Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Chyba jednak tak. Spróbuj sobie wyobrazić różowy koperek.

bez problemu wyobraziłem sobie różowy kuperek.

--

naikoon ruotsalainen lätkäpeluri sinua umpihangessa!

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-marzec-10, zażółcony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Że ja ?

vilar z medeą będą siostrami, a okaże się że ty vilara eksem jesteś.
toż to dopiero będzie balecik!
--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> A ja wiem? Tego sposobu, żeby dzieckiem zakręcić wokół własnej osi jak
> wpadnie w histerię to nie znałem :-)

Ale o dziwo działa[1] odkryte zupełnie przypadkiem. Nie chodzi
oczywiście o kręcenie w złości dzieckiem, aż zwymiotuje, ale raczej o
odwrócenie uwagi. Bierzesz dziecko za ręce, zakręcasz i od razu np.
pokazujesz coś, podnosisz wysoko do góry czy robisz cokolwiek innego
(gilgotki itp.) i duża szansa, że ryk się skończy.

th

[1] ,,działa'' nie oznacza, że działa zawsze i podziała na każde dziecko.
[2] Przeczytałam co napisałam i widzę, że wygląda głupio, ale naprawdę
nie chodzi tu o tortury na nieletnim ;)

--
http://nitkowo.bloog.pl

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 00:00:27 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> No widzisz. W usenecie możesz sobie pierdolić farmazony niczym opętana,
> a jednak real cię przerasta.
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Gdzie wypowiadałam się na temat ingerencji obcych osób w sytuacjach
histerii dziecka?
--

Ikselka.

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]
> --
>
> tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

Masz,
a jak wpadnie tu jeszcze szwagier stryja, to dopiero będzie się działo....

MK

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> [2] Przeczytałam co napisałam i widzę, że wygląda głupio, ale naprawdę nie

Napiszę więcej: zapewne gdybyś Ty to napisała, to spotkała byś się z różnymi
reakcjami- pewno niedowierzaniem, próbą dyskusji, część by to zaakceptowała,
część nie. Ponieważ napisała to Ixi- grupa znalazła sobie pretekst do
ośmieszenia jej, IMO.
Ja osobiście nie jestem zwolennikiem rozwiązań behawioralnych w podobnych
sytuacjach. To znaczy: gdyby to było np powierzone mi pod opiekę dziecko- to
IMO sposoby podane przez Ixi są do stosowania- bo dadzą szybki, ale
nietrwały efekt. Oddaję dziecko rodzicowi- i więcej juz się nie podejmuję
popilnowania:-).
Jeśli miałbym to dziecko np jako rodzic zastępczy, czy przysposobiony- wtedy
bym postąpił zupełnie inaczej: dziecko ma te odruchy wyuczone, więc (jako
rodzic) zapewne bym wykazał maksymalną obojętność. Po załatwieniu spraw na
poczcie- spytał bym, czy dziecko idzie ze mną- czy zostaje, bo ja już idę.
Zapewne wstało by i poszło- a ja bym zrobił wszystko, żeby normalnie z nim
rozmawiać- bez wyrzutów, a najlepiej nic nie mówić o incydencie (chyba że
samo zacznie). To jednak długa droga- a w tym momencie zrobił bym na niej z
dzieckiem pierwszy krok.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 08:26:48 +0100, zażółcony napisał(a):

> Wydaje mi się, że nawet użyte tu przez Ciebie słowo 'sensowna'
> nie daje aż tak ostrego kryterium oceny by użyć również słowa 'żadna'.

"Sensowna" to po prostu "każda i żadna" - można bezpiecznie używać.
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 08:37:19 +0100, zażółcony napisał(a):

> ... może jednak, jak iksi sugeruje, to zimna woda jest tym czynnikiem
> decydującym ...
> ... proponuję więc mokrą ścierą do podłogi przez twarz.

Jeśli to was kręci, to już pozostawiam Waszej zdrowej jak widać inwencji...
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 08:57:02 +0100, zażółcony napisał(a):

> Użytkownik "zażółcony" <z...@g...on.pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam. Jest wyjątek. Lubię się potargać z iksi ;)

Nie bedziesz miał już okazji. PLONK
--

Ikselka.

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Pewnie jak zwykle kobieta nie potrafiła czegoś
> wybaczyć czy zapomnieć i kij bombki strzelił.
> ENder

Jest kobieta_i_mężczyzna. Oboje za to odpowiadają- choć w różnym stopniu.
Sytuacja, którą opisujesz: skoro tak, to po co facet zdradzał? Jeśli
potrafił sam na to spojrzeć i stwierdzić, że czynił zło- to może poprosić o
wybaczenie i starać się swoim życiem pokazać, że na nie zasłużył. Jeśli nie-
to chyba normalne i zdrowe, jeśli kobieta takiego łajdaka pogoni? Jak nie-
to dalej może być tylko gorzej. Dla niej, oczywiście.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa