Re: Nie-lukier.

Data: 2012-10-02 17:10:36
Temat: Re: Nie-lukier.
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:k4el88$o8e$1@news01.versatel.de...

> "Chiron" <e...@o...eu> schrieb im Newsbeitrag
>>
> Pisałem coś do ciebie, pikuś? Nie? Zgadza się? To nie wpierdalaj się
> między wódkę i zakąskę. Do kretynów będę się zawsze zwracał chamsko. Taka
> moja uroda.
Niech zgadnę: wygolony "kark", buzia nieskażona myśleniem, złota obroża na
szyi?

> "gentelmen" się kurna znalazł. Chcesz jej wylizać? Byłą kretynką, jest
> kretynką i będzie kretynką. Ja to tylko w bardziej dosadny sposób
> artykułuję.
Jak rozumiem, jesteś psychiatrą, że tak bezbłędnie rozpoznajesz kretynów,
czy też może po prostu sądzisz swoją miarą?

Bardzo, bardzo, bardzo serdecznie Cię pozdrawiam, życzę trochę luzu- boś się
napiął niemożebnie:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron