Re: Nie leczona grypa...

Data: 2005-12-19 19:26:15
Temat: Re: Nie leczona grypa...
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl>

Użytkownik "Olcia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mam wszystkie objawy grypy, kaszel, katar, gorączka(39,6), czuje sie
> masakrycznie ledwo widze na oczy, no ale niestety nie mogę sobie pozwolić
> na
> lekarza i leki, ponieważ pracuję i się uczę. Czy gdy nie będę się leczyć
> mogą
> wyjść jakieś powikłania? Mam nadzieję, że nie, dzisiaj już nie pójdę do
> sklepu
> po tabletki na gorączke bo nie mam siły a jutro dwa colosy i muszę się
> uczyć,
> ale czy gorączka przejdzie mi sama?

Jak mozesz w ogole myslec przy takiej temperaturze (!), i jeszcze chcesz
wyjsc??!! Pracowac? Uczyc sie? Czlowiek z taka temp. nie jest zdolny nawet
do chodzenia po domu, a co dopiero wyjscie na dluzej... Dziewczyno lepiej
poswiec dla siebie chociaz te trzy dni i wylez sie/wypoc w lozeczku. Nie
chcesz chyba robic przykrosci rodzinie na czas Swiat, znaczy sie jakbys w
najlepszym wypadku w szpitalu z powiklaniami wyladowala? Od zawsze wiadomo,
ze przeziebienie trzeba wylezec.
Goraczke mozesz pomoc zbic sobie chlodnymi okladami. I duuuzo pij letnich
plynow. Nie wylaz z domu, tylko popros kogos/zadzwon niech ci przyniesie cos
z apteki na stany grypowe, np. Scorbolamid. Oprocz tego sok malinowy,
cytryna, miod, czosnek, imbir.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron