Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

401. Data: 2010-03-12 20:14:20

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Mar 2010 14:09:30 +0100, tren R napisał(a):

> Dnia 12-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> chronię? nie, on jest po prostu bardziej zdroworozsądkowy.

Nie taki pofikany, jak mama, której nikt nie ceni, prawda?
:-/
--

Ikselka.

402. Data: 2010-03-12 20:18:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Mar 2010 14:50:47 +0100, tren R napisał(a):

> a jak poznał mamę, to nie mam pojęcia. pewnie go musiała poderwać, bo on
> trochę birbancik był :)

No tak, to wszystko jasne - pewnie od tej pory stała się taka cicha i
przytłumiona ;-///
--

Ikselka.

403. Data: 2010-03-12 20:18:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Mar 2010 15:04:29 +0100, czerwony napisał(a):

> Znam to z autopsji na przykładzie siostry żony. Że tak powiem, chyba
> postanowiła oddać swojej mamie wszystko, co dostała z nawiązką.
> Gierki, jakie tu odchodzą, ilość stresu, jakąludzie przyjmują przy okazji
> każdego
> zjazdu na święta - jest dla mnie zdumiewająca ! A jakie akcje - że dostałam
> najmniej prezentów albo, że brzydkie, albo sceny zazdrości o to, że siostra
> dostaje
> od rodziców więcej ...

Paranoja jakaś.
--

Ikselka.

404. Data: 2010-03-12 20:21:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Mar 2010 18:28:06 +0100, medea napisał(a):

> Straszne świństwo. Pomyśleć, że taki Picasso spłodził jeszcze dziecko
> koło osiemdziesiątki będąc.

I nawet wierzył, że to jego.
:-)
--

Ikselka.

405. Data: 2010-03-12 20:23:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Mar 2010 20:24:30 +0100, Ender napisał(a):

> taa... faktycznie.... i płaskie czoła ... :-))
> ENder

Albo wytrzeszcz ;-)
--

Ikselka.

406. Data: 2010-03-12 20:25:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Mar 2010 20:41:59 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-03-12 20:22, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Przez ścianę ciężko coś zobaczyć.
>
> Qra

No tak, macie osobne kurniki :-)
--

Ikselka.

407. Data: 2010-03-12 20:27:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Mar 2010 21:09:20 +0100, medea napisał(a):

> To nie lepiej nie grać? Po co kusić los? ;)

Lubię ryzyko :-)

> XL, załamujesz mnie czasem poziomem przewrotności (żeby nie nazwać tego
> prost zakłamaniem).

No i nie nazywaj.
--

Ikselka.

408. Data: 2010-03-12 20:30:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Mar 2010 21:19:16 +0100, Ender napisał(a):

> Ależ ja coraz bardziej widzę ten ból, w każdej twojej wypowiedzi

O to to. Tego słowa mi było brak do określenia, co mnie tak zastanawia w
wypowiedziach M.

> i sprawa on, że jesteś mi coraz bardziej odległa.

Czuję identycznie, niestety.

--

Ikselka.

409. Data: 2010-03-12 20:58:05

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
n.googlegroups.com...

> [...]
> Ale zanim się urodziła, to zrobił rozeznanie ile kosztuje dziecko,
> wyszło jemu coś ok. 1 tysiac/miesiąc.
> Więc zebrał 200 tys. zamroził na poczet np. ew. utraty płynności
> finansowej i dopiero wtedy postarali się o dziecko.
> Nawet gdyby stracił pracę, połamał nogi lub coś, to te 10 lat dla dziecka
> ma zabezpieczone.
> Owszem, można machnąć dzieciaka będąc gołodupcem, bo jakoś to będzie i
> pewnie robi tak z 90% społeczeństwa, ale co, uważasz, że tak lepiej?
> W żadnej mojej wypowiedzi nie znajdziesz irracjonalnych założeń,
> w odróżnieniu do twoich głupawych wniosków.

Masz rację:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

410. Data: 2010-03-12 21:00:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Ty to wiesz, co mi możesz zrobić.
>
> Qra

Qrko- chcę to usłyszeć od Ciebie. I ostrzegam:

art. 183a § 6.KK
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa