Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 20:25:51 +0100, Chiron napisał(a):

> W którym to konkretnie miejscu Ci się taka gęsia skórka zrobiła?
> :-)

Chiron, gęsia skórka na Qrach występuje jedynie w miejscach intymnych, Ty
świntuchu!
;-)
--

Ikselka.

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> I co- uwierzyłaś jak pierwsza naiwna?
> :-)

Ciii...

Ewa

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-18 21:47, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> I dobrze! Bo co by to było, gdyby wcześniej zadzwonił?!

Myślisz, że siedziałaby z całą rodziną na tych schodach? Biedactwa,
zmarzliby trochę.

Qra

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Dżizas, Marchewka! Ale ona ciągle gdzieś latała, latawica jedna, więc
> jak już miała czas na niepracowanie, to mogłaby go do cholery w domu
> przy dzieciach spędzać, c'nie? Że też Ci muszę takie rzeczy tłumaczyć! ;)))

Nie, no, wiadomo, ze pracujaca matke trzeba przyspawac do dziececego
lozeczka na kazdy weekend.
I.

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> I dobrze! Bo co by to było, gdyby wcześniej zadzwonił?!

Bzykneliby sie w najblizszym hotelu w polowie drogi.
I.

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No ileż się można czepiać! Miej serce, dziewczyno! ;)

Ja i serce? Mylisz mnie chyba z XL.
I.

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Chłopaki każdej, co zejdzie na ten temat, zazdrość ową wciskają. Może
> penis jest dla nich jedyną wartościową rzeczą?

Jedyna, aktywna na poziomie komorkowym, rzecza.
I.

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy 18+.
> Wiedziałam!!!!!
>
> Qra, a ta koleżanka to co robi w firmie, dobrze usługuje chociaż?

Co tam znowu usługuje. Siedzi i w kompie grzebie. Umysłowo znaczy się
- ciężko pracuje.
Czasem z mężem o synku (czy nawet dwóch ?) pogada przez telefon
- sami faceci w domu - o ile dobrze się orientuję.

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Myślisz, że siedziałaby z całą rodziną na tych schodach? Biedactwa,
> zmarzliby trochę.

Myślę, że wyskoczyłaby po gazetę.

Ewa

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> O ptaszek :-)

Zle, zle, zle!
O, ptaszek! -> wolacz (przypadek taki).
I.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa