Re: Nie leczona grypa...

Data: 2005-12-19 18:24:42
Temat: Re: Nie leczona grypa...
Od: "Justyna N" <c...@w...pl>

Użytkownik "Olcia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:7d3b.000000f4.43a6e115@newsgate.onet.pl...

> No ale chyba nie zawsze się to tak kończy... no nie wiem co robić... ale
> poprostu wiem że na uczelni mam przerąbane i musze chodzić... Czy gorączka
> mi
> sama spadnie bez spożywania leków?

Oczywiscie, ze nie zawsze. Mozesz miec szczescie i nic Ci nie bedzie.
Goraczka sama nie spadnie. Skoro nie mozesz isc do lekarza to popros w
aptece zeby Ci doradzili cos na zmiejszenie objawow (mi pomaga Fervex lub
scorbolamid [nie jestem pewna czy dobrze pisze]).
Zaaplikuj sobie na noc dawke uderzeniowa.

Życie jest jak kubeł zimnej wody
na głowę optymistów.

c...@w...pl