Jeżeli masz coś do powiedzenia w temacie to chętnie podejmę temat, ale
> ma być na temat a nie pieprzeniem dla samego paplania.

proste jak kopanie kartofli, jeden umie wykorzystac slabosci a drugi sie
przed tym wzbrania, ot historia gatunku ludzkiego

--
gazebo

37. Data: 2020-03-29 19:30:53

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 13:16, gazebo pisze:

> proste jak kopanie kartofli, jeden umie wykorzystac slabosci a drugi
> sie przed tym wzbrania, ot historia gatunku ludzkiego

Jasna sprawa, zagadką  jest tylko postawa partnerek Kalibabki. Czym on
je tak zafascynował.. i czym, jakimi zasadami kieruje (może się
kierować) się kobieta.

38. Data: 2020-03-29 19:31:23

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 12:42, XL pisze:

biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> Swojej psychopatii.

Chyba nie, Iza pisała o kimś najzupełniej normalnym.

39. Data: 2020-03-29 20:45:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 18:30, Trybun pisze:

> Jasna sprawa, zagadką  jest tylko postawa partnerek Kalibabki. Czym on
> je tak zafascynował.. i czym, jakimi zasadami kieruje (może się
> kierować) się kobieta.

american dream

--
gazebo

40. Data: 2020-03-30 03:12:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 12:38, Trybun wrote:

biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> Możliwe że właśnie z powodu swojej inteligencji nie daje się ponieść na
> fali...

Tak funkcjonuja najprostrze organizmy, bakteria, grzyby, itp...
kompletnie nie posiadajace inteligencjii...

Maja jedynie dwa cele:

- zachowac wlasne zycie
- przekazac zycie potomstwu

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?