Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-18 19:15, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> A ja mam zastrzezenie, ze do niej w ogole pojechal. Uprzednio nie
> anonsujac sie telefonicznie. No i skad mial jej adres? ;-)

Amerykanie mają takie grube książki telefoniczne. Na pewno tam znalazł.

Qra

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Jednak patrząc z perspektywy lat i w porównaniu do rówieśników jedno
> jest pewne - z powodu pragmatycznego podejścia ojca do naszych zabaw i
> ich organizacji, nie ciągnęło nas raczej do głupot tak jak innych.

A teraz nie ciagnie Cie do spontanu i swobodnego wyrazania emocji.
I.

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Słuchaj redi, mój "demon" uważa, że mam się od ciebie odsunąć.

> PS: BTW odplonkowałem Ewkę i przynajmniej na razie może tak zostać. ;)

Niedlugo do gadulca pozostanie Ci jedynie tej Twoj demon. Choc mam
wrazenie, ze jedynie z nim sobie mentalnie radzisz, wiec moze to wyjdzie
Ci na dobre.
I.

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Dużo rzeczy nie robisz i raczej nie orientujesz się w swoich stratach.

Ciale walisz tymi samymi tekstami. Niemal do wszystkich.
I.

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-18 16:32, niebożę Stalker wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Przypomina mi się taka scena podejrzana u Mleczki... z wilkiem ... do dziś
> mam gęsią skórkę...
>
> Qra, mocno metaforycznie

W którym to konkretnie miejscu Ci się taka gęsia skórka zrobiła?
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Źle mnie zrozumiałeś Chironie (w sumie, jak zwykle).
Wydawało mi się, że częściej Cię jednak rozumiem- no ale jednak mi się tylko
wydawało, skoro tak piszesz...

> Nie mam tendencji ekshibicjonistycznych.
> Raczej liczyłam się waszą ciekawością :-))))
Dzielenie się z kimś swoimi problemami z całą pewnością o ekshibicjonizmie
nie świadczy. Raczej o otwartości.

> A wiesz, jak mam problemy....to wolę komuś realnie, w kącie, nad kubkiem
> herbaty....
> Wiesz jak jest.....
> Ale i tak z reguły załatwiam swoje sprawy sama i coś tam bąknę, jak już
> jest "po". Taki typ...nic nie poradzisz.
Ależ nawet nie mam zamiaru radzić. To przecież Twoja sprawa. Będziesz
chciała to zmienić- to spytasz o radę kogo chcesz. Chcesz być jaka jesteś-
no to sobie bądź.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> A PLONKa chcesz? :-)

Zależy- jak nie będę musiał płacić- to czemu nie?:-)

> Przyjrzyj się dyskusji: XL pierwsza zarzuciła ludziom, którzy z nią
> dyskutowali "poziom" (między innymi mnie). Ja się po prostu odgryzłem...
>
> To była prosta, złośliwa, figura retoryczna, utrzymana w narzuconej przez
> XL stylistyce:

OK- rozumiem.

> XL: "świadczy to o ich poziomie"
>
> Stalker: "nie będziemy (my, ci oni) tego poziomu dla ciebie obniżać"
>
> Stalker, a twoje wplatanie w to uczciwości ma się jak wół do karety,
> niestety...

Stety, ale ma . Teraz napisałeś IMO uczciwie. Dzięki.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@g...on.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> To sobie wybrałem, bo to jest imho projekcja, w szczególności
> kategoryzacja
> "niewdzięcznik". Zresztą zerknij na koniec swojego następnego posta:
>
> "Czyli- sam napisałeś: chcesz mnie załatwić na cacy. Nie chodzi Ci o
> uczciwość- Panie Boże broń...smutne, naprawdę..."
>
> Ja z Tobą Chiron, generalnie od dłuższego czasu raczej nie rozmawiam,
> bo nie wiem za bardzo jak.
O dokładnie- vice wersja:-)

> Wyczuwam w Tobie kilka spraw, wychodzących właśnie m.in. w tym
> słownictwie,
> którego używasz. W tym, co mówisz jest dużo dobrej woli i chęci
> wyjścia ludziom naprzeciw, jednak dość silnie cały czas prowokujesz
> i odgrywasz "scenę odrzucenia" - w najróżniejszych konfiguracjach - czy to
> na sobie
> w roli odrzuconego,
????????????
Nawet nie proszę o przykład, litości, Redi:-)

OK.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

To prawda, nie jest. Jednak nie miałem pewności, czy to żart:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ależ nawet nie mam zamiaru radzić. To przecież Twoja sprawa. Będziesz
> chciała to zmienić- to spytasz o radę kogo chcesz. Chcesz być jaka jesteś-

Ale przepraszam, co mam zmienić? Gatunek herbaty/?????

MK

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa