Re: Nie moje dziecko w zwiazku...

From: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie moje dziecko w zwiazku...
Date: Fri, 9 Dec 2005 12:09:14 +0100

"PowerBox" <p...@w...pl> odpisał mi w wiadomości
news:dn9td5$pf9$2@atlantis.news.tpi.pl... na takie między innymi
wynurzenia:

Niniejszym odszczekuję i odwołuję sformułowanie "ogromnych
obszarów", zamieniając je na nieco łagodniejsze: "pewnych
obszarów". W sumie - jak dla mnie - nieźle kombinujesz.

Tymczasem jednak ręce mi opadają, bo przy tej okazji
wygenerowaliś'my' mnóstwo nieścisłości, nieporozumień
i niedomówień. W wielu sprawach zgadzam się z Tobą,
lecz w wielu innych - nie. Dogłębne omówienie tego
wszystkiego wymagałoby z mojej strony napisania
dziesiątków kilobajtów tekstu, zatem "zasygnalizuję tylko
chęć odpisania na ten post w przyszłości":

- moje przeliczenia finansowe były pewnego rodzaju nośną przenośnią;
- prowokowałem do protestu osoby o zacięciu "humanistycznym";
- opisywane przez Ciebie zjawiska okołodyskotekowe dotyczą
"mniejszej połowy" dziewczyn;
- nieprawdą jest, że osobniki gatunku człowieka nastawione są
wyłącznie na jakość genów partnera;
- odeszliśmy (jako gatunek) od prostych relacji typu przewodnik
stada plus cała reszta (lub samiec alfa i samce beta);
- skąd wiesz, że jeszcze 2000 lat temu ludzie nie posługiwali się
samoświadomością?
- i jeszcze kilkanaście drobniejszych kwestii...

Do następnego razu.

--
Sławek