Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Ech, Medea ... Ty niepoprawna idealistko ;)
> Nie wszystkie matki, które niedopieszczają dzieci, są napędzane wyłącznie
> wyrzutem sumienia ;)

Ale dlaczego od razu wyrzutami sumienia? Nie wystarczy miłość i
wynikająca z niej chęć spędzania czasu z własnymi dziećmi? ;)

> Wydaje mi się, że nawet użyte tu przez Ciebie słowo 'sensowna'
> nie daje aż tak ostrego kryterium oceny by użyć również słowa 'żadna'.

Sensowna była bohaterka w tym filmie, o którym mówimy - ta kobieta nie
wyglądała na pierwszą lepszą głupią matkę (napędzaną wyłącznie hormonami
i chęcią przygruchania sobie faceta), której mogłyby zwisać własne
dzieci. Albo inaczej - dla której czysty seks byłby ważniejszy od dobra
jej dzieci. Nie ten typ IMHO. No ale to w końcu tylko film, nie musimy
wymagać spójności osobowościowej każdego bohatera w scenariuszu. ;)

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> "Sensowna" to po prostu "każda i żadna" - można bezpiecznie używać.

Każda niepatologiczna, w miarę inteligentna i myśląca matka.

Ewa

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-18 16:32, niebożę Stalker wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ale bardzo skuteczne. Nic tak nie konsternuje dowcipnisia,
> jak prośba o wytłumaczenie żartu :-)
>
> We wprawnych rękach to potężna broń
>
> Stalker, dowcipniś...

Przypomina mi się taka scena podejrzana u Mleczki... z wilkiem ... do
dziś mam gęsią skórkę...

Qra, mocno metaforycznie

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Owijania.

Dzięki, sama bym nie zauważyła pewnie. ;)

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jasne :-)

> Prób ośmieszenia, tylko prób :-)

A do reszty się nie odniesiesz? Chiron IMO ma rację.

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Jeżeli Cię to pocieszy, to XL dzisiaj Dębskiemu sprzedała plonka i cb
> też ponoć u niej w KF-ie siedzi, a to swoją drogą ciekawe, bo nie tak
> dawno coś do niego pisała. Generalnie nie jesteś sam :)

Raczej jest odwrotnie - to XL od dawien dawna siedzi u CB w KF.

Ewa

Temat: Re: Niedaleko pada jab?ko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-18 17:26, niebożę Vilar wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> U?ytkownik "Chiron"<e...@o...eu> napisa? w wiadomo?ci

> Nic nie szanuj? r?kodzie?a, no nic!

Też podejrzewam, że niektórzy nie doceniają ludzkich starań.

Qra

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-18 14:20, niebożę zażółcony wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Mówiąc krótko - idealna sytuacja pro-terapeutyczna. Sypiemy przeniesieniami
> jak z rękawa ;) Byleby się w nich nie pogubić.
>
> BTW. Vilar to moja młodsza siostra, nie eks.
> A Ty, Qra, jesteś moją koleżanką z pracy, tylko coś tu na grupie
> pozujesz na dużo starszą, niż jesteś w rzeczywistości - przecież
> oczy mam i widzę, ile masz lat.

Znaczy 18+.
Wiedziałam!!!!!

Qra, a ta koleżanka to co robi w firmie, dobrze usługuje chociaż?

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Dobra już się staraj, glob odchodzi....powodzenia.

Nie wygłupiaj się glob. Czym byłaby ta grupa bez Ciebie i Twoich katoli? :)

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Spoko....
> Śliczności! Tyle, że jakieś plastikowe takie.....

Ale toto do jedzenia, czy może jakieś ozdobne?

Ewa

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa