Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

731. Data: 2010-03-17 10:35:58

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Trochę szczęścia chyba tez miałem,
> bo balansowałem już dość ostro na krawędzi :-))

Piszesz o swoim podwojnym zyciu?
Mialam ostatnio stycznosc z taka pozdwojnoscia. Tylko koles jednej i
drugiej pani sporo obiecywal. I dosc znacznie balansowal przez 5 lat!
Mysle, ze to moze miec zwiazek z pewnymi wymaganiami temperamentu -
koniecznosc dostymulowywania sie dzialaniami na krawedzi. A temperamet
jest wlasciwoscia wrodzona, wiec mozna uznac, ze to nie Twoja wina. ;-)
I.

732. Data: 2010-03-17 10:41:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka inteligencja jak twoja dla niektórych sama w sobie
jest "kalectwem". ;)

Osobiście wyżej cenię mimo wszystko mądrość.
[Ale inaczej niż ty z tego co zauważyłem ją rozumiem.]

--
CB

733. Data: 2010-03-17 10:45:30

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Ja tylko opisuję to co sama pokazujesz.
> Oczywiście subiektywnie, jak praktycznie każdy.
>
> Ograniczenia?
> Czasem uciekasz się do Pieprzenia bez sensu, podpierając
> się pustą frazeologią, oraz uwielbiasz w to brnąć.
> To dla mnie fakt bezdyskusyjny wręcz.

Wiem, ze to moze byc roznie odbierane. Ale ostatnio nauczylam sie, ze
kazdy z nas ma _inna_ mape poznawcza, czyli inaczej widzi rozne rzeczy,
dzialania, zjawiska. Dopoki sie nie doprecyzuje, jak on to widzi, to
dyskutuje sie jedynie z wlasnymi wyobrazeniami nt. tego, jak ten ktos to
widzi.

> Oznacza to pewną A) pogardę dla wiedzy, oraz B) niewiedzę.

Ani jedno, ani drugie. Ale, oczywiscie, mozesz to widziec zgola inaczej.

> W pewnym sensie jesteś w tym bezwstydna, a choć daleko
> ci jeszcze do pełnego bezwstydu, to widać, że ludzie bezwstydni
> są dla ciebie Idolami.

No i tu znowu sie potykam... Bo co to znaczy dla Ciebie "bezwstydna"? Bo
dla mnie biegajaca na golasa po ulicy.

> Niestety, ludzie bezwstydni są niezawodnie ograniczeni, więc
> asymilując się z taką postawą "błyszczysz" przy okazji swoimi
> ograniczeniami, w których najwyraźniej czujesz się dobrze,
> czyli w pełni akceptowana przez swoich Idoli.

????? Gdzie opis tych "ograniczen"? Co konkretnie?

> W tym sensie zauważam dla ciebie jakiś cień szansy na
> większą normalność

A co to jest "normalnosc"? Bycie takim, jak Ty, czy jakas odleglosc od
nienormalnosci, od patologii moze? Co wyznacza te Twoja "normalnosc"?

> albo że jesteś niezdolna do czegoś więcej niż ten "beton" który
> _czasem_ radośnie prezentujesz.

Jedynie radosnie chce sie przystosowac do poziomu dialogu innych.

> Dlaczego cię czytam?
> Zwykle cię nie czytam, pół-na-pół.

Polecam KF. Powaga.
I.

734. Data: 2010-03-17 10:51:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 09:10:38 +0100, czerwoniasty napisał(a):

> Iksi. powinnaś jednak bardziej odwoływać się do własnych
> doświadczeń, nie cudzych. Cudze kupujesz zbyt wybiórczo.
> Świadczy to o wysokich kwalifikacjach jako
> przekupka, ale nie jako psycholog. Chyba sobie nie zdajesz
> sprawy z tego, jak bardzo gubisz powiązania przyczyn i skutków
> w doświadczeniach, które nie są bezpośrednio Twoimi własnymi.

Ślady zębów na ramieniu matki oraz ich powstanie zaobserwowałam w
szczegółach w realu, zarówno ja, jak i kilkadziesiąt innych zbulwersowanych
zachowaniem dziecka osób na Poczcie Głównej w Kielcach dnia pewnego. Nazwij
więc przekupkami te kilkadziesiat osób oraz osądź ich reakcje identyczne z
moją - czyli niesmak spowodowany nieporadnością matki dziecka.
--

Ikselka.

735. Data: 2010-03-17 10:52:45

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> 1. Sorry, jesli sie do tego przyczynilam.

Przyczyniłaś się, ale nie ma za co przepraszać. :)

> 2. Efekt koncowy jest do przewidzenia w polowie filmu, niestety.

Domyśliłabym się najwyżej też około połowy, zamiast wiedzieć na początku.
Ale i tak się fajnie oglądało. Ot, taki przyjemny filmik, z odrobiną
feministycznego smaczku. ;)

Ewa

736. Data: 2010-03-17 10:56:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 01:22:07 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> A ja wiem? Tego sposobu, żeby dzieckiem zakręcić wokół własnej osi jak
> wpadnie w histerię to nie znałem :-)

Również włączenie głośnej muzyki zagłuszającej płacz, włączenie silnego
oświetlenia czy inne bodźce wzrokowe lub słuchowe) byleby silnie skupiło to
na sobie uwagę dziecka przerywając histeryczny atak, bo przede wszystkim to
jak najszybciej trzeba zrobić. Dopiero potem należy dziecko przytulić itp.
No ale wiem, że Ty stoisz i czekasz, az się dziecko wypłacze i wydatkuje
energię, bo po co coś robić, skoro samo padnie :->
--

Ikselka.

737. Data: 2010-03-17 10:57:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przykład bezwstydności mentalnej: "dowodzenie" i upieranie się
pomimo sygnałów o błędnym mniemaniu, że Ziemia jest płaska.
Bezkrytycyzm mentalny w połaczeniu z ekspiacją.

Jak chcesz komuś "dowalić" to projektujesz.
Znajdź wszystkie swoje projekcje i przeanalizuj pod kątem własnych
ograniczeń.
Miłej lektury. ;)

Normalność to coś co wzbudza w tobie pewien bunt.
Kiedy się nie buntujesz potrafisz być w znacznym stopniu normalna.

Zanim cię splonkuję chcę odkryć co widzą w tobie osoby nieporównanie
mądrzejsze od ciebie. ;)

Dziękuję. :)

--
CB

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hnqbsq$4cu$1@inews.gazeta.pl...

[...] co to znaczy dla Ciebie "bezwstydna"? Bo dla mnie biegajaca na golasa
po ulicy.

[...]

738. Data: 2010-03-17 11:02:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 09:44:23 +0100, Ender napisał(a):

> Bardzo wiele jest takich przypadków.
> Marchewka, co ty właściwie chcesz zdyskredytować?
> Potencjalną możliwość czy siebie z powodu np. strachu? ;-)
> ENder

Marchewka nie czyta moich postów jak widzę (he he...), a niedawno
opisywałam na psd zajście na Poczcie Głównej w Kielcach, gdzie 3-4 letni
chłopczyk rzucił się na podłogę tupiąc, wierzgając i wrzeszcząc, bijąc
głową o podłoże, bo mu matka nie chciała czegoś tam... Ta usiłowała go
niepordnie podniesc, a on po którejś jej próbie z taką nienawiścią i siłą
wgryzł jej się w przedramię wszystkimi posiadanymi zębami, że kobieta o
mało nie zemdlała.
Widziało to kilkadziesiąt osób stojących przy okienkach, a po wyjściu
kobiety z dzieckiem komentarze były bardzo niepochlebne na jej temat - tzn
dotyczyły jej nieporadności jako rodzica i błędów w wychowaniu.

Więc moja negatywna opinia o tym pokrywa się ze zdaniem ogółu, bo jak
uważam, kilkadziesiat osób losowo wznajdujących się w tym czasie na poczcie
to jest dobra grupa reprezentatywna i nikt mi nie wmówi, ze zebrali się tam
sami psychopaci lub inne osoby nieposiadające zdolności obiektywnej oceny
faktów, a ta mamusia była normą jesli chodzi o typ rodzica i wychowania.
--

Ikselka.

739. Data: 2010-03-17 11:10:34

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Również włączenie głośnej muzyki zagłuszającej płacz, włączenie silnego
> oświetlenia czy inne bodźce wzrokowe lub słuchowe)

A lampą po oczach to już po tym jak się je zimną wodą obleje?
Czy najpierw wirówka? Bo rozumiem, że bijemy na końcu?

Wybacz ale te twoje sposoby (a zwłaszcza ich opis) są tak idiotyczne, że
nawet się nie nadaja na normalny komentarz

> byleby silnie skupiło to
> na sobie uwagę dziecka przerywając histeryczny atak, bo przede wszystkim to
> jak najszybciej trzeba zrobić.

Nie trzeba. A przynajmniej nie zawsze...

Stalker, zresztą chyba za bardzo szafujesz słowem histeria (bo wtedy
łatwiej usparwiedliwić przemoc wobec dziecka)

740. Data: 2010-03-17 11:18:03

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Przykład bezwstydności mentalnej: "dowodzenie" i upieranie się
> pomimo sygnałów o błędnym mniemaniu, że Ziemia jest płaska.
> Bezkrytycyzm mentalny w połaczeniu z ekspiacją.

Bezkrytyzycm moze i tak, ale "ekspiacja"? Na to sie nie godze! ;-)

> Jak chcesz komuś "dowalić" to projektujesz.

Jak chce kumus dowalic, to dowalam. Ale Ty mozesz to widziec jako
projekcje, oczywiscie.
BTW: Czy tylko ja mam takie wrazenie, ze okreslenie "projekcja" jakas
niesychana furore robi na psp?

> Znajdź wszystkie swoje projekcje i przeanalizuj pod kątem własnych
> ograniczeń.
> Miłej lektury. ;)

A mozesz pomoc? Tak dobrze Ci idzie psychoanaliza na odleglosc.

> Normalność to coś co wzbudza w tobie pewien bunt.

Znaczy? Co konkretnie "wzbudza we mnie pewien bunt"? Mozesz np. w
porownaniu z tym, co "wzbudza pewien bunt" w Tobie. Tego rodzaju
porownania sa zazwyczaj dosc ciekawe.

> Kiedy się nie buntujesz potrafisz być w znacznym stopniu normalna.

Przyklady jakies?

> Zanim cię splonkuję chcę odkryć co widzą w tobie osoby nieporównanie
> mądrzejsze od ciebie. ;)

A widza cos? A moze po prostu lepiej mnie znaja?
No i podaj, kto tutaj moze byc madrzejszy od Ciebie.

> Dziękuję. :)

_Zdecydowanie_ nie ma za co. :-)
I.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa