Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

31. Data: 2010-03-09 09:48:08

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hn54o6$7nk$1@news.onet.pl...

> A Ty, nienormalny- jak się zachowasz w normalnych okolicznościach? Na
> jakie rzeczy Cię wtedy stać?

Jak się zachowuję w normalnych okolicznościach, to widać, bo okoliczności
mamy normalne.

32. Data: 2010-03-09 12:05:17

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rtykul.html

> [...]
> karę
> cielesną?."
>
> A jednak narodziła się bestia. TO jest fascynujące, a raczej przerażające,
> nie spokojna rodzina, kochająca matka, rodzeństwo, a potem młodość,
> wypełniona fascynacjami miłosnymi, jak u wielu mężczyzn.
>
> Czyli spokojny dom, brak kar cielesnych, z pozoru normalna psychika - to
> zadna gwarancja normalności człowieka. Może akurat jemu (a wiec i tysiącom
> ludzi, których zycie byo w jego rękach potem) bardzo posłużyłyby razy
> wymierzone w dzieciństwie ojcowskim twardym pasem.
... każdy ciągnie w swoją stronę ...

Spokojny, _katolicki z ambicjami_ dom, ....

33. Data: 2010-03-09 12:09:23

Temat: Re: Niedaleko pada jab?ko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do cebka - powiedzmy rzeczywiście najbardziej. Dzierżyński jako ilustracja
cebenetowej tezy, którą sprzedał Enderowi w jednej z ostatnich dyskusji,
a leciało to jakoś tak: "mnie interesują wartości, a nie ludzie".
A także wyraźne wskazanie na skłonności do tworzenia podobnych
konstrukcji w chrześcijaństwie - i również z dzierżyńskim, jako niedoszłym
kandydatem do sanu duchownego.

34. Data: 2010-03-09 12:14:41

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Zbyt wiele widziałem na terapiach- np ludzi, którzy byli wykorzystywani
> seksualnie w bogatym domu, przez kulturalnego ojca, i nie chcącą o niczym
> wiedzieć mamusię. Albo katowani tak, żeby nie było śladów- a na zewnątrz
> uśmiech, kłamstwa.
> Ktoś, kto pisze taki artykuł- powinien sobie z takich możliwości zdawać
> sprawę.
Może i tak, a być może wystarczy, że się sprzedaje idealizstyczne wartości
bez pokrycia w rzeczywistości. I jak dochodzi do konfliktu - to taki,
po globowemu rzecz ujmując, 'oderwaniec' rozwiązuje ten konflikt
w sposób 'przypadkowy'. Raz wybierze swoje "czyste wartości",
kosztem "złego człowieka" innym razem wybierze "żywego człowieka"
kosztem czystej idei. Przecież cały socjalizm również bierze się
z 'czystej idei' i jako taki działa pięknie. Ujmuje, porywa młode umysły ...
Np. Szymborską.

35. Data: 2010-03-09 12:19:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie czerwony <c...@s...onet.pl> tak oto plecie:

> Do cebka - powiedzmy rzeczywiście najbardziej.

Coś sobie wydumałeś przekaźnika nie tego,
w CBkowym KFie i ja gniazdko mam swe, kolego.

Qra

36. Data: 2010-03-09 12:30:46

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czerwony" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kosztem czystej idei. Przecież cały socjalizm również bierze się
> z 'czystej idei' i jako taki działa pięknie. Ujmuje, porywa młode umysły

To tak nie działa. A socjalizm nie wziął się z czystej idei. Jego twórca
(ten, na którego powołują się współcześni socjaliści, jako kontynuatorzy)
miał jeden cel: aby on, rabinowicz Karol Marx, który zrzekł się swojego
żydostwa- traktowany był w Europie jak każdy inny europejczyk, a nie jak goj
dla Żydów, a Żyd dla goim. I dopiero biorąc to pod uwagę- zrozumiesz resztę.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

37. Data: 2010-03-09 12:34:01

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie czerwony <c...@s...onet.pl> tak oto plecie:

> Coś sobie wydumałeś przekaźnika nie tego,
> w CBkowym KFie i ja gniazdko mam swe, kolego.

Mnie to jednak tak naprawdę zwisa, czy cebe to odczyta.
Więc odwołuję to 'najbardziej'.
Zdaję się tu na przypadek - odczyta albo nie.
Dlatego na pierwszym miejscu był Ender - u którego
zauważam podobne 'zaplątanie w wartości chrześcijańskie',
gdzie służą one bardziej jakimś konstrukcjom i formalizmom
ideologicznym, niż jakiejś autorefleksji dot. życia - własnego,
'najbliższego' i w ogóle - czyli tego 'niedoskonałego'.
Aczkolwiek nie chciałbym tu być dla Endera zbyt surowy
w ocenach. Ma chłopak swoje zdanie, swoje przemyślenia
- i choć lawiruje jak wąż pod sypką górkę - to ...
To.

38. Data: 2010-03-09 12:37:46

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żydostwa- traktowany był w Europie jak każdy inny europejczyk, a nie jak
> goj dla Żydów, a Żyd dla goim. I dopiero biorąc to pod uwagę- zrozumiesz
jasne.

Mao Tse Tung to samo zresztą. I wszyscy inni Mao. Mieli pradziadków gojów.

To teraz ja: to tak nie działa. Nie wystarczy szukać goja, żeby
kontrolować (umysłowo) zło. Trzeba umysł wyniesć na wyższy
poziom abstrakcji - czyli tam, gdzie są idee, a jeszcze nie ma ludzi
konkretnej rasy czy narodowości. Zrób to w końcu.

39. Data: 2010-03-09 12:55:02

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poziom abstrakcji - czyli tam, gdzie są idee, a jeszcze nie ma ludzi
> konkretnej rasy czy narodowości. Zrób to w końcu.

Jak wyjdziesz ze swoich kolein, to może dotrze do Ciebie to, co napisałem.
Koleina: ktoś napisał "Żyd" i nie padł na kolana: odpowiedź: rozedrzeć
koszulę, mniej lub bardziej delikatnie powiedzieć mu, że ma ograniczone
horyzonty, etc.
Postaram się jeszcze raz po krótce:

1. To co przyświecało (głównie) Marxowi- opisałem po krótce w poprzednim
poście. Jeśli zechcesz kiedyś poznać jego życiorys, to może zobaczysz, jak
śmieszny to był sqrwiel. Np twierdził ,że nie wolno mieć służby, bo to
niewolnictwo. Wytknięto mu, że przecież ma służącą, to wtedy Marx...przestał
jej płacić.

2. Nie sposób takze zrozumieć tego co pisał bez zrozumienia "ducha dziejów".
To czasy Teodora Hertzla, Zygmunta Freuda. Karola Darwina. Jeśli potrafisz
połączyć te 4 nazwiska i ich cele, wpływ na sposób myślenia ludzi (i na
odwrót- ich myślenie odzwierciedleniem myslenia "ducha dziejów")- to może Ci
coś zaskoczy.

3. Co wynika z maoizmu? To po prostu przeszczep na grunt chiński a potem
reeksport do ameryki łacińskiej.

Socjalizm nigdy w swoich założeniach nie miał za zadanie bycia czystą,
piękną ideą (socjalizm marksistowski). On dawał przede wszystkim możliwości
władcom zbudowania państwa totalitarnego, gdzie bedą mieć nieograniczoną
władzę. A państwo totalitarne da się zbudować niszcząc to, co jest ostoją
niezależności od państwa: rodzinę. Tej się bez zniszczenia kultury i
tradycji zniszczyć nie da. A dlaczego Marxowi zależało na zniszczeniu
rodziny i tradycji chrześcijańskiej? Być może nie przewidywał świadomie
możliwości budowy państwa totalitarnego. Jednak chciał państwa
bezkulturowego, bez rodzin (czemu dawał oficjalnie wyraz- wspólne żony to
jego pomysł).

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

40. Data: 2010-03-09 13:04:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie to jednak tak naprawdę zwisa, czy cebe to odczyta.
> Więc odwołuję to 'najbardziej'.
Dla dobra grupy i jej dobrego humoru, powinno Ci bardzo, ale to bardzo
zależeć :-)))).

> [...]
> w ocenach. Ma chłopak swoje zdanie, swoje przemyślenia
> - i choć lawiruje jak wąż pod sypką górkę - to ...

To mysli i się stara. Chociażby znależć usprawiedliwienie ;-)).
A kto z nas nie popełnia błędów (oprócz szanownej Ixi oczywiście. Nie
śmiałabym. No nie śmiałabym nawet pomysleć).

> To.
MK

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa