Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 22:25:28 +0100, medea napisał(a):

> Raczej - o ptaszku. Miejscownik.
>
> Ewa

O ptaszku miejscowniku i siedmiu przypadkach.
--

Ikselka.

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Nawet jeśli ten ptaszek to taki narzędnik miłości jest? :-)

Nie wyskakuj, Stalker, z tym ptaszkiem. ;)

Ewa

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty to się masz z tymi swoimi snami.
Nie masz już o czym śnić?

--
CB

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

Aaaa, to już teraz wiem dlaczego śniło mi się dzisiaj, że częstujesz
mnie czekoladkami. ;)

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Gdzieś tak napisałam?

Nie. Ja tak napisalam. Co widac, tak?
I. (musza byc te motki jednak!)

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:
> I. (musza byc te motki jednak!)

emotki
I.

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli nie daje ci to nic do myślenia.
Wypierasz zagadnienie dokonując aborcji na możliwości isnienia związku
pomiędzy przemocą wobec dzieci i religią w zarodku ze swojego intelektu.
Zgadza się?

Wyparcie to jedna z metod redukcji dysonansu poznawczego.
Forma obrony przed... światem zewnętrznym.

--
CB

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

No właśnie. Nie zgadzam się, jakoby to miało miejsce najsilniej w placówkach
prowadzonych przez osoby duchowne. Napiszę więcej- postawienie sprawy w ten
sposób uniemożliwia znalezienie prawdziwych powodów takich dewiacji. Przede
wszystkim- psychologia zamknięcia daje tu się poznać od swojej najgorszej
strony. Wiele by zmieniło ograniczanie w ogóle ilości takich placówek
(wykonalne przy wypromowaniu placówek rodzinnych).
Jeśli chodzi o stosowanie przemocy, to naprawdę sporo tłumaczy eksperyment
Zimbardo (a raczej późniejsze jego mutacje i opracowania). Jako wolontariusz
w takiej placówce mogę co nieco powiedzieć o tym.
Czyli- przede wszystkim: czy to placówka świecka, czy nie- najgorsi są
nieprzygotowani do roli opiekuna ludzie, często mali, podli, mściwi,
wykorzystujący swą władzę nad małymi dziećmi. Tacy ludzie nienawidzą
wolontariuszy:-)

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Taa, tak sobie wypieram:-)
A konkretnie- jaki Ty widzisz związek? I czy dotyczyć ma on religii rzymsko-
katolickiej, czy jakiejś innej też?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Ty to się masz z tymi swoimi snami.
> Nie masz już o czym śnić?

Nie obawiaj się, nie byliśmy sami. ;)

Ewa

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hnu0ua$5sn$4@node2.news.atman.pl...

> I co- uwierzyłaś jak pierwsza naiwna?
> :-)

Miałam ostatnio mały trening z trenem na temat szpiegostwa, to swoje już
wiem ;)

--

Paulinka

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ja poważnie pytam.

W realu masz aż takie kompletne nudy emocjonalne?

--

Nie obawiaj się, nie byliśmy sami. ;)

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa